Korrupta moderatorer.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Är bensinskalle Arg, vresig och allmänt icke jämnställdhetsbehandlande?

Omröstningen slutade 16 december 2010, 22:58

JA
44
70%
NEJ JAG ÄLSKAR VÅRAN BENSINSKALLE.
19
30%
 
Antal röster: 63

Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Korrupta moderatorer.

Inlägg av Sockan »

Innan jag skriver detta, så hänvisar jag till tråden..

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23092

Där både vackra och ovackra saker har sagts av mig.

------------------------------------------------------------------------

Hej, ni kanske känner mig. Snart kanske ni inte känner mig, vem vet egentligen och vem ska döma?
Kör vi enligt Bensinskalles egna regler så kan vi ju dra bort min post och mitt konto på direkten, för det är väll vad du vill? Jag har hängt på TSR ett tag, jag har både hjälpt med problem, kommit med problem som behövt hjälp och gjort forumet mer aktivt med drygt 600 posts sen augusti 2010.
Nu frågar ni, varför kommer jag in hit, börjar babbla om vad folk vill? Jo, för jag är extremt less på det här forumet. Antingen är det svart eller så är det vitt.
I tråden jag nämnde så finns det ett klart och tydligt övertramp, dels gjort av mig men det jag fokuserar mig på är Bensinskalles beteende.
Ni kanske inte har märkt, eller läst trådar där Bensinskalle har låst, men det ska ni veta, det har jag. Han låser trådar med motiveringar med svordommar, ibland även med ord som kan uppfattas som personliga påhopp som te.x att folk är dumma i huvet, skrivet med andra ord. Vilken väl utvecklad människa som helst skulle kunna läsa mellan raderna och fatta det är personangrepp. Nu, hur som helst så skrev jag klart och tydligt i förra tråden, att om inte mina inlägg blev omtyckta skulle jag genast redigera dem utan svordomar. (de var dock inte så grova svordomar, då jag är fullt kapabel till att kommunicera på mitt modersmål - svenska.)
Bensinskalle kom då in i tråden och sa "inga mer personliga påhoppningar, det är inte första gången." tänkte, fair, och skrev jag skulle göra om alla mina posts. - sagt och gjort, det var nu helt klara utan svordommar eller attacker som kan uppfattas kränkande. (Förresten, drar det här några speciella känslor hos er?: Man ska inte kasta sten i glashus, för just nu är det som att bensinskalle har haft en tegelsten i en glasbutik)
Nu undrar ni även garanterat; vart är övertrampet? Jo, jag har varit en moderator på Travian.se (Fråga efter Sockan eller sök på mitt namn där.) en väldigt omtyckt sådan och där, och även här, går vi efter regeln att man ska skriva när man varnat någon, varför man varnat någon och hur de skulle kunna ändra på det. bensinskalle skrev ingenting alls utan jag märkte till min fasa några minuter efteråt - att jag var varnad.
Det har skett oerhört mycket posthunting, spamm och nedsättande ordval i den tråden. VARFÖR har ingen agerat, förutom på mig? Vad är det du vill mig, bensinskalle? Jag är öppen för en diskussion, skriv antingen här eller i PM om du inte vågar stå för dina åsikter. Vill även ha ett snack med Jonas innan ni tar bort mig från forumet för att ifrågasätta er regim.

Notera att detta var skrivet 23.00 på kvällen och har sovit 5 timmar natten innan. Är redigt trött och absolut inte sugen på sånt här beteende, jag har absolut noll tolerans mot icke jämnstäldhetsbehandling av oss på forumet. Ska EN bli bannad för personangrepp skall andra även bli det, period. Jag var den enda, ingen annan blev varnad. Du skrev inte vilken post, så hur ska jag veta när jag ska applya för borttagning av varning?


Förlåt bensinskalle, den här kritiken är ("inte alls") riktad rakt emot dig.

Omröstning är igång på 30 dagar, go on people, vote!

Jag kommer antagligen bli borttagen för min direkta kritik riktad i förra tråden med svordomar (dock tänker jag inte editera den för jag står för vad jag säger.)

Puss och hej, finns på MSN om ni vill något. Daschniel@hotmail.com
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
wcat
Svårstartad skrothög
Inlägg: 198
Blev medlem: 3 oktober 2010, 09:29

Inlägg av wcat »

bra skrivit
hur mycket en anka försöker så kan den aldrig bli en svan
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

Ständigt sur är han, ger inte någon bra känsla på detta forum om jag ska vara ärlig!
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=20758
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19006
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=18376
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22915

Här är det jag syftar på. Nu väntar jag bara på min avstängning och att någon mod ska svara i tråden. Kommer helt säkert att låsas.

MEN IALLAFALL, nu är det 10 st som röstat ja och 0 på nej. Säger ju en del vad vi har fått för intryck av dig, bensin.
Du brukade vara soft, när jag kom in i början var du snäll, hjälpte faktiskt till även om folk felpostade.(Så som jag försöker göra, men påpekar även det är felpost )
Ta det inte helt fel, kan du tona ner attityden och behandla alla lika - Då finns det en riktigt stor chans att siffrorna ökar markant.


- Du är en skön kille, det vet jag.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket
Inlägg: 879
Blev medlem: 6 juni 2010, 20:54

Inlägg av karlssonlysekil »

Mycket bra sagt, gillar när folk står för vad dom tycker och säger det rakt ut. Detta är något som måste ändras, användare på TSR ska inte behöva känna så som du gör.
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Har alltid stått för vad jag tycker, dock blev det den här gången ett försök att slippa svordomar.

Nu tycker jag att alla som har röstat JA ska lägga lite konstruktiv kritik, där alla kan spegla in sig själva och tänka återigen att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.

Det är väldigt lätt att dumförklara folk på nätet, det är det. Vi fick lära os netikett när vi gick i plugget vilket är en mycket lärorik lärdom.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket
Inlägg: 879
Blev medlem: 6 juni 2010, 20:54

Inlägg av karlssonlysekil »

Jag har inte märkt av bensinskalle någonting faktiskt, MEN som du säger, blir man varnad så skall man enligt mitt tycke få veta varför! helt rätt :)
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
Användarens profilbild
zvynx
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 660
Blev medlem: 15 september 2008, 20:52
Ort: umeå

Inlägg av zvynx »

Om jag var moderator skulle jag vara ganska less så som dom flesta på detta forum beter sig. Tycker inte han gör något fel.
Braap Braaaap
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Riktigt kul att du tycker så. :)

utveckla!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Jag har varit på forumet i 2 ½ år och vet vad som krävs för att hålla de i shack! Visst jag är inte lika aktiv som när jag kom till forumet, inte i närheten! Då jag kunde sitta i timtal och bara läsa, läsa och läsa... Nu när jag har varit moderator ett tag har men tröttat flertalet gånger då det står klart och tydligt var man ska posta osv, men trots detta fortsätta fort att göra de!

Då bestämde vi oss mods att blir tuffare, inte vara snälla då de inte hjälpte! Folk forstatte ju att felposta, skriva offtopic och liknande. Jag tycker perosnligen de har minskat när vi (mest bensinskalle) tog tag i de hela och försöker styra upp forumet igen. Då de blir seriöst, inte massa jävla trams (ja jag svär, precis som vilken annan människa som helst) som det var när vi va snälla och lät saker va, flytta trådar istället för att låsa.

Då jag inte har lika bra koll på forumet längre som jag hade förr så kan jag itne uttala mig i just detta ämnet, men de märks att jag får sitta här massor nu för att försöka få tillbaka känslan som jag en gång hade när jag var ny, man ska hålla sig i skinnet annars åker man ut! Trots att deär så ska man trivas och inte vara livrädd för att posta fel

Men Sockan, hur skulle du gjort i ett läge där det är massvis med felposter och offtopic dag in och dag ut!? Skulle inte du tröttna tillslut och inte orka vara den där snälla moderator?
Bild
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Jag blev frivilligt antagen för att vara en rättvis moderator, Vi gav folk ett "gult kort" (ungefär som en lätt varning) dessa höll i 1 månad.. samt flytade tråden, 3 gula kort och det blev bann på 2 veckor (systemet var automatiskt).

