stektkorv skrev:hehe, har ett 105 munstycke och ett drev att slänga på. Blir den mycke starkare om ja tar bort pluggen? vill inte ha en skit klen moppe
105munstycke låter bra om du har ostrypt luftburk också.
kolla så du inte har strypt insug också, köp då ett nytt.
ja, den blir fruktansvärt mycket piggare. + att den ser helt org ut också!
rekommenderas starkt
:P ska tar nog bort strypningarna sen i helgen :) om den blir mycke starkare så lägger vi på drevet också :D vill int att den ska låta för mycket eller gå FÖR snabbt P: polisarna hos oss är inte så speciellt trevliga :))
stektkorv skrev: ska tar nog bort strypningarna sen i helgen om den blir mycke starkare så lägger vi på drevet också vill int att den ska låta för mycket eller gå FÖR snabbt P: polisarna hos oss är inte så speciellt trevliga )
gör det, vad är det för drev? skulle byta till de dirket iaf, för inte speciellt att köra omkring med 11/52
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
stektkorv skrev: ska tar nog bort strypningarna sen i helgen om den blir mycke starkare så lägger vi på drevet också vill int att den ska låta för mycket eller gå FÖR snabbt P: polisarna hos oss är inte så speciellt trevliga )
gör det, vad är det för drev? skulle byta till de direkt iaf, för inte speciellt att köra omkring med 11/52
jag kör helt ostrypt på min yamaha dt. vi har samma motor (AM6)och med drevningen 13/53 går den i ca 76 och får ur kraften på alla växlar, ultimata drevningen iaf för min moppe.
Och att köra bara ostrypt duger helt klart och det är jätte bra om poliserna är dumma
OBS!!! en yamaha dt50r årsm 2008 har INTE plugg i delningen av kröken, osäker fall plugg finns i mynningen till cylindern, ska kolla på lördag typ, sen händer det nånting alls fall man tar bort egr:en?
tjaa min polare har köpt en Derbi Senda xrace 07.
(Extreme och X-race)04>:
Blindtarm
Drevning
EGR
Snålt bestyckad
CDI-strypt
Luftburk
vilken av dom här strypningarna är lättast att ta bort lr byta
jonny71 skrev:tjaa min polare har köpt en Derbi Senda xrace 07.
(Extreme och X-race)04>:
Blindtarm
Drevning
EGR
Snålt bestyckad
CDI-strypt
Luftburk
vilken av dom här strypningarna är lättast att ta bort lr byta
jonny71 skrev:tjaa min polare har köpt en Derbi Senda xrace 07.
(Extreme och X-race)04>:
Blindtarm
Drevning
EGR
Snålt bestyckad
CDI-strypt
Luftburk
vilken av dom här strypningarna är lättast att ta bort lr byta
Drevning, luftburk, snåltbstyckad, egr
vilken drevning ska han ha? och hur pluggar man ur luftburken?
jaa ,menvilken då? dom flesta på ts shoppen strår de att dom inte funkar på 07 -->
Bara de e samma tändsystem så funkar de ..
blir så arg på dig finns inga ostrypta cdis skriv inte om du inte vet... Borra Cdin i Oet på moric med 5mm borr så försvinner det jag har gjort det och det blev stor skillnad
Har sett att det kommer upp en herrans massa trådar om vad det sitter för strypningar i ens moped så jag tänkte att alla kan ju skriva här vad det sitter för strypningar så kan jag sammanfatta det senare i den här tråden så slipper vi massa olika trådar.
Har sett att det kommer upp en herrans massa trådar om vad det sitter för strypningar i ens moped så jag tänkte att alla kan ju skriva här vad det sitter för strypningar så kan jag sammanfatta det senare i den här tråden så slipper vi massa olika trådar.