Fett löser fettFreZz skrev:smör? hur tänkte du nu?

Fett löser fettFreZz skrev:smör? hur tänkte du nu?
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Henrik Lundberg skrev:Smörjer man in händerna med smör efter man mekat får man man allt vara redigt smart.Niklas Berntsson skrev:Smör
Själv använder jag biltemas handrengöring om jag någon gång fått olja på händerna.
Mycket bra är den. Luktar gott också
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Man eller mus? Du tål väl ändå att ha smutsiga händer ?:PFreZz skrev:alla har nog upplevt att man har skitiga händer efter en dag i garaget.
är less på dom smutsiga händerna, hur gör ni för att göra rent händerna :/
inte så kul och se ut som man bor i en skorsten
är det någon som har tips på att göra rent händerna?
Testa baraHenrik Lundberg skrev:Hur får du bort smöret sen då?
Med lite extra olja?
Men du är lite klen medp0d1 skrev:Satan vad ni gnäller om torra händer, har någon av försökt tänka på att det finns handkrämer?! ._.
Jag tvättar händerna cirka sex gånger per dag under jobbtiden, när det är fika eller efter toabesök och händerna blir snustorra, vad gör jag-? Jo jag SMÖRJER in händerna, fungerar prima! ._.
Du vänjer dig vid sådant.FreZz skrev:tackar hassse vart kan man köpa "osynlighandske" det går inte att jobba med handskar på för mig känns inte rätt
Du får inga sår i handflatan om du har mekat utan handskar ett tag. Skinnet blir stenhårt, och det är manligtp0d1 skrev:Du vänjer dig vid sådant.FreZz skrev:tackar hassse vart kan man köpa "osynlighandske" det går inte att jobba med handskar på för mig känns inte rätt
Något som är viktigt vid val av handskar är att de är tunna, slitstarka och sitter tajt på handen för att få bra feeling.
Sen att det inte är någon söm vid fingertopparna, förstör känslan totalt!
Edit : Samt så slipper du alla dessa småsår överallt på händerna som kan svida ganska bra
Har man bra grovtvål så blir man inte torr. Jag brukar köpa grovrent som är återfuktande för sån tvål är grymJolly skrev:Som dom andra sagt. Jag använder speciell "grovtvål" med "grus" i. Gör att man skrubbar bort smutsen bättre. Tänk på att tvätta händerna med vanlig tvål efter man använt den också. Annars blir man lätt torr.
håller med! det är det absolut bästa! Billigt och braRickards skrev:det hära är as bra när man har blivit oljig o dan om händerna
http://www.biltema.se/sv/Bilvard/Ovrigt ... ing-36980/