Självklart tröttnar man, men man ska endå kunna behärska sig och skriva ut när man ger varningar, och inte kasta sten i glashus, som jag skrev.


Jag svär oerhört mycket, det är inte för att jag har bristande ordförråd - jag kan när jag vill. Det hör bara min generation och min lantisort till. Vi svär åt allting, någonting går dåligt så är det en "sju helv*tes fi** sak! "

Hoppas du förstår, jag vill inte alls att du på något sätt ska känna att jag vill att du ska avgå! Det här var menat som konstruktiv kritik men att du inte skrev ut varningen i brevet gjorde mig frustrerad och tråden blev som den blev. Den här är över dimensionerad och det är inte alls så illa som jag får det att verka. Men det är inaktiva moderatorer från flera håll (KoNG, chifen, vart är ni? :roll: ) Nej men skämt åsido. Behövs antingen fler mods eller så tar sig modsen sig lite i kragen, pratar ihop sig om tider och så. Jag har fullt förstående över att även du kan trötta ut dig när samma frågor ställs om och om igen!

Avslutar det här inlägget med att omforma mina tidigare "elaka" inlägg med ett Tack. Tack för att du är en mod som spenderar tid, när man tänker på dig är du i toppen av de mods man ser! - I gott och ont.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Satt och beundrade min nya datorskärm, han inte komma in i snacket förns runt 10-11tiden igår. (ja okej jag satt och spelade cod som alltid...)
Hoppas verkligen du stannar här på TSR, jag skulle i alla fall uppskatta det. Har inte tid och är skit trött, så vi får väll se vart snacket tar vägen. Bra att du vågar gå rakt på sak, lite tråkigt när det blir så dålig stämning på TSR, har vart riktigt skön stämning ett tag.

Edit : Addar din msn
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young
Inlägg: 790
Blev medlem: 18 oktober 2007, 19:45
Ort: Skövde

Inlägg av Weckis »

Är man en liten skit innan och har dåligt självförtroende så e det lätt att bli stor, tuff, maktgalen samt spydig när man stiger i graderna.
Se bara i arbetslivet. Ju högre rang man har ju tuffare måste du vara.
Djurlivet e likadant. Pinka in ditt revir och jävlar om någon annan pissar på ditt revir så lär den sig att inte pissa där mer..

Det jag menar är att det sitter ett antal småpojkar som kanske inte ens meckar med sina mopeder själva och bestämmer själva vilka som e dumma å stygga "personkemi". Sen delar dom ut varningar å stänger av. Ok, personangrepp och dyligt ska inte förekomma, alla är ju nybörjare ibörjan och har sina funderingar.

Men att ip banna oseriösa medlemmar som lägger ut fake annonser, förlöjligar förumet med en massa goofy trådar mm rår dom inte på, då vågar dom inte aggera.

Hänger inte ut någon moderator utan tycker at dom ska ha cred för att dom håller på med detta och lägger ner tid. Men vissa kanske borde ändra attityd. Ser man resultatet av trådens fråga så kanskle man bör ta sig en tankeställare om man nu överhuvudtaget är lämpad som moderator. Skapa gärna en tråd där ni röstar om en ersättare, eller förslag på ett anal man kan välja på.

Tål kritik så kör bara :roll: Bara mitt tycke jag förmedlade
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

För att man ska bemöta en konflikt bör man inte anklaga någon utan en förstående grund av problemet. Ett problem på detta forumet är att det ständigt sker felpostningar, vilket i flesta fall har naturliga förklaringar. En ny medlem i bemöts av en rörig värld på forumet då han ser klistrade trådar för både det ena och det andra. Snart upptäcker den nya deltagaren att svar på frågor dröjer eller helt uteblir i dessa låsta trådar vilket lockar till att ställa frågorna utanför dessa trådar för att få svar. Detta är en delvis anledning till att ständigt moderatorer måste flytta trådar eller låsa dessa. Några gör inte dessa felpostningar bara en gång utan gång på gång. Därför tror inte jag att "Bensinskalle" är någon vrång och arg person utan denna personlighet framtvingas av ständiga gränsöverskridanden av deltagare. Min erfarenhet av honom är att han har stor kunskap om motorer och att han hjälp många ur problem på sina fordon.



Ett annat problem har börjat växa fram på forumet som handlar om förlöjliganden och ofta tenderanden av personliga påhopp just för att i många av de som skriver har svårare för att framställa frågorna på klart och tydligt sätt, eller har andra uppfattningar än vad majoriteten har om en moped eller annat. Detta legitimerar inte rätten att fölöjliga personen, vilket till sist endå inte tjänar något till utan bara ställer forumet i dålig stämning och kommer till sist att ställa upprättaren av forumet att ta beslut om att lägga ner. Många har svårt att uttycka sig på ett tydligt sätt i skrift och missförstånd sker lätt mellan den frågande och övriga deltagare på forumet. En tråd flippar lätt ut och tenderar att lämna ämnesområdet som forumet är avsett för. De som övervakar ordningen tvingas ständigt låsa länkar som övergår till annat än vad de ska vara till.

För nya medlemar på forumet som läser ständigt hur folk trakasseras och utsätts för förlöjliganden på forumet kommer inte våga ställa frågor här och väljer att inte gå in på forumet. Till sist i framtiden kommer bara frågan återstå om vi vill att forumet ska fortleva eller läggas ner?
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

orkar inte läsa alla post hitills iom att ni inte skriver posts, utan närmare böcker.

Men läste det första och jag tycker det är helt rätt det du skriver.

var har en varning iom att jag inte visste reglerna förstaw veckan här på forumet. nu respekterar jag reglerna och förljer dom sätt tidsbegränsning på varningar på några veckor. alla gör fel.

sen att du har blivit varnad pga personangrepp är fel. utan dina komentarer så skulle det vara tråkigt här.

dom kanske är lite grova men nu tänker jag såhär att 99% av alla på forumet är över 14 år och då tror jag man klarar ätt få höra svordommar, personagrepp och liknande utan att börja böla.

sockan, du gör inget annat än att bidrar till rolig stämning här på forumet med dina roliga ordval och posts.

IBLAND kan det vara grovt tex. en gång skrev en kille att slider och aerox har olika motorer och då skrev du att det var samma.

fasst mer som "det är samma motor din inhemska kinespojk"

jag skulle inte ta illa upp jag tyckte det var ett roligt ordval :D



Respekt till Sockan!


EDIT: koncentrera er på dom som lägger ut porr som visningsbilder ist.
Användarens profilbild
DanielSahlin
Avstängd
Inlägg: 361
Blev medlem: 23 maj 2010, 14:25

Inlägg av DanielSahlin »

håller med, nu är jag extra varnad... :shock:
Användarens profilbild
DanielSahlin
Avstängd
Inlägg: 361
Blev medlem: 23 maj 2010, 14:25

Inlägg av DanielSahlin »

Rabxorzz vrf gav du mig en till varning
Senast redigerad av DanielSahlin den 17 november 2010, 13:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

visst kan han uppfattas som lite grinig ibland om jag får säga mitt, men har respekt för allt arbete han och de andra moderatorerna lägger ner på vårat forum! och för att hålla koll på allt här så är ju den bestämda attityden obligatorisk tkr jag.
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
DanielSahlin
Avstängd
Inlägg: 361
Blev medlem: 23 maj 2010, 14:25

Inlägg av DanielSahlin »

förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Användarens profilbild
wcat
Svårstartad skrothög
Inlägg: 198
Blev medlem: 3 oktober 2010, 09:29

Inlägg av wcat »

DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
:D :D :D a du har rätt
hur mycket en anka försöker så kan den aldrig bli en svan
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

PoWeRKinG skrev:orkar inte läsa alla post hitills iom att ni inte skriver posts, utan närmare böcker.

