Baszs's Honda Mt5 17/03-13 (motor)

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på övriga mopeder. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Baszs's Honda Mt5 17/03-13 (motor)

Inlägg av Baszs »

Projektstart.
[spoiler]Hejhej, har inskaffat mig en Honda mt5 för en billig peng som jag också hade tänkt fixa upp! Kolv och packningar saknas men motorn ska rengöras innan start med då den har stått ute i 4års tid, dock har motorn stått inne i ett garage och dammat.

To do list.
Fixa gashandtag
Fixa handtag
Fixa kolv
Fixa 70cc
Fixa packningar
Fixa förgasare
Fixa under- eller överliggande trimrör
Fixa upp styret
Fixa tändningslås
Fixa bakfälgen
Lacka om tanken och bakkåpan och fixa igen hållet där oljetanken har vart
Lacka om svingen, ramen, styrkronan och gafflarna
Fixa tanklock med lås
Fixa kromade stötdämpare
Sätta dit höjningssatsen
Fixa framstänka
(uppdateras)

Setup.
Polini 70cc
19-21mm fögg, vet inte vilken ännu
0,35 reeds
Under- eller överliggande trimrör
Nytt insug
Drevning

Bilder: (inte dom bästa..)
Motorn.
Bild
Bild
Bild
Bild

Moppen.
Bild

Bild
Fin lack...

Bild

Bild

Bild

Bild
Ska fixas

Bild

Bild
Mycket finare fälg dedär!

Bild
Svårt och slanga med dedär locket..

Ska lägga en beställning efter jul sen, då blir det lite goa grejer ;)

Kommentera ;)[/spoiler]

Update 1 17/12-12
[spoiler]Håller på och plockar ner härket just nu, får lite bilder på det!
bilder:
Bild

Bild
Smuts..

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Ganska sne

Bild
Ganska mycket skit..

Kommentera!!
[/spoiler]

Update 2 19/12-12
[spoiler]Tjena har fått ändra inlägget 3ggr nu för det bara tas bort för jag blir utloggad hela jävla tiden :evil: Men aja, har hunnit ganska långt nu faktiskt men jag har inte så mycket bilder på att för batteriet tog slut på systemkameran så fick ta lite iPhones pics ist. Och det har blivit en ändring på ramen, ska ej lackas om ist får jag ta och putsa upp den, för när man kollar lite så är det inte så mycket rost på faktiskt, den ser fin ut ;) Har inte börjat på motorn ännu, väntar nog tills jag har förgasaren och cylindern i handen innan, får mer lust då ;)Här kommer lite bilder!

Bild
Snygg....

Bild
Blir lätt dom här senare ;)

Står nu mellan dessa rören, det överliggande har lite dåligare effekt men det är snyggt dock är det underliggande snyggt med.
Bild
VS
Bild
Kommentera gärna vad ni tycker osv :)

Bild
Håller på med elsystemet nu

Bild

Bild

Bild
Allt nästan borta, skitig :)

Bild
Putsat lite på ramen nu, men mer ska göras ;)


Kommentera nu så jag får lust och uppdatera!
[/spoiler]
Update 3 22/12-12
[spoiler]Tjena, har vart och gjort lite på mt'n börjat med och slippa med på tanken, svingen och bakkåpan det är ett jävla jobb kan man ju säga.. :D
Testade också höjningssatsen som jag fick med när jag köpte moppen, den blir asbra men funderar om jag måste köpa en och sätta där bak :roll: Märkte också att bensinkranen inte funkar.. så det blir en ny sådan!

Lite bilder:
Bild

Bild

Bild

Bild
Dåligt tanklock..

Bild
Ska se om tanken inte läcker.. Kunde inte se hål menmen.. Den läckte inte heller!

Bild
hmmm :roll:

Bild
Fult styre..

Bild

Bild
Höjningsatsen!

Bild
Den blir ju ganska mycket högre, orkade inte höja den just nu då jag har nycklarna i garaget och det är kallt...

