HondaPojkeN's Honda MT5or! NY upp18!

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

HondaPojkeN's Honda MT5or! NY upp18!

Inlägg av HondaPojkeN »

Hejsan! tänkte lägga upp lite bilder på mitt åk som jag har ägt länge men har inte funkat så nu när jag har fått den körduglig så ska riejun säljas å jag ska fixa lite mer på min mt5 :oops: Folk tycker la att jag e dum i huvudet för att jag gör ett sådant ner hopp men det är roligare att meka en gammal mt än en fin drac, tycker ja.. Aja kommer la kanske ett projekt senare..

Setup:

motor1:
Mt block
Original koppling
original koppling
4 Växlat
14t drev

motor 2

mtblock
65cc noname
PWK 21mm
Cr80 insug
Cr80 6 växladlåda
Cr80 4 Lamellers koppling samt blästrade mellanskivor
Cr80 Tändning
Omgjort topplock
Effektrör med borttagen plugg
Borttaget balansaxeln, oljepumpsdrev, och drevet för att diva balans axeln
Original membran
Sportluftfilter
15t drev

Motor delar :
[spoiler]3st mt block
2st cr80 block
3st 4 växlade lådor
6 växlad cr80 låda
cr80 koppling
2st originalkoppling
effektkrök med borttagen plugg
cr80 krök
malossi membran
membran spacer
3st original membran
3 st 65cc 1 HEL!
5,5 portad
20mm mikuni
16,5mm mikuni
21mm phbg
21mm pwk
28mm Kehin
cr80 insug
cr80 tändning
cr80 membran
3 st original membran
orignal cylinder
cr80 cylinder
original topp
modiferad orignal topp
cr80 topp
olika tändstit
3st orginal tändningar
13,14,15,16 drev fram
41,45,47 drev bak
2st 20mm insug
ostrypt insug till orignal förgarare
uppborrad original förgasare
m.m![/spoiler]

Chassi 1
KTM supermotard framskärm
moddad baksärm
dubbellyckta
2fingers borms och kopplingshandtag
Höjd bak och fram
Dakar kåpor
polerade gaffel ben

Chassi 2
Cr80 sving
Cr80 Gaffel
Cr80 hjul
Cr80 fotpinnar
Cr80 Dämpare
Cross styre ''lägre''
Cross framskärm
Kapade dakar kåpor
Ingen Luftburk



Dåliga mobil bilder!
[spoiler]
en dålig bild när jag letade fram den i ladan :)
Bild
Bild

När jag hade fått den att funka ordentligt :)
Bild

Som den ser ut nu (fast har dubbellyckta på)
Bild

motor 1 och 2 <3
Bild

min topp :)
Bild

Min home made membran spacer
Bild

förgasaren å insuget..
Bild

cr80 koppling
Bild

malossi membranet ..
Bild

Hyffsad respons ändå fast dålig kvalite på filmen..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kBNimJTcRwk&feature=plcp
[/youtube]

Ska även fixa till den sen med annan sving å gaffel, moddad baksäkrm osv smått å gott :)[/spoiler]

Ja mer bilder till er, dock tråkigt att inte få någon respons.. någon bode la gilla mt.. aja har slipat i cylindern nu å har även spacklar baksärm å tank..

[spoiler]skillnad?
Bild

Reedhuset som e slipat :) lite finlir kvar bara..
Bild

Grävt ur en heldel men ska fixas lite te sen när cylindern e svarvad te 45mm
Bild

så ja nu passar du <3
Bild

Pääääärlan då!
Bild[/spoiler]

[spoiler]Jodå mtn skar för någon vecka sen, förvånar mig inte så som jag varva 8)
Men då betyder det bara mer Trim! har kanske en malossi 65a på G ;) samt att jag ska svarva båda mina cyllar, 65cc och 5,5hk.. Sen blir det Cr80 tändning ! redigt bra pris fick jag den för... ska kanske köpa en hel cr80 å ta gaffel, sving, rör å kanske cylinder :roll:

Kapat?
Bild
okapat?
Bild

Knasterproblem!
Bild

:oops:
Bild

65cc reedhus... ser bättre ut på 5,5hk ;)
Bild

6 växlat, de ända rätta!
Bild
Bild
Bild
Bild

Slängde bort lite onödig skit ;)
Bild

cr80 vev å mt5vev
Bild[/spoiler]

Hejsan alla moppe pojkaar..
[spoiler]Har nu lämnat ifrån mig min 65cc som ska prov svarvas 0.5mm annars så får det blii 60cc av min gamla 50cc''5,5''.. Sen har jag även köpt lite godis till den eftersom den bara har fått stå :/ men blev iallafall En hydralisk Koppling å en matchande frambroms pump som ska på när man har skaffat en ennan gaffel med skiva!

Porr 8)
Bild
Halv taskig bild men här sen ni hur kopplingen funkar..
Bild[/spoiler]

13/11 ´12 upp 5''

[spoiler]Hej Ny reggad här på MT5.se!
Idag skaffa jag mig även en cr80= Massa godis! så håller på att bygga nu som en galning! min gamla 65 cylinder gick inte att rädda så är ute efter något nytt!

CR80-81
Bild

CR80 motorer!
Bild

Så här ser min andra mt ut nu med cr80 gaffel!
Bild

Även testade jag en cr80 dämpare!
Bild

CR80 sving och hjul ska på!
Bild

MT VS cr80
Bild
Bild[/spoiler]

Upp6!
[spoiler]
Hejsan alla mt freaks! Sålde en cr80låda å koppling idag! tack för en fin affär Albert! Så sen grejja jag med min ena mt så nu sitter det sving,gaffel,hjul och dämpare från en CR80! är lagom lååg nu och har ett fint stuk!

Och bara för att ni gillar mina mobil bilder så kommer det fler:wub:

Bild
Bild[/spoiler]

Uppdajjt7

[spoiler]Hejsan! i fredags fick jag köpt en mt för 400kr! kan säga det att den va värd det då motorn va hur fin som hellst dock var cylindern skrot! När jag fick hem den så lyfte jag av toppen å såg att cylindern va brutalt misshandlad men jag fick igång åbäket med pwk 21mm å den gick fint så flyttade öven motorn till min cr80mt5 å där gick den som faan med cr80 tändning men höll bara 4km å skar typ på samma ställe som min andra mt5... men men nu blir det att leta efter en cylinder!

3 mtn som man äger!
Bild

whoopss..
Bild

Tändningen såg ren och helt ny ut!
Bild

Kolven...
Bild

mt igen
Bild

Slängde på en framskärm å sidokåpor! såg bättre ut iallafall..
Bild
Bild

Här e monstret! cr80mt5! sjukt låg men go som fan att köra!
Bild
Bild
Bild

Film på den när den gick, å ja mobilen e rööv dålig! men responsen blir otroligt grym med pwk21mm och cr80 tändning kan jag lova!
video-2012-11-24-16-02-58.mp4 video by hondapojken | Photobucket
setup på filmen :

65cc noname o portad
pwk 21mm
cr80 tändning
cr80 insug
14-47 drev
Urpluggad effekt krök
50cc topp
3lamellers original koppling
4växlad
original membran å reeds

Bild
Cr80 med mt sving å gaffel, original mt, mt med cr80 sving och gaffel
Bild[/spoiler]

Upp8

[spoiler]Hej igen! efter som piratdelar var så sega så besällde jag en 65cc, drev mm ifrån skoterdelar.se Så nu har jag monterat på de! kul att mtn lever nu i vintern... drog en testrunda å ville verkligen dra på fullt men får ju vara lite snäll mot den nya cylindern.. Dock vill ja porta men det görs nog efter vintern! märkte även att det är ett stort hål i mitt avgasrör som behövs svetsas.. Bilder på cylindern kommer snart!

Bild

Setup Nu:

65cc noname (kommer portas å omgjort reedhus)
PWK 21mm (behöver byta ner mig i huvud munstycke)
Cr80 insug
Cr80 6 växladlåda
Cr80 4 Lamellers koppling samt blästrade mellanskivor
Cr80 Tändning
Omgjort topplock
Effektrör med borttagen plugg (skall svetsas så det inte blir effektförlust)
Borttaget balansaxeln, oljepumpsdrev, och drevet för att diva balans axeln
Original membran (kommer malossi 4läppars med spacer efter portning)
Sportluftfilter
16-47 drev (ska byta ner mig fram men ska köra lugnt ibörjan)[/spoiler]

Uppdateee 9

[spoiler]chacha bloggen... nej just de ja... Aja har kört mt nu under helgen å den går redigt fint kan man säga ;) blivit utskälld har jag med... Har mt5 framhjul på nu då jag hade punka på mitt cr80 hjul så hojjen ser lite mongo ut men de gör inget! Har svetsat igen hålet på min krök med! Slängde på min hydraliska koppling idag med och det gjorde sig fint;) håller även på att testa en ktm platta på hojjen men det ser förjävligt ut med min framskärm.. ajja bilder!

Tar sig fram fint!
Bild

Gott med hydralisk koppling på en mt ;)
Bild
Bild[/spoiler]

Mini Upp 10! 18/12-12

[spoiler]Hej! tack för alla kommentarer! Aja detta blir bara en liten uppdate men något är det iallafall, men men.. Jag har lånat min kompis KTM platta å monterat på, ser inte alls bra ut på en mt5 med världens fulaste framskärm men den får en mer komplett look! Ska nog skaffa en CRplatta eller en RM platta senare och en ny framskärm! Slängde på en gammal styrpad som jag hade från min gamle cross, WRP är märket på paden.. Sen satte jag ventilhattar på ventilerna på gafflarna så att ingen ska gå och trycka ur luft! Skrapade bort gamla slitna Honda klistermärken från gaffelbenen med... Blir nog svart lack på dem i framtiden! Till sist å minst... Slängde på ett par THOR donuts (sitter på handtagen) för lite bekvämlighet :roll:

Ser helt mongo ut med 19'' framfälg när cr80 är på 17'', Plattan har för skarpa former för att va fin på en mt enligt mig då. Och framskärmen är stor å skit ful! Men någon kan ju sponsra mig med en ny ;)
Bild[/spoiler]

upp 11 Bilder! 20/12-12

[spoiler]Har bytt ner mig i munstycke nu å herre jäävlar va fint den går nu!
Måste fixa film så ni förstår... Aja blev lite bilder idag då! Va inte oroliga nu... cr80 fälgen ska på innom snar framtid! sen måste ni älska min mobil kamera kavlite, 2MP<3

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild[/spoiler]

upp 12 SKRIFTLIGT, 28/12-12

[spoiler]Jaaa första skriftliga uppdaten någonsin för mig... Men men har inte gjort så jävla mö för jag har meckat 740in för de mesta! Men jag har köpt lite slipstift nu så snart blir de portning på 65cc! Gav mig på att börja porta en original mt cylinder idag å heelvete va avgas porten är stypt och helt ogjämn i dem, men jag fick grövt ut allt så någon dag så ska porten breddas lite gann, ska även ge mig på de trånga spolportarna! aja...
Någon som har något enkelt tips på van kan kan göra? inget dyrt nu allt e budget på en mt ;)

bjuder på en gammal go bild på den lite finare mtn!
Bild[/spoiler]

Uppdate 13

[spoiler]hallå! har inte hänt så mycket på de senaste, har däremot fixat en till cr80 17'' framfälg så nu slipper man den fula 19'' :p Planerna för att cr80 konvertera mt motorn börjar närma sig! :D aja här kommer lite bilder :)

17'' igen :)
Bild

Lite mt delar :)
Bild

nya 65cc :)
Bild

28mm man kommer köra sen på :)
Bild

Cr80 membran :)
Bild

Cr80 cylinder!
Bild
Bild

3 st små cr80 motorer :twisted:
Bild[/spoiler]

Uppdate 14! 13/2-12

[spoiler]Jaa,, har för det mesta använt moppen som brukis så har inte hänt så mycket men igår fick jag tummen ur å gjorde en plexi undertail chassi Nr.2 så original undertailen fick landa på chassie Nr.3. kan säga att nummer 3 ser helt original ut men lite sliten men blir nog en frään sleeper ;) Kapade även bögläpps fästerna från chassi nr.2 så nu ser den lite bättre ut.. Känner för att spendera lite pengar igen så har kanske en uppborrad 5,5 till 46mm och en drac sving med dämpare på g ;) blir nog fint! jo men de va la de slänger upp en bild på låga fanskapet!