Men läste det första och jag tycker det är helt rätt det du skriver.

var har en varning iom att jag inte visste reglerna förstaw veckan här på forumet. nu respekterar jag reglerna och förljer dom sätt tidsbegränsning på varningar på några veckor. alla gör fel.

sen att du har blivit varnad pga personangrepp är fel. utan dina komentarer så skulle det vara tråkigt här.

dom kanske är lite grova men nu tänker jag såhär att 99% av alla på forumet är över 14 år och då tror jag man klarar ätt få höra svordommar, personagrepp och liknande utan att börja böla.

sockan, du gör inget annat än att bidrar till rolig stämning här på forumet med dina roliga ordval och posts.

IBLAND kan det vara grovt tex. en gång skrev en kille att slider och aerox har olika motorer och då skrev du att det var samma.

fasst mer som "det är samma motor din inhemska kinespojk"

jag skulle inte ta illa upp jag tyckte det var ett roligt ordval :D



Respekt till Sockan!


EDIT: koncentrera er på dom som lägger ut porr som visningsbilder ist.


Vad man skriver beror på vad man har att säga. Om inte intresset finns att läsa om vad som skrivs så är det upp till var och en. Allt kan inte beskrivas i enn eller två meningar.

Det handlar inte om svordomar. om du lägger in en svordom efter vartannat ord så bryr sig säkert ingen, men dess färre orkar läsa vad du skriver då.

Vart någonstans ska gränsen för personangrepp sättas? Om personangrepp godkäns kommer allt fler att koppla på med allt grövre och grövre personangrepp och man behöver knappast vara ett geni för att förstå att allt till sist slutar i ett inferno. Jag tror inte att vi vill ha anarki på forumet som är ett mopedfoum och inte ett kränkningsforum.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
wcat
Svårstartad skrothög
Inlägg: 198
Blev medlem: 3 oktober 2010, 09:29

Inlägg av wcat »

runners skrev:
DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
några är nakna :wink:
hur mycket en anka försöker så kan den aldrig bli en svan
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young
Inlägg: 790
Blev medlem: 18 oktober 2007, 19:45
Ort: Skövde

Inlägg av Weckis »

runners skrev:
DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
Släng upp en sån bild i lunchrummet på jobbet så lär du ha facket å dom kvinnliga kollegorna i röven :lol:

PS.
Älskar brudar, så misstolka inte 8)
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Jättefina exempel på när jag lackar ur p.g.a. brist på forumvett, etikett och respekt.

Ni har väl summerat det övriga ganska bra här i tråden. För de som tror att jag är en liten maktgalen skit så vill jag påstå att det inte stämmer så värst bra, har bara blivit mer och mer besviken på forumets kvalité och sjunkit med helt enkelt ;)

Att skriva snälla låsningsrepliker tar ganska lång tid och det blir lite mödosamt när vi pratar om 10 trådar per dag som ska släckas.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Weckis skrev:
runners skrev:
DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
Släng upp en sån bild i lunchrummet på jobbet så lär du ha facket å dom kvinnliga kollegorna i röven :lol:

PS.
Älskar brudar, så misstolka inte 8)

Det beror på i vilka lunchrum dessa sätts upp. Men jag har tidigare haft arbeten på lager där sådana bilder har suttit på väggarna i lunchrummet. Det beror lite på hur mansdominerad stället är och vad jag ser är det inte mycket kvinnor på forumet. Förutom dem på bilderna förståss. :wink:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

wcat skrev:
runners skrev:
DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
några är nakna :wink:
En naken kvinna är inte porr! Möjligtvis en erotisk bild men inte porr. :wink:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

så får jag altså lägga upp en bild på min snopp som visningsbild? det är inte porr det är ett manligt könsorgan. visserligen lite större än vanligt men fortfarande inte porr :/
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket
Inlägg: 879
Blev medlem: 6 juni 2010, 20:54

Inlägg av karlssonlysekil »

DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Om du nu tycker att hans bilder rankas som "porr", så varför skulle han inte få ha dom bilderna?
Försök inte "kontra" tillbaka nu bara för att du är varnad.

