D4ni3l's Kundvagn 2.0 film

Här kan du lägga upp projekt på tex. lätt MC, fiddy eller hemmabygge. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

hur lång tid tycker ni projektet borde ta? Mer tid = bättre resultat

Omröstningen slutade 2 november 2012, 22:22

1 månad
4
40%
2 månader
0
Inga röster
2 månader+
6
60%
 
Antal röster: 10

Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

D4ni3l's Kundvagn 2.0 film

Inlägg av D4NI3L »

Spoliern döljer "del 1"

Bild

[spoiler]Tja Bryshan, Ne men här kommer ett litet epic projekt till sommaren för att jag inte hadde nåt bättre för mig.

Historia
Jag hittade en wagn som ståt ett jävla tag och tänkte, helt ifrån ingenstans, fan, jag sätter en motor på´n. presis som jag gjort tidigare men på en trampbil.
Material
*Ram: k-vagn+fyrkantsprofilrör
*Motor: klipparmotor
*Bakaxel: atv (stel)
*Framaxel/styrning: atv hjul med coustom ratt+rattaxel
*Hjul: atv och sedan sätta pvc plast ovanpå gummit
Lista inte komplett!

Sponsor? Sökes

Döljer hela projektet förutom sista updaten.
1:a April
(jag trollar inte nåt idag)

Vettefan vartifrån vagnen kom ifrån men alla vet väll hur en kundvagn serut?
Iaf* det första jag gjorde var att sänka den (kapa av underdelen) och satte dit lite hjul o så provosoriskt.

Lite bildz ska ni förstås ochså få!

Bild

Bild

Bild

Bild

Imorgon, tisdag eller onsdag ska jag ochså hämta:
ny bakaxel (Diffad)
framvagnen
vxllåda
motor
smågrejjs

Kommentera gärna så jag vet om det finns intresse för att uppdateringar!

2:a April
Idag har jag tvingat slav-mamma att hämta mig och lite grejjor så nu har jag lite mer material

*206cc motor
*3fram+fri+back vxllåda
*Diffad bakaxel
*framvagnen
*fyrkants profil rör

Det jag har fixat och så är:
*fäst framvagnen provosoriskt
*börjat kolla över nya motorn
*funderar över att turbokonvertera motorn. men då behöver jag ochså serriösa sponsorer inom området.

Bilder Iaf:
Har lite axlar att välja mellan en tror att jag kör på den gröna stela atv axeln, den passar direkt på fälgen och inom drifting behövs intte nån diffad axel i och med att hjulen spinner helatiden.

Bild


Bild


Bild
sätter troligtvis på andra axeln imorn.
Bild

Här sitter man skönt kan jag lova
Bild

Ännu bättre
Bild
om ni kommenterar lika bra som innan kommer det ochså mer updates.
<3
20:e April
Tja grabbs osv, inte så jätte mycket har hänt men lite iaf.
lite nya ideér och delar fixade.

Innan var styrningen seg som f*n så nu har jag fixat material till att fixa det,
Reservdelsmotor inskaffad eftersom den gammla blev utsatt för tattiga 7:e klassare som hadde av förgasaren osv...

Så nu söker jag någon som kan något om förgasardelarna på en briggs and stattion 206cc :are
den nya förgasaren är från en motor som var på ca 350cc som jag hoppas blir lite bättre, men vi får se.

som jag ser det så finns det inte jätte mycket kvar att göra på den, näst intill allt material finns, jag vet hur allt ska sitta, så det som är kvar innan prov tur är:

sätta fast bakaxel
motor
vxl låda
dreva så att den inte går som mormors rullator
fast det är bara lite av grovjobbet som är kvar att göra jag har inget planerat inför helgen så vi ska se om vi kan få liv i motorn imorn :D :D :D

Nu har jag jobbat ihop mottorn så att den startar, vrålar och smäller.
Jag har planat förgasaren bytt tank, bytt slang, tätat förgasaren


Imorn ska det svettsas som fan man jag behöver fortfarande köpa massa delar.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jfDBQYNL ... e=youtu.be[/youtube]

27:e maj
Tjenare mannen inatt har man rullat runt på stan med kundwagnen dock utan motor då jag inte kan fåtag på passande rem till motor-vxl låda.
så jag ska prata med en kompis som har en 90cc 4takts halvautomatare
som man kan slänga på sålänge.

Och nu OM jag får köpa den för en femhundring så ska jag ge mig på TURBO konvertering när kundvagnen går som den ska d.v.s utan några problem, allt sitter fast, motor går bra, bromsar fungerar

Om inte nån annan på forumet har en billig fyrtaktare över 100cc?


GhethoBonnar drar till stan
Bild[/url]


16:e juni
*ny motor
*motorn sitte på plats behöver dock förstärkningar

Nya motor fick bli en 120cc 4-taktare.

Med den motorn slipper jag hela växellåds delen som tog sån jävla tid.

Motorn nåt random kinaskit.
Bild

Fästena (röda)
Bild

jag vet, svetsarna ser ut som skit, gasen tog slut igår :oops:
Bild

4 sånahärna är det ända som håller upp motorn nu
Bild[/spoiler]

NYSTART
Som de flesta vet så blev kundvagnen skrot, men några delar räddades och den kommer att byggas på nytt! Bara denna gång kommer jag att lägga ner mer pengar, tid, och delar på den.

"Nya" delen kommer att bli 3 kommentarer ner.
Senast redigerad av D4NI3L den 16 december 2012, 13:45, redigerad totalt 22 gång.
Wwillees
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 5 juli 2011, 01:25

Inlägg av Wwillees »

fan vah najs ! lätt ett av dom fränaste projekten på tsr :D
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

haha kunglig vagn! 8)
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

DEL 2

Inlägg av D4NI3L »

Tja mina älsklingar <3
vi kör barre.

UPDATE(1)

OBS ingenting sitter fast än

Riktade gammla vagnen,
Bild

Och kapade lite
Bild

Bild

Med extra de utrymmet får man fram motor, bakaxel och på så vis, en kortare räcer.
Bild

Denna gång ska jag sattsa på ett lägre och snyggare stuk på den.
Bild

Nya sittplattsen (en avkapad snowracer)
Bild

Bild

Bild

Bild

POV filmning när den är klar
Bild

POV filmning när den är klar
Bild

Man får ju lyxa till det lite...
Bild


Jag vill ochså säga förlåt att jag inte updaterat så mycket, men efter den 28:e kommer updajtsen vara tajtare, lovar.

Var nu en duktig TSR:are och kommentera :D


Tog ur tumfan ur röva och filma en runda idag, får hoppas på bå kallare väder här så det inte blir slask, så man kan gasa på lite. Då sticker jag iväg och filmar nån annan stans.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lbdhk1fu9QM[/youtube]

Annars skulle lite kommentarer skada, även om jag inte varigt så aktiv på sistånde
Senast redigerad av D4NI3L den 16 december 2012, 13:49, redigerad totalt 3 gång.
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

Sätt på en moppe skylt från typ showplate där de står drift taxi eller nått, kanske svart taxi? ;) hade vart fräääääänt :D På med en fet vinge också när du väl e igång ;)
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

På med en vinge!

Men fan vad Najs projekt lycka till!
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

Mattyyy skrev:På med en vinge!

Men fan vad Najs projekt lycka till!
jag undrar vem som gav dig den iden? haha skämtar bara :D
Moped: Yamaha DT50MX
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

det här måste bara följas :) hyperkundvagn XD
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

kannebanne skrev:Sätt på en moppe skylt från typ showplate där de står drift taxi eller nått, kanske svart taxi? ;) hade vart fräääääänt :D På med en fet vinge också när du väl e igång ;)
jafan, en vinge skulle sitta fint där man höll vagnen förut. tack för tippset! Jag tror det ska vara lite "rat"/tyskstuk på den ochså.http://forums.dieselstation.com/lofiver ... 27600.html
Mattyyy skrev:På med en vinge!

Men fan vad Najs projekt lycka till!
Tack :D
TSR`BakarN skrev:det här måste bara följas :) hyperkundvagn XD

hyjper ska den nog bli om man hittar en bra motor, tack
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

dehär blir säkert kul och följa! :D bra och ha när man har bråttom å handla! :wink:
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:Sätt på en moppe skylt från typ showplate där de står drift taxi eller nått, kanske svart taxi? ;) hade vart fräääääänt :D På med en fet vinge också när du väl e igång ;)
jafan, en vinge skulle sitta fint där man höll vagnen förut. tack för tippset! Jag tror det ska vara lite "rat"/tyskstuk på den ochså.http://forums.dieselstation.com/lofiver ... 27600.html
Mattyyy skrev:På med en vinge!