Menmen, det händer lite grejer!
Hörs![/spoiler]

[spoiler]
Update 4
30/12 (skriftlig)
Hej! Det står still just nu, har bara slippat lite på tanken och bakskärmen men inte mycket mer. Efter nyår ta jag ta i att! Har också en redig fin idé, tänker modda dit en Rieju sving från en drac och en fjäder från Derbi. Kommer bli billigt då allt är begagnat och jag får det sjukt billigt men kommer bli lite jobb ;) Jag har sett en sådan mt irl och tycker den är så sjukt snygg! Ska fixa bussningar åde sen med så blir det asbra! ;)[/spoiler]


Update 5 04/01-13
[spoiler]Hallå, fick hem packningssatsen och svänghjulsavdragaren så började på motorn idag. Har också köpt en sving och fjäder från en drac som jag ska modda dit, blev samma pris som ett par kromade stötdämpare så tyckte att det var klart värt det! Bilder kommer på det senare.

bilder på motorn
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Svänghjulet borta

Bild
Hela tändningen borta

Bild

Bild
Motorn klyvd[/spoiler]


Update 6 15/01-13
[spoiler]Tjena, har klyvt motorn som sagt kanske blir en portning på blocken får se om den saken. Men har fått hem min sving, dämpare och styre nu (begagnat) Men stötte på ett problem då fjädern är ovanligt lång för en moped jävel.. Får se hur jag löser detta :roll:
Bild
Svingen! Ingen moddning behövs i frampartiet på den, men har inga bussningar där bak än så länge men det löser sig! :)

Bild
Går inte ens i i nuläget

Bild
Ganska lång men ja..

Bild
Kanske kan smälla dit ett par fästen där om inget annat skit sitter där, har inte kollat så noggrant ännu.

Bild

Bild
Styret! Ska slippas ner antingen och poleras eller lackas :)

Bild
Höjningssats på, kan nog höjas en cm till

Bild


Kommentera![/spoiler]


Update 7 23/01-13
[spoiler]Tjena har vart och mekat lite på mtn så blir en update på det :) Har löst problemet med fjädern, har vart på feltema och köpt stänkskärm och lite till motorn. Ska försöka få det mesta färdigt inom 2 månader så jag kan ta en startup på det och får hoppas på det bästa då :)

Bild
Lite snett och dedär. Men kapade bort fästet som senare ska svetsas dit igen.

Bild
Där blir längden perfekt!

Bild
Så blir det. Har slippat till det så det är rakt och inte hakigt och jävligt. Ska svetsa dit den såfort som möjligt sen :)

Bild
När jag ändån var i farten :lol: :lol:

Blir en stor update nästa gång, ska lämna in allt som ska lackas sen såsom tanken och skärmen osv funderar på någon fet färg såsom candy orange eller ocean blue eller varför inte volvos laserblåa.. Kommer mer sen, följ det![/spoiler]


Update 8 03/03-13
[spoiler]Hej, sorry för jag varit förjävla dålig på och uppdatera.. Jag är ledsen :( Men när jag väl skulle uppdatera så vill inte iPhone jäveln lägga över bilderna på datorn... Så får försöka lägga över dom i veckan.. Men ialf jag är klar med ramen nu, den är svetsad och fjädern och svingen är på plats! Fint som fan. Har köpt färg till tanken och bakskärmen samt framlyktan osv. Det blir blank Orange redigt blankt vill jag ha att. Det blir nog bra :D har också tagit tummen ur och ska sätta ihop motorn men först rengöring av den sen ihopsättning! Kommer bli bra.

Bild
Rör osv.
Ska ju skaffa 70cc med men det har jag redan fixat på annat viss. Förgasare funderar jag fortfarande vad det ska bli för någon :roll:
Menmen, hade gutt, bilder kommer :D:D[/spoiler]


Update 9 11/03-13
[spoiler]Hej! Har fått hem beställningen och är nöjd som fan över röret, har fixat 70cc med och sen har jag min 19mm dellorto som jag slänger på mt'n senare. Kommer bli bra!