Bild[/spoiler]

UpppppPp 15! 15/2-12
[spoiler]
Jaooo, idag fick jag svetsat kröken igen... suck,! Mätte sitt höjden med och den landa på 75,5cm! aja fick ta lite bilder på hojjen å filma lite men ja jag vet att min mobil e sämst..Detta är bara ett litet humm så ni vet hur den låter å svarar på gasen,

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=17ifkhFvMZg[/youtube][/spoiler]

upp 16! 16/3-13

[spoiler]Hejj alla... Har inte blitt något mt meck på det sista men snart drar det igång igen! Håller på att bygga om min polares Gasgas så jag fick lite delar utav han! Bland annat en rullande KX80 låghjuling som jag kommer ta gaffel och sving ifrån ;) Allt detta skall på chassi nr.2 så cr80 kittet läggs på hyllan eller ska säljas, Drar iallafall igång med ombygget om ca 2veckor! å nu lite bilder..

Showa USD som e miin!
Bild

Har en äldra kx80 gaffel med! fick även 2 st cross bakdäck och 1 framdäck som skall på chassi NR.1 :))
Bild

Närmre bild på svingen :)
Bild[/spoiler]

Upp17 29/6-13
[spoiler]
Hej! Nu har man plockat av motor nummer 3 från chassi 2 och så landande motorn i chassi nummer 3. Så otroligt ful är den nu men det ska va så, ska på med blinkers fram med så den ser lite originala ut eftersom det börjar krylla av poliser nu i området.... fyller 18 om knappt en månad så vill inte bli tagen..
Men ska börja kapa i svetsa i chassi nummer 2 snart så kx80 kommer på :) Cr80 delarna kanske ska säljas om någon är intresserad.. Måste även tillägga att jag äntligen har skaffat en svarv! så nu kommer jag kunna svarva om mina toppar, lätta svänghjul, bygga distanser, borra cylindrar osv! otroligt gött!

Satans va snygg den är!
Bild

riktigt sleeten men men :cool:
Bild

så som den står just nu och kommer få stå tills man är klar med bygget som jag gör åt min polare.

Bild[/spoiler]

12/5-13 UPP 18

Har hänt en hel del som jag inte har orkat uppdatera. Kan börja med att jag sålde en utav mina mts! Fick mer en dubbelt än va jag betalade för den så nöjd e jag å även köparen! Så nu kör man med chassi nr1 och motor nummer 2. Håller väldigt mycket på med mitt körkort å bilen så är inte jätte aktiv för tillfället men det kommer bättra sig småningom. Träffade Izeman som är en föredetta medlem på detta forum å gjorde en bra affär med han, bytte 2 st scooter dämpare mot en KTM framskärm. Nåväl nu kommer de bilder

Innan köparen kom med delar så vi skruvade ihop den på plats å han körde sedan hemmåt!
Bild

så här står chassi nummer 2 så länge tills jag är klar med kompisens cross moppe.
Bild

så här såg den ut samma dag som han köpte den andra mtn. detta är chassi nr 1!
Bild

Sen slängde jag på KTM skärmen! skyddar mycket bättre mot lera! sänkte framgaffeln 2cm, bytte olja å tändstift så nu går den mycket bättre igen!
Planerna är att kränga på ett par cross däck på mina extra fälgar!
Bild


Mvh/Johan.N
Senast redigerad av HondaPojkeN den 11 maj 2013, 23:18, redigerad totalt 29 gång.
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

mer bilder! lite respons nu va fan! mt's gillar ju alla :mrgreen:
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

hahha, ser ju as nice ut :D
gla´ nu då :D
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

TSR`BakarN skrev:hahha, ser ju as nice ut :D
gla´ nu då :D
haha ja fan! :D men som sagt Motorn först sen utseendet! :) ska ju sälja riejun nu som folk kanske vet å fixa till den här lite innan man e 18 :)
Användarens profilbild
Turbomannen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 159
Blev medlem: 7 augusti 2012, 08:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av Turbomannen »

Mt5 is the shit. Min kompis har 3 mt5 och jag och han har meckat många timmar men för tillfället fungerar ingen men i alla fall så gillar jag dem väldigt mycket!!!
Bild
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

HondaPojkeN skrev:
TSR`BakarN skrev:hahha, ser ju as nice ut :D
gla´ nu då :D
haha ja fan! :D men som sagt Motorn först sen utseendet! :) ska ju sälja riejun nu som folk kanske vet å fixa till den här lite innan man e 18 :)
aa, lite hästpower o.s.v :D Kommer ju gå som ett spjut sedan, stajlan fränt :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

TSR`BakarN skrev:
HondaPojkeN skrev:
TSR`BakarN skrev:hahha, ser ju as nice ut :D
gla´ nu då :D
haha ja fan! :D men som sagt Motorn först sen utseendet! :) ska ju sälja riejun nu som folk kanske vet å fixa till den här lite innan man e 18 :)
aa, lite hästpower o.s.v :D Kommer ju gå som ett spjut sedan, stajlan fränt :)
Jojo den rör sig redigt fint nu med men tändningen stryper allt så hårt! ska köta på kompisen om hans cr80 tändning ;) david e den enda som har sett den så han kan kanske intyga om det :roll:
Turbomannen skrev:Mt5 is the shit. Min kompis har 3 mt5 och jag och han har meckat många timmar men för tillfället fungerar ingen men i alla fall så gillar jag dem väldigt mycket!!!
Jo fan! ge mig en mt så fixar jag den på 0 tid ;) en kompis te mig har haft ca 7st så det va allt där ifrån mt intresset kom ifrån! men här i ale så har de flesta moppe pojkar ägt en mt! licksom ett måste för att dom e så jävla grymma å har en skit bra motor!
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

nice mt5a.har en själv^^
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

asså man blir ju avundsjuk på den där saken :O
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

mt5 <3. Gör den vass nu, så tar vi ett race, man mot man, mt mot mt ;)
bibapeolola
ghettobird
Elmoped
Inlägg: 88
Blev medlem: 16 september 2012, 21:06

Inlägg av ghettobird »

fan va najs, ger mig inspiration!!!

ska nog köpa en mt5 i vinter :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

TuZx skrev:nice mt5a.har en själv^^
Gött det! :)
david96 skrev:asså man blir ju avundsjuk på den där saken :O
Haha Jaså :wink:
Axel skrev:mt5 <3. Gör den vass nu, så tar vi ett race, man mot man, mt mot mt Wink
Real love<3 Klart ;) ny tändning fixas snart å cylindern svarvas å då blir det rääser! Visst! :twisted:

Axel skrev:fan va najs, ger mig inspiration!!!

ska nog köpa en mt5 i vinter Smile
Jofan de e la gött!

Gört så jävla värt 8)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

MT poowwahh till folket! 8)
izeman
Elmoped
Inlägg: 81
Blev medlem: 2 juli 2011, 13:11

Inlägg av izeman »

fan vad nice att du håller på med kevins gamla mt5a :) ska ta och skaffa mej en mt5a igen när jag har jobb och då ska det bli riktigt inte så halv dant som man kan se i galleriet :P
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

izeman skrev:fan vad nice att du håller på med kevins gamla mt5a :) ska ta och skaffa mej en mt5a igen när jag har jobb och då ska det bli riktigt inte så halv dant som man kan se i galleriet :P
Ja fan ;) ska nog ha kevins gamla mt med min lite roligare motor på :) å den andra mtn 4 växlad men får se :) jojo en mt e ett måste!
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Igår gav man bort cylindern till en kebeb svarvare så får se va som händer! :roll:
Användarens profilbild
Karlsson_98
Avstängd
Inlägg: 641
Blev medlem: 17 oktober 2012, 19:34
Ort: Årjäng