Dessutom gjorde du fel även i denna tråden, dubbelpost!
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

PoWeRKinG skrev:så får jag altså lägga upp en bild på min snopp som visningsbild? det är inte porr det är ett manligt könsorgan. visserligen lite större än vanligt men fortfarande inte porr :/
Det är lite svårt att förstå varför du går till ytterligheter, men tänder du på tanken om att visa din snopp på bild här bland alla killarna.....varsågod!
Har du sett någon kvinna på bild här med endast könsorganet heltäckande på bild???
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Bensin, som jag sa så överreagerade jag EN DEL när jag skrev första posten. Jag hade gärna kunnat hjälpa med trådarna, och det jag irriterar mig mest på är posthunters som skriver samma sak som dom andra 10 gånger efteråt är lite overkill. Och sen direkt när någon felpostar ska 10 stycken vara där och skriva felpost, utan att ens försöka hjälpa killen med sina besvär. Jag skriver felpost, och sen försöker hjälpa med problemet.

Mitt skrivande här har iallafall väckt Rab, han har tagit emot lite idéer av mig och de ska förhoppningsvis iverkställas snart. Tycker nästan att vi skulle kunna låsa tråden här då jag inte vill ösa skit över just bensin, ville väcka tankar angående hur aktiva alla mods här är och vad som behöver bättras. (Och en effektiv rubrik (topicen) gör ju att allt fler tittar in, precis som tidningar gör.)

Förlåt för särskrivningar och sånt, men har lätt grad av dyslexi så kan inte läsa alla långa ord. :)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Weckis skrev:
runners skrev:
DanielSahlin skrev:förresten får man ha massa porr som visningsbild?
syftar på dig Rabxorzz ta åt dig!
Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
Släng upp en sån bild i lunchrummet på jobbet så lär du ha facket å dom kvinnliga kollegorna i röven :lol:

PS.
Älskar brudar, så misstolka inte 8)
amen på det.
räckte med en fibban på dass att dem så kom dem.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
lindbl0m
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 372
Blev medlem: 17 juli 2009, 21:20
Ort: Sweden

Inlägg av lindbl0m »

Det här forumet sjunker bara snabbare och snabbare mot botten, var fan håller moderatorerna hus? varför vara moderator om man tittar in lite när man vill.
Droppen var ändå när dem "glömde" mitt bidrag till hoodtävlingen och efter 6-7 sidor av röster så får jag ett meddelande: Nu är ditt bidrag med. som ingenting hade hänt, inte ens en ursäkt. jävla sopor är vad ni är.

Och är det någon tävling som hållt tiden och sköts helt klanderfritt, skulle inte tro de.

Och auktionerna sköts fan inte ett piss, hoppas det här skitforumet läggs ner snart, inte värt att lägga ner ens 5 minuter på det, fattar inte ens att jag tog mig tid till det här inlägget...
Mitt Derbi drd racing limited projekt :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=19355
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

lindbl0m skrev:Det här forumet sjunker bara snabbare och snabbare mot botten, var fan håller moderatorerna hus? varför vara moderator om man tittar in lite när man vill.
Droppen var ändå när dem "glömde" mitt bidrag till hoodtävlingen och efter 6-7 sidor av röster så får jag ett meddelande: Nu är ditt bidrag med. som ingenting hade hänt, inte ens en ursäkt. jävla sopor är vad ni är.

Och är det någon tävling som hållt tiden och sköts helt klanderfritt, skulle inte tro de.

Och auktionerna sköts fan inte ett piss, hoppas det här skitforumet läggs ner snart, inte värt att lägga ner ens 5 minuter på det, fattar inte ens att jag tog mig tid till det här inlägget...


Lämna då, det ska vara konstruktiv kritik här annars kan du dra.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:
Weckis skrev:
runners skrev: Det är knapast porr när man ser en lättklädd kvinna eller hur??? :lol:
Släng upp en sån bild i lunchrummet på jobbet så lär du ha facket å dom kvinnliga kollegorna i röven :lol:

PS.
Älskar brudar, så misstolka inte 8)
amen på det.
räckte med en fibban på dass att dem så kom dem.
Är det sådant fackföreningen håller på med nu för tiden? Inte konstigt att de uppfattas som en tandlös krokodil nuför tiden av arbetsgivarna. Men fortfarande ser jag bilverkstäder där det hänger kalendrar med hel och halvnakna kvinnor och i många andra mansdominerade arbetskatriogier i privata sektorn.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Låst