Bild
Jävla stök

Bild
Fet stänka

Bild
Nerslippad nu för och passa på svingen..

Bild
Fan så fint, inte helt klart ännu dock..

Bild

Bild
In action

Bild
Tvättar motorn.. Fyfan så skitig

Bild
Gängpaj..

Bild
Kan gå om man slippar lite.

Det var allt för nu, uppdaterar mer i veckan.[/spoiler]


Update 9 11/03-13
[spoiler]Hej! Svingen är nu på och fästena till fjädern är påsvetsade. Det blir asbra tycker jag men lite konstigt ser det ut vid styret men det kommer nog jämna ut sig när allt blir påsatt på moppen! Bara testade tanken, sadeln och bakskärmen om det såg bra ut. Ska lackera tanken och allt i blankt svart senare! Just nu saknas 70cc och lite krims sen ska den nog gå och sätta ihop sig.
Bild
Måste svetsa igen hålet på bakskärmen med..

Bild

Bild

Bild
Röret och allt!

Kommer uppdatera ihopplockningen av motorn senare ;)[/spoiler]



Update 10 17/03-13
Hej, har nu börjat och snart slutfört motorbygget. Väntar på cylinder och sen ska den på! Inte så mycket och skriva om så bilder kommer hier

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Kommentera om ni gillar projektet. Ingen mening att uppdatera annars ju ;)
Senast redigerad av Baszs den 17 mars 2013, 20:10, redigerad totalt 19 gång.
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Fint med mt5! :wink:
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

trevligt med mt5a.har en själv.lycka till :)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:Fint med mt5! :wink:
Visst! Fint ska de ;)

TuZx skrev:Trevligt med mt5a. Har en själv.lycka till :)
Javisst, man får tacka ;)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

Update
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Blir nog bra!

om du behöver något så säg till, har de mesta till mt! :mrgreen:
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

HondaPojkeN skrev:Blir nog bra!

om du behöver något så säg till, har de mesta till mt! :mrgreen:
Lyssna inte på denna skurk! ;) ;)

Har med en jävla massa grejer ifall du skulle behöva. :)

Ser bra ut! Trevliga mopeder

edit: spana in "skönheten"... http://www.blocket.se/orebro/Cool_och_u ... m?ca=6&w=3 HAHAHAHA
bibapeolola
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Axel skrev:
HondaPojkeN skrev:Blir nog bra!

om du behöver något så säg till, har de mesta till mt! :mrgreen:
Lyssna inte på denna skurk! ;) ;)

Har med en jävla massa grejer ifall du skulle behöva. :)

Ser bra ut! Trevliga mopeder

edit: spana in "skönheten"... http://www.blocket.se/orebro/Cool_och_u ... m?ca=6&w=3 HAHAHAHA
:o Axel du e min bitch...

Axel har ollat alla sina delar ifall du skulle köpa något...

btw den mt som du länka ser ut som om den ska lyfta snart för att åka till månen..
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:Blir nog bra!

om du behöver något så säg till, har de mesta till mt! :mrgreen:
Ja, hoppas det! Jo behöver en jävla massa skit till den nu drar ett pm nångång så får vi se om du har att! ;)
Din setup på din honda är galen ju :D
Axel skrev:Lyssna inte på denna skurk! ;);)

Har med en jävla massa grejer ifall du skulle behöva. :)

Ser bra ut! Trevliga mopeder

edit: spana in "skönheten"... http://www.blocket.se/orebro/Cool_och_u ... m?ca=6&w=3 HAHAHAHA
Hahahaha, fyfan vad söt! Men har sett ditt mt projekt, det ser riktigt bra ut! ;) Hojtar till om jag behöver något :)
HondaPojkeN skrev::O Axel du e min bitch...

