Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
jag har ekrade fälgar då jag tycker det ser mer uppkäftigt ut men får jag tag i ett par gjutna så kanske dom åker på i någon frän färg.Pelsnernels skrev:Kul med ett RYZ-projekt kommer du kora med gjutna eller ekrade fälgar? Ärligt talat tyckte jag den var snyggare i röd-vitt :p men det är ju en smaksak
jag funderar på 80cc eller om jag drar till med 110cc. ska se hur växellåda mm ser ut i den så man inte drar till med allt för mycket på en allt för sliten motor.Revilz skrev:Vad blir det för setup?
great ;PMax99 skrev:Följer
Satsa på 110 för det är så ovanligttss skrev:jag funderar på 80cc eller om jag drar till med 110cc. ska se hur växellåda mm ser ut i den så man inte drar till med allt för mycket på en allt för sliten motor.Revilz skrev:Vad blir det för setup?
jag ska kolla hur motorn ser ut och låter det avgöra å det blir ju en ganska saftig kostnad med 5.648kr får cylinderkit och vevRevilz skrev:Satsa på 110 för det är så ovanligttss skrev:jag funderar på 80cc eller om jag drar till med 110cc. ska se hur växellåda mm ser ut i den så man inte drar till med allt för mycket på en allt för sliten motor.Revilz skrev:Vad blir det för setup?
Och sen är det _JÄÄÄVLIGT_ mycket mera jobb och kunskaper som krävs för att få parmakiten att gå bra, kolla in rexxys 110cc projekt.tss skrev:[spoiler][/spoiler]Revilz skrev:Satsa på 110 för det är så ovanligttss skrev: jag funderar på 80cc eller om jag drar till med 110cc. ska se hur växellåda mm ser ut i den så man inte drar till med allt för mycket på en allt för sliten motor.
jag ska kolla hur motorn ser ut och låter det avgöra å det blir ju en ganska saftig kostnad med 5.648kr får cylinderkit och vev
Avråder dig starkt från parmakit 110cc. Släng ett getöga på rexxys Derbi 110cc så kommer du nog förstå varför. Min röst går till Rt 70/95cc. Båda två kan piska parmakit trots mindre cylindervolym. Lycka tilltss skrev:jag ska kolla hur motorn ser ut och låter det avgöra å det blir ju en ganska saftig kostnad med 5.648kr får cylinderkit och vevRevilz skrev:Satsa på 110 för det är så ovanligttss skrev: jag funderar på 80cc eller om jag drar till med 110cc. ska se hur växellåda mm ser ut i den så man inte drar till med allt för mycket på en allt för sliten motor.
visste att det skulle bli mycket jobb med 110 men får se om jag känner att det är värt det. kan ju börja med en 80 eller 90 till att börja med å se vad man kan skrämma upp det till till en början.LinkanTuning skrev:Avråder dig starkt från parmakit 110cc. Släng ett getöga på rexxys Derbi 110cc så kommer du nog förstå varför. Min röst går till Rt 70/95cc. Båda två kan piska parmakit trots mindre cylindervolym. Lycka tilltss skrev:jag ska kolla hur motorn ser ut och låter det avgöra å det blir ju en ganska saftig kostnad med 5.648kr får cylinderkit och vevRevilz skrev: Satsa på 110 för det är så ovanligt
visste att det skulle bli mycket jobb med 110 men får se om jag känner att det är värt det. kan ju börja med en 80 eller 90 till att börja med å se vad man kan skrämma upp det till till en början.Hampu skrev:Och sen är det _JÄÄÄVLIGT_ mycket mera jobb och kunskaper som krävs för att få parmakiten att gå bra, kolla in rexxys 110cc projekt.tss skrev:[spoiler][/spoiler]Revilz skrev: Satsa på 110 för det är så ovanligt
jag ska kolla hur motorn ser ut och låter det avgöra å det blir ju en ganska saftig kostnad med 5.648kr får cylinderkit och vev
Inte ens i närheten utav att vara värt att skaffa parmakit 110cc.