Soppa snål moped ?

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 28 februari 2012, 16:47
Ort: jönköping

Soppa snål moped ?

Inlägg av drd håkan »

tjena tjena :)

Är inte många dagar kvar tills jag är 18 år :) Men känner att jag måste ha en moppe asså :) för börjar känna att jag behöver en nu ;)

Frågan är nu är ute efter en soppa snål moppe som ändå inte ser för äcklig ut :) ska vara en 2-taktare vespa eller cross moppe spelar inte så står roll :) vill inte lägga mer än 7k :) någon som har några bra förslag :)?
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06

kolla in mitt drd pro projekt:) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53065
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Inlägg av TheGrimReaper »

Kör på en boatian mycket mer "Soppa snål" än (de flesta) en 2 taktare :)

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
Jonsson98
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 476
Blev medlem: 5 september 2012, 20:29
Ort: Arboga

Re: Soppa snål moped ?

Inlägg av Jonsson98 »

drd håkan skrev:tjena tjena :)

Är inte många dagar kvar tills jag är 18 år :) Men känner att jag måste ha en moppe asså :) för börjar känna att jag behöver en nu ;)

Frågan är nu är ute efter en soppa snål moppe som ändå inte ser för äcklig ut :) ska vara en 2-taktare vespa eller cross moppe spelar inte så står roll :) vill inte lägga mer än 7k :) någon som har några bra förslag :)?
Så länge det är en original brukar dom inte dra så mycke soppa :)
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax Join

Kolla gärna in mitt Derbi Senda projekt ;) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52756
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 28 februari 2012, 16:47
Ort: jönköping

Re: Soppa snål moped ?

Inlägg av drd håkan »

Jonsson98 skrev:
drd håkan skrev:tjena tjena :)

Är inte många dagar kvar tills jag är 18 år :) Men känner att jag måste ha en moppe asså :) för börjar känna att jag behöver en nu ;)

Frågan är nu är ute efter en soppa snål moppe som ändå inte ser för äcklig ut :) ska vara en 2-taktare vespa eller cross moppe spelar inte så står roll :) vill inte lägga mer än 7k :) någon som har några bra förslag :)?
Så länge det är en original brukar dom inte dra så mycke soppa :)
Mm jo det är sannt :) får se vad jag hittar ;)
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06

kolla in mitt drd pro projekt:) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53065
DS
Svårstartad skrothög
Inlägg: 163
Blev medlem: 10 mars 2014, 19:07
Ort: Stockholm

Inlägg av DS »

Baotian diablo eller Viarelli racer är tvåtaktare och snygga dessutom. Kommer ca 10 mil på en tank, men tanken är ganska liten/ 4,5 liter. Annars en bra moppe:)
Skriv svar