iaf så kan jag börja med att jag har fastnat ordentligt för beef jerky som är marinerade och torkade köttbitar. finns i flertalet smaker och är betydligt nyttigare än chips å godis..
anledningen till att jag har fastnat för just torkat kött är för att jag har tröttnat på den där lilla degen som har satt sig runt magen på en

annars så är det ju alltid gott med gurka/morötter och dipp om man nu vill vara lite nyttigare men ibland så blir suget för stort och då kan det slinka ner nån chipspåse eller lite ostbågar

beef jerky har just nu en kampanj i samarbete med toppformula.se som går ut på att om du beställer 10st påsar beef jerky så får du en t-shirt på köpet!
jag fick hem min idag så passa på att beställa ni också om ni känner för det.

mina favoritsmaker är cajun hot,teriyaki och smoked, men alla varianter är helt klart goda! enda nackdelen med beef jerky är att det är lite dyrt i förhållande till mängden man får så jag tror att jag ska försöka mig på att göra egen jerky någon dag.
Vad brukar ni äta en vanlig helg?
Vilket är det godaste snackset ni har smakat?
Det vidrigaste snackset ni har smakat?
Ös på med massa åsikter!
[spoiler]jag vet mycket väl att det finns ett par chipstrådar,godistrådar osv men jag tyckte att det var mer lämpligt att det finns en samlingstråd som innehåller allt som har med snacks att göra än att ha en för varje snacks. men om det inte passar så får ni väl ta bort tråden då, inte mer med det