Inlägg av Karlsson_98 »

riktigt fin mt ;)

ska följas! :D
Användarens profilbild
friberg
Varnad
Inlägg: 521
Blev medlem: 24 november 2010, 18:34
Ort: SE

Inlägg av friberg »

fortsätt såhär! :D
fitta mods
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

xDT50Rx skrev:riktigt fin mt ;)

ska följas! :D
Nu ser den bara lite sleeten ut tycker ja :roll: Ska bli ändringar på det!
Kul!
friberg skrev:fortsätt såhär! Very Happy
Ska försöka! :twisted:
Hemaa
Elmoped
Inlägg: 29
Blev medlem: 20 maj 2012, 16:25

Inlägg av Hemaa »

Grymt :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Hemaa skrev:Grymt :)
Tack tack!

Upp!
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

Så jävla gött stuk det blev med cr80 gaffel + sving :D :D :D

Har en stående kass, dock original. Blir ju helsugen på att fixa den nu :P

Kommer följa med spänning!!
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

SNODDAS15 skrev:Så jävla gött stuk det blev med cr80 gaffel + sving :D :D :D

Har en stående kass, dock original. Blir ju helsugen på att fixa den nu :P

Kommer följa med spänning!!
Jofan ;) fixa till den!

får la bjuda på en uppdate om 4min då
:roll:

Edit: upp! kommer en nog imon med när jag har slängt ihop godis motorn :twisted:
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Uppppisssshhhh 8)
Användarens profilbild
Manny
Svårstartad skrothög
Inlägg: 159
Blev medlem: 4 april 2012, 14:58
Ort: Göteborg

Inlägg av Manny »

Grym mt5a :D
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

räzzer mt! de lär bli lagom tryck i den sen ;) fortsätt så här! :D
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
moppenerd
Svårstartad skrothög
Inlägg: 185
Blev medlem: 8 juli 2012, 20:08
Ort: Hallstavik

Inlägg av moppenerd »

snygg mt5a :) min ser likadan ut men min är ner plockad i molekyler för allt var så slitet :) men snygg mt :D men har din 6 växlar? min har bara 4 :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Manny skrev:Grym mt5a :D
Hehe tack ! :)
Derbi_MackaN skrev:räzzer mt! de lär bli lagom tryck i den sen Wink fortsätt så här! Very Happy
Jofan har ju 2st cr80 cylindrar här hemma som kanske ska moddas på för mer klös!
moppenerd skrev:snygg mt5a Smile min ser likadan ut men min är ner plockad i molekyler för allt var så slitet Smile men snygg mt Very Happy men har din 6 växlar? min har bara 4 Smile
Tackarr! Min har 6 växlar då jag har tagit en växellåda från en cr80 och laggt i! Har haft 3 st 6växlade lådor ;)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Upppp :!:
MrMeatball
Elmoped
Inlägg: 61
Blev medlem: 1 oktober 2012, 14:24

Inlägg av MrMeatball »

kommer bli (är) awesome! :)
Har du ett bakverk?
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

va ha du gjort nu när bi blivit utskälld? :lol:
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

MrMeatball skrev:kommer bli (är) awesome! :)
tack! å den kommer bli grymmare! 8)
saile96 skrev:va ha du gjort nu när bi blivit utskälld? Laughing
Nä körde lite hejvilt i traffiken så kom folk å klaga på hur jag körde å att jag inte hade ljus osv.. då svarade jag , men jag har ju precis fixat moppen så då vill jag bränna!
bonnaracing
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 27 april 2012, 19:14

Inlägg av bonnaracing »

Nice projekt! Vart haru kört hydraliska kopplingen :)?
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

bonnaracing skrev:Nice projekt! Vart haru kört hydraliska kopplingen :)?
Tack!

Köpt Beg av en kille!

:arrow: Uppdatee :!:
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

buump bilder
Skriv svar