Axel har ollat alla sina delar ifall du skulle köpa något...

btw den mt som du länka ser ut som om den ska lyfta snart för att åka till månen..
Ooooooooooooookej :shock: haha
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

UPDATE!
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Under tycker jag! men det säger jag som gillar högvarvigt och att det låter lite så där småhögt... Men ska du brukis köra osv inte trimma allt för hårt så kö med det kromade...
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:Under tycker jag! men det säger jag som gillar högvarvigt och att det låter lite så där småhögt... Men ska du brukis köra osv inte trimma allt för hårt så kö med det kromade...
Aa, en polare har båda dessa rör då han tycker att det underliggande går upp i varv mer och låter goare, det ser riktigt fet ut med.. Blir nog det underliggande tror jag!

Edit, exakt som du sa.. :)
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Baszs skrev:
HondaPojkeN skrev:Under tycker jag! men det säger jag som gillar högvarvigt och att det låter lite så där småhögt... Men ska du brukis köra osv inte trimma allt för hårt så kö med det kromade...
Aa, en polare har båda dessa rör då han tycker att det underliggande går upp i varv mer och låter goare, det ser riktigt fet ut med.. Blir nog det underliggande tror jag!

Edit, exakt som du sa.. :)
Blir så bra så! :) vill ha ett med men har inte dem pengarna än. Ang de kromade röret så är det säkert strypt i kröken, men den levererar inte samma effekt som de underliggandet iallafall :)
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

verkar som det går bra för dig :) blev jävligt sugen att greja med min fast måste få gång den andra först.lycka till :)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:
Baszs skrev:
HondaPojkeN skrev:Under tycker jag! men det säger jag som gillar högvarvigt och att det låter lite så där småhögt... Men ska du brukis köra osv inte trimma allt för hårt så kö med det kromade...
Aa, en polare har båda dessa rör då han tycker att det underliggande går upp i varv mer och låter goare, det ser riktigt fet ut med.. Blir nog det underliggande tror jag!

Edit, exakt som du sa.. :)
Blir så bra så! :) vill ha ett med men har inte dem pengarna än. Ang de kromade röret så är det säkert strypt i kröken, men den levererar inte samma effekt som de underliggandet iallafall :)
Aa jo, det blir nog perfa! ;)
TuZx skrev:verkar som det går bra för dig:) blev jävligt sugen att greja med min fast måste få gång den andra först.lycka till:)
Det går an! Tack så mycket! :)
Kevpiimp
Elmoped
Inlägg: 11
Blev medlem: 11 december 2012, 07:05

.

Inlägg av Kevpiimp »

Kör underliggande! De kostar inte så mycke heller ;) http://www.trimbutiken.se/honda/mt-50/a ... ystem.html jag körde de på min. Den flyttade på sig! Uppmätt till 130 km/h dan innan polisen tog den:(
Gilera stalker med nrg motor och lc is tha shit!
Användarens profilbild
suzukiwheelier
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 602
Blev medlem: 10 april 2012, 13:50
Ort: vasa,finland

Inlägg av suzukiwheelier »

ska den se snygg ut ta överliggande och om du ska ha effekt underliggande. Rörvalet tror jag lite beror på hur mycke du tänker lägga på moppen, tar du totalrenovering å den blir sjujävla fin tycker jag du ska ha överliggande och om du bara ska ha den se sådär ut och vill ha effekt underliggande, tänk igenom dedär å välj sen ;)


snyggt projekt :)
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Fränt projekt, verkar hända något så fortsätt så! ;)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Re: .

Inlägg av Baszs »

Kevpiimp skrev:Kör underliggande! De kostar inte så mycke heller ;) http://www.trimbutiken.se/honda/mt-50/a ... ystem.html jag körde de på min. Den flyttade på sig! Uppmätt till 130 km/h dan innan polisen tog den:(
Hade tänkt så. Vad hade du på om den mt5an gick i 130 km/h om man får fråga sig? :)
suzukiwheelier skrev: ska den se snygg ut ta överliggande och om du ska ha effekt underliggande. Rörvalet tror jag lite beror på hur mycke du tänker lägga på moppen, tar du totalrenovering å den blir sjujävla fin tycker jag du ska ha överliggande och om du bara ska ha den se sådär ut och vill ha effekt underliggande, tänk igenom dedär å välj sen


snyggt projekt :)
Den blir ju snygg med underliggandet med duvet.. Och sen blir det ungefär lika mycket för rören för då man ska skaffa en kromad ljuddämpare till det överliggande om det ska se snyggt ut. Den kan bli snygg med underliggandet och det tänker jag skaffa :)
Tack :)
p0d1 skrev:Fränt projekt, verkar hända något så fortsätt så! ;)
Javisst, tackar. Det händer grejer gör de, när jag lägger beställningarna sen så händer det ännu mera! :)
DJNoel
Svårstartad skrothög
Inlägg: 173
Blev medlem: 13 februari 2011, 15:08

