den kan visst ha skurit eller värmenypt. Byter du någon del i motorn som höjer den effekt så måste du byta munstycke. En grundregel liksom...rego skrev:Tror inte att den skulle skära så snabbt med endast ett rör bytt. Har själv kört med orginal bestyckning på alla mina mopeder med trimm rörbenqipowaa skrev:Eller så skar den :/
Då låser sig väll däcket? Tror inte dem skar. Tydligen kan den ha skärt enligt de andra.RammeA skrev:den kan visst ha skurit eller värmenypt. Byter du någon del i motorn som höjer den effekt så måste du byta munstycke. En grundregel liksom...rego skrev:Tror inte att den skulle skära så snabbt med endast ett rör bytt. Har själv kört med orginal bestyckning på alla mina mopeder med trimm rörbenqipowaa skrev:Eller så skar den :/
Fast nu är du nog ute och cyklar lite här, bara för att däcket inte låste sig betyder det inte att den inte skar.Alyzzzer skrev:Fast då låser sig ju däcken eller hur... så nej den skar inte.RammeA skrev:den kan visst ha skurit eller värmenypt. Byter du någon del i motorn som höjer den effekt så måste du byta munstycke. En grundregel liksom...rego skrev: Tror inte att den skulle skära så snabbt med endast ett rör bytt. Har själv kört med orginal bestyckning på alla mina mopeder med trimm rör
Behöver det givietvis inte göra. Bara för att det nyper behöver inte hela motorns trasas sönder och låsa fast.Alyzzzer skrev:fast då låser sig ju däcken eller hur... så nej den skar inte.RammeA skrev:den kan visst ha skurit eller värmenypt. Byter du någon del i motorn som höjer den effekt så måste du byta munstycke. En grundregel liksom...rego skrev: Tror inte att den skulle skära så snabbt med endast ett rör bytt. Har själv kört med orginal bestyckning på alla mina mopeder med trimm rör
Då har du inte kollat runt särskilt mycket för det snackas om det i princip hela tiden.Ok tack,..får kolla det. Har aldrig hört om mopeder som skär för att man byter avgasrör.
Tänkte ju att mopeden bara skulle gå något bättre och t.e.x klara backar lite bättre.