Men fan vad Najs projekt lycka till!
Tack :D
Kör då med lite negativ camber och lite strech på hjulen, hade vart fett med takbox, men de kan bli svårt ;) Ja de e de jag menar med vinge, hade varit fett. Bara till att fixxa en fet japstuk vinge och sen kapa lite i mitten och få ihop igen på nått sätt och tillverka fästen :D Önskar att jag också hade haft garage så hade jag också satt ihop en feting :D Angående motor, hur ska du ha de? Du kan ju inte köra med cross motor med växlar? Kanske satsa på en kart motor? raket 85 går jävla bra, sen så borde den passa på också om du nu skulle tänka om och ta utan diff ;)
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

kannebanne skrev:
D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:Sätt på en moppe skylt från typ showplate där de står drift taxi eller nått, kanske svart taxi? ;) hade vart fräääääänt :D På med en fet vinge också när du väl e igång ;)
jafan, en vinge skulle sitta fint där man höll vagnen förut. tack för tippset! Jag tror det ska vara lite "rat"/tyskstuk på den ochså.http://forums.dieselstation.com/lofiver ... 27600.html
Mattyyy skrev:På med en vinge!

Men fan vad Najs projekt lycka till!
Tack :D
Kör då med lite negativ camber och lite strech på hjulen, hade vart fett med takbox, men de kan bli svårt ;) Ja de e de jag menar med vinge, hade varit fett. Bara till att fixxa en fet japstuk vinge och sen kapa lite i mitten och få ihop igen på nått sätt och tillverka fästen :D Önskar att jag också hade haft garage så hade jag också satt ihop en feting :D Angående motor, hur ska du ha de? Du kan ju inte köra med cross motor med växlar? Kanske satsa på en kart motor? raket 85 går jävla bra, sen så borde den passa på också om du nu skulle tänka om och ta utan diff ;)

Jo då crossmotor skulle vara näst intill det bästa alternativet pga att man har koppling då ochså (om man har manuell)
då man kan lägga upp lite varv innan man drar iväg. Och du kanske menar att det skulle vara svårt att växla? Sånna saker löser jag väldigt lätt när jag väl kommer dit, tänkte ha en typ handbromsplaserad spak med kopplingshandtag på, plaserad på vänstersida.
:)
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:
D4NI3L skrev: jafan, en vinge skulle sitta fint där man höll vagnen förut. tack för tippset! Jag tror det ska vara lite "rat"/tyskstuk på den ochså.http://forums.dieselstation.com/lofiver ... 27600.html
Tack :D
Kör då med lite negativ camber och lite strech på hjulen, hade vart fett med takbox, men de kan bli svårt ;) Ja de e de jag menar med vinge, hade varit fett. Bara till att fixxa en fet japstuk vinge och sen kapa lite i mitten och få ihop igen på nått sätt och tillverka fästen :D Önskar att jag också hade haft garage så hade jag också satt ihop en feting :D Angående motor, hur ska du ha de? Du kan ju inte köra med cross motor med växlar? Kanske satsa på en kart motor? raket 85 går jävla bra, sen så borde den passa på också om du nu skulle tänka om och ta utan diff ;)

Jo då crossmotor skulle vara näst intill det bästa alternativet pga att man har koppling då ochså (om man har manuell)
då man kan lägga upp lite varv innan man drar iväg. Och du kanske menar att det skulle vara svårt att växla? Sånna saker löser jag väldigt lätt när jag väl kommer dit, tänkte ha en typ handbromsplaserad spak med kopplingshandtag på, plaserad på vänstersida.
:)
Jaha, tänkte mest på att jag ALDRIG hade kunnat fixxa en sån växel sak ;) eller så gör du bara en låååååååååååååååååååååååååång pet, som går till pedalen? ett annat alternativ ;) eller sekventiell låda så du gör nån typ av spak som man drar typ fram och tillbaks? haha ska nog sluta nu
x) Edit: då kan du sätta koppling som fotsak om du gör sekventiell, hade vart lite fränt ;)
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Fredd_e
Road-rage
Inlägg: 872
Blev medlem: 24 december 2010, 21:14
Ort: Malmö

Inlägg av Fredd_e »

så jävla coolt längtar till nästa update.. :P
Användarens profilbild
Aprilia-Mx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 449
Blev medlem: 20 juli 2011, 12:28

Inlägg av Aprilia-Mx »

Hahaha! Så jävla grymt projekt! :D Du kommer säkert få en slant för den sen om du säljer den på blocket eller liknande! :D Åtråvärd nått så inihelvete misstänker jag att den kommer bli! :D
Rädda liv. Kör som en kvinna!

Följ gärna på Instagram! :) J_HBJERKENSJO :)
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

kannebanne skrev:
D4NI3L skrev:
kannebanne skrev: Kör då med lite negativ camber och lite strech på hjulen, hade vart fett med takbox, men de kan bli svårt ;) Ja de e de jag menar med vinge, hade varit fett. Bara till att fixxa en fet japstuk vinge och sen kapa lite i mitten och få ihop igen på nått sätt och tillverka fästen :D Önskar att jag också hade haft garage så hade jag också satt ihop en feting :D Angående motor, hur ska du ha de? Du kan ju inte köra med cross motor med växlar? Kanske satsa på en kart motor? raket 85 går jävla bra, sen så borde den passa på också om du nu skulle tänka om och ta utan diff ;)

Jo då crossmotor skulle vara näst intill det bästa alternativet pga att man har koppling då ochså (om man har manuell)
då man kan lägga upp lite varv innan man drar iväg. Och du kanske menar att det skulle vara svårt att växla? Sånna saker löser jag väldigt lätt när jag väl kommer dit, tänkte ha en typ handbromsplaserad spak med kopplingshandtag på, plaserad på vänstersida.
:)
Jaha, tänkte mest på att jag ALDRIG hade kunnat fixxa en sån växel sak ;) eller så gör du bara en låååååååååååååååååååååååååång pet, som går till pedalen? ett annat alternativ ;) eller sekventiell låda så du gör nån typ av spak som man drar typ fram och tillbaks? haha ska nog sluta nu
x) Edit: då kan du sätta koppling som fotsak om du gör sekventiell, hade vart lite fränt ;)
Blir nåt liknande:
Bild
Jag kanske har ritat lite flummigt men man ser kanske vad jag menar. hoppas jag :oops:
Senast redigerad av D4NI3L den 1 april 2012, 23:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Koppling o växling är inga problem! Koppling drar du bara till en pedal från kopplingen direkt, och växlarna svetsar du bara på ett rör som går från växelpeten till kundvagnen liggandes sen på den svetsar du fast ett lodrätt stag från de liggande röret, då kopplar du o drar staget framåt om du vill växla ner och mot dig om du vill växla upp, kört gokarts som haft så funkar utmärkt!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:
D4NI3L skrev:
Jo då crossmotor skulle vara näst intill det bästa alternativet pga att man har koppling då ochså (om man har manuell)
då man kan lägga upp lite varv innan man drar iväg. Och du kanske menar att det skulle vara svårt att växla? Sånna saker löser jag väldigt lätt när jag väl kommer dit, tänkte ha en typ handbromsplaserad spak med kopplingshandtag på, plaserad på vänstersida.
:)
Jaha, tänkte mest på att jag ALDRIG hade kunnat fixxa en sån växel sak ;) eller så gör du bara en låååååååååååååååååååååååååång pet, som går till pedalen? ett annat alternativ ;) eller sekventiell låda så du gör nån typ av spak som man drar typ fram och tillbaks? haha ska nog sluta nu
x) Edit: då kan du sätta koppling som fotsak om du gör sekventiell, hade vart lite fränt ;)
Blir nåt liknande:
http://img109.imageshack.us/img109/2204 ... nracer.jpg
Jag kanske har ritat lite flummigt men man ser kanske vad jag menar. hoppas jag :oops:
Syns ju bra.. men jag tror jag fattar... som en bil typ? elr? har jag fått de rätt i min skalle nu då? x)
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

kannebanne skrev:[spoiler]
D4NI3L skrev:
kannebanne skrev: Jaha, tänkte mest på att jag ALDRIG hade kunnat fixxa en sån växel sak ;) eller så gör du bara en låååååååååååååååååååååååååång pet, som går till pedalen? ett annat alternativ ;) eller sekventiell låda så du gör nån typ av spak som man drar typ fram och tillbaks? haha ska nog sluta nu
x) Edit: då kan du sätta koppling som fotsak om du gör sekventiell, hade vart lite fränt ;)
Blir nåt liknande:
http://img109.imageshack.us/img109/2204 ... nracer.jpg
Jag kanske har ritat lite flummigt men man ser kanske vad jag menar. hoppas jag :oops:
[/spoiler]
Syns ju bra.. men jag tror jag fattar... som en bil typ? elr? har jag fått de rätt i min skalle nu då? x)
Neh, han menar att du kopplar med handtaget på växelspaken o sen växlar med spaken om du fattar!