Inlägg av DJNoel »

Ser Bra ut gör den fin :)
Söker delar till Aerox!

Stage6 Kopplingsklocka 433G
Stage6 R/T Racing Framgafflar
Malossi MHR Membran
Malossi Koppling Delta MHR
Malossi Kopplingsklocka MHR wing
Kiesler bakfälg
Bcd Sidokåpor
Evo Underkåpa
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

DJNoel skrev:Ser Bra ut gör den fin :)
Man får tacka! Jodå ska försöka mitt bästa!:)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

En uppdatering.
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Tur att din tank va tät! har haft 2st som det har vart hål i, hålet brukar vara vid bensin kranen, Ang tanklocket så tycker jag original e snyggast ;) har ett låsbart här hemma men tycker inte det ser snyggt ut så jag använder det inte..
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:Tur att din tank va tät! har haft 2st som det har vart hål i, hålet brukar vara vid bensin kranen, Ang tanklocket så tycker jag original e snyggast ;) har ett låsbart här hemma men tycker inte det ser snyggt ut så jag använder det inte..
Ganska tur ja ;) Jo det är snyggare än ett låsbart men om någon ful jävel tömmer bensinen eller lägger i något jävla skit i tanken så är det inte bra.. Så kör nog på ett låsbart ändå :)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

skriftlig
Användarens profilbild
SNODDAS15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 515
Blev medlem: 22 september 2012, 17:27
Ort: Sollebrunn

Inlägg av SNODDAS15 »

Ser bra ut :D Väntar nog lika mycket som du på delarna ;)

Har en sj som väntar på en uppsättning delar :) lite segt att vänta :/

btw har det kromade överliggande med matchande dämpare, ser snyggt och på kostat ut ;)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

SNODDAS15 skrev:Ser bra ut :D Väntar nog lika mycket som du på delarna ;)

Har en sj som väntar på en uppsättning delar :) lite segt att vänta :/

btw har det kromade överliggande med matchande dämpare, ser snyggt och på kostat ut ;)
Tack :) Ja blir lite väntande.. Tror jag ska ha det underliggande röret det är snyggt och ger bra effekt så det blir nog det :) Fast jamacrolet är också snyggt ju :)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

updajrt
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

så fint! Mt motorer har man klyvt ett antal gånger :roll: Säg till ifall du tappar bort något!

Är lite avis på drac svingen å dämparen.... :|
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:så fint! Mt motorer har man klyvt ett antal gånger :roll: Säg till ifall du tappar bort något!

Är lite avis på drac svingen å dämparen.... :|
Underbart! Första gången på mt ;) det lär jag göra!
Du har inte 70cc med kolv och hela alltet? Kan ta det i pm ;)

Jodå, det kommer se grymt ut :)
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

up
Användarens profilbild
HondaPojkeN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 587
Blev medlem: 14 juli 2011, 12:53
Ort: Ale!

Inlägg av HondaPojkeN »

Blir nog fint med den svingen! btw va kommer den ifrån? :o

fortsätt att jobba!
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Ser fint ut (:
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

HondaPojkeN skrev:Blir nog fint med den svingen! btw va kommer den ifrån? :o

fortsätt att jobba!
Tackar, snubben beskrev att den kom från en drac och liknade en på blocket bilden.. Men vetifan vad han har kokat ihop.. Men den var billig och den duger så :)
jack.lofgren skrev:Ser fint ut (:
Tack tack!
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

En uppdatering!
Skriv svar