Thanks Honey...Tuta skrev:Måse säga att din golf va otroligt fin!Du har bra smak
Vill ha en lite egen stil på den..Clean å rå. Men kostar lite mer kosing med bildelar, så man får ta det pö om pö.

Thanks Honey...Tuta skrev:Måse säga att din golf va otroligt fin!Du har bra smak
RacingTobbe skrev:Helt klart att du har en bra smak på fordon ! Helrätt stuk på både Aerox:en och Golfen !
viktor199 skrev:har inte den hayabusan varit me i ghostrider?
Kul å se dig weckisWeckis skrev:Inne en sväng för att se at Ni gamla rävar håller forumet igång. Fanns inte så mycker hyper project på G just nu, men många riktigt fina moppar som utmärker sig.
Kul at detta forum blivit bra å seriöst..Let the good job works!!!
Kvitton finns på rejält mycket.ml65 skrev:måste säga att din aerox blev jag sjukt impad av , Hur mycket pengar har du lagt ner tror du ungefär ?
KUL ATT SE ER MED...Tuta skrev:Kul å se dig weckisWeckis skrev:Inne en sväng för att se at Ni gamla rävar håller forumet igång. Fanns inte så mycker hyper project på G just nu, men många riktigt fina moppar som utmärker sig.
Kul at detta forum blivit bra å seriöst..Let the good job works!!!
två inlägg till så har du 666, våga inte skriva nått mer efter det
lätt att leka med fickorna fullaWeckis skrev:Kvitton finns på rejält mycket.ml65 skrev:måste säga att din aerox blev jag sjukt impad av , Hur mycket pengar har du lagt ner tror du ungefär ?
Med motorn jag byggde ihop samt alla styling produker så är summan hemlig (blir idiotförklarad), men en hint mellan 40-60'000:- + inköp av moppen..
Loosade mycket på försälningen, men tycker det är så underbart roligt att leka. Men skulle inte göra om det idag...
Hade ju blått framlysePoWeRKinG skrev:vill inte säga att den är ful, inte att den är snygg heller. med 40000-60000 hade du lätt kunnat få en mycket snyggare. ser "regular" ut. inget som sticker ut direkt förutom motorn då
Hahaha!Weckis skrev:Nu har man passerat över 30'000 visningar, otroligt roligt och vill tacka alla som varit inne och tittat på sidan. Bra siffror på visningar då det är en projekttåd och inte en tips/gör så här tråd.
Kommer strax att bli en Weckis till här på forumet då min kaxiga lilla syrra kommer att införskaffa sig en moppe. Får väl se om hon också kommer att bli en Hyper tjej, eller om hon kommer att åka original stuket..
RacingTobbe skrev:Riktigt roligt att det är över 30k visningar nu !Det är du värd tycker jag
Själv har man ungefär 20k att komma ikapp på !
hahaha ... Det är roligt också att en kille som är över 18 och har fortfarande moppeintresset igång !
Gillar din Saab Aero riktigt mycket! Har alltid gillat saab. Har du kanske någon projekttråd om den ?
![]()
Lycka till med Aero´n !
Vh
Blir till att "raka" av den lite på en massa plast till att börja med, samt dekalstrippas.adddam skrev:kul att det blir ett nytt projekt hoppas det blir lika bra som dina andra:)