En kompis har en bilskrot där jag klipper gräset och i staketet såg jag att det var uppklippt och det har lagats flera gånger. Och såg även bilspår i gräset vid hålet. Har varit inbrott där flera gånger och vi tänkte sätta upp en fälla som skrämmer tjuvarna. skojja med dom lite. Kan vara småbarn som går in också.
Tänkte på någon form av snubbeltråd och sedan att något går i gång efter det.
ge tips och även hur man kan göra den.
OBS! Inte fäller som dödar
tack på förhand
Den som aldrig gjort ett misstag, har aldrig prövat något nytt.
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar.
Min farsa hade samma problem på jobbet! Dom har gamla kylskåp och skrammel som någon kommer och tar på natten. Han grävde ur en stor grop framför där dom tar sej in, la fullt med fett i hålet och slänge lite grus ovanpå så det inte syntes och satte upp en kamera. Det såg inte alls roligt ut för dom när dom stod med fett upp till midjan, haha!
Dåliga är ju att det tar ett tag, och inte roligt att få bort, men himla roligt var det!
mamma va sugen på att rigga upp båten med rakblad när den står på land över vintern.. (vi hade inbrott för 2 år sen)
en som bor på landet en bit härifrån som blev bestulen på kopparrör och så.. så han la koppar i en tunna med "vatten" (nån vätska som fräter på huden) haha inte kul att köra ner nävarna där^^
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
om en skylt men high voltage på hade jag inte tafsat på staketet iaf;)en snubbel tråd med fyrverkerier riggade i ändarna vanliga dragsmällare flyger man rätt högt av om de e vid huvudhöjd
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
ladda stängslet med el .. sen fixar ni ihop det igen .. Så när dom klipper så får dom en bra kyss .. Men då får ni ladda på lite ... Typ på gränsen av dödligt ..
en elchock på gränsen till dödligt hade inte jag rekomenderat ifall en unge springer in där o får en stöt... så ba ett riktigt högt tjutande larm räcker såklart :p
Skaffa en sånn lampa som går igång när man går förbi. Sen kopplar ni om den så den spelar typ crazy frog skithögt varje gång nån går förbi Eller kanske koppla den till en blå saftblandare som ni gömmer lite därifrån så tror dom att polisen kommer
Annars tyckte jag grejen med fettet verka skitkul
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
1.Ät en riktigt dålig kebab och skit diarre i en syltburk,
2. Vänta tills svinet kommer tillbacka
3. Smyg fram på tårna och sikta mot munnen och spring till säkert avstånd och njut av showen.
Ps. Glöm inte att filma och lägga ut på jewtube och bli miljonär