Tror dock de kommer bli väldigt jobbigt om du vill växla snabbt osv!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

MrAndersson skrev:
kannebanne skrev:[spoiler]
D4NI3L skrev: Blir nåt liknande:
http://img109.imageshack.us/img109/2204 ... nracer.jpg
Jag kanske har ritat lite flummigt men man ser kanske vad jag menar. hoppas jag :oops:
[/spoiler]
Syns ju bra.. men jag tror jag fattar... som en bil typ? elr? har jag fått de rätt i min skalle nu då? x)
Neh, han menar att du kopplar med handtaget på växelspaken o sen växlar med spaken om du fattar!

Tror dock de kommer bli väldigt jobbigt om du vill växla snabbt osv!
jaha nu fattar jag... De kan ju blir jävla segt de... Ingen traktor ju :(
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

liten update.
*ny motor, axel, vxl låda
*framvagnen på.



I nästa avsnitt av D4ni3l's DriftKundvagn : ny bakaxel på. (och annat skit)
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

HAHAHA seriöst.. :lol: Har direkt ingen kommentar, men ballt!
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

hoppas med hela mitt liv att du bytar ratt... Annars blev de ju grymt!
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket
Inlägg: 1093
Blev medlem: 17 oktober 2010, 12:26

Inlägg av Nutbreaker »

hahaha, fick mig ett gott skratt nu när jag fick se den för första gången, frän! komemr lätt följas :D
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

kannebanne skrev:hoppas med hela mitt liv att du bytar ratt... Annars blev de ju grymt!
NEJ gräsklippar tuning, ne men har en sport ratt i garaget :roll:
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street
Inlägg: 3838
Blev medlem: 24 juli 2010, 12:45
Ort: Alingsås

Inlägg av CaToXXo »

Vilka saker folk kan hitta på... menmen, kör hårt ;)
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres
Inlägg: 1560
Blev medlem: 2 juni 2011, 21:45
Ort: vasa

Inlägg av Riejuman »

härligt projekt
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

det här är ju förjävla brutalt mot en kundvagn :lol: hoppas att det går inom planeringen nu ;)
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Hahaha seriöst coolaste projektet...
bibapeolola
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:hoppas med hela mitt liv att du bytar ratt... Annars blev de ju grymt!
NEJ gräsklippar tuning, ne men har en sport ratt i garaget :roll:
där börja jag blir lite orolig! hoppas den har nos knappar också! så går den som faaasen :D
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing
Inlägg: 435
Blev medlem: 24 februari 2011, 13:46

Inlägg av D4NI3L »

kannebanne skrev:
D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:hoppas med hela mitt liv att du bytar ratt... Annars blev de ju grymt!
NEJ gräsklippar tuning, ne men har en sport ratt i garaget :roll:
där börja jag blir lite orolig! hoppas den har nos knappar också! så går den som faaasen :D
blandning med nos i tanken sprutar in nitrometanol i insuget och en kompressor på det, nöjjd? 8) 8) 8)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Hahaha coolt!
vem fan e lennart?
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

D4NI3L skrev:
kannebanne skrev:
D4NI3L skrev: NEJ gräsklippar tuning, ne men har en sport ratt i garaget :roll:
där börja jag blir lite orolig! hoppas den har nos knappar också! så går den som faaasen :D
blandning med nos i tanken sprutar in nitrometanol i insuget och en kompressor på det, nöjjd? 8) 8) 8)
Ja 8) 8) 8) glöm inte sen att ha pimp tärningar i backspeglen! och trim dekaler, sånna som ökar 25kmh per dekal!
Moped: Yamaha DT50MX
kannebanne
Avstängd
Inlägg: 193
Blev medlem: 12 mars 2012, 13:19

Inlägg av kannebanne »

By the way, bild på motorn så är du en ängel :oops:
Moped: Yamaha DT50MX
Användarens profilbild
VoxuzZ
Tha Mastah Blastah
Inlägg: 528
Blev medlem: 12 juli 2011, 21:17

Inlägg av VoxuzZ »

200cc kundvagn! detta borde dom skaffa till affärerna! :D keep it up!
I'm the baws!
Skriv svar