Sida 1 av 1
bruks setup
Postat: 23 augusti 2013, 20:13
av JEPPEDD
hej, hittade ingen setup tråd så visste inte vart jag skulle lägga den, men iallafall, skulle den här setupen fungera till en Rieju drac som ska köras varje dag och skulle man behöva byta vev?

länka gärna andra setupar
om tråden ligger fel flytta den eller nå då

Postat: 23 augusti 2013, 20:20
av david96
mer värt med malossi mhr replica 80cc och ginaelle 2t, kommer gå bättre+ hålla längre och billigare

resten såg bra ut, glöm inte munstycken
Postat: 23 augusti 2013, 20:21
av JEPPEDD
david96 skrev:mer värt med malossi mhr replica 80cc och ginaelle 2t, kommer gå bättre+ hålla längre och billigare

resten såg bra ut, glöm inte munstycken
okej men måste jag byta vev till det?
Postat: 23 augusti 2013, 20:23
av gilerahjärnan
JEPPEDD skrev:david96 skrev:mer värt med malossi mhr replica 80cc och ginaelle 2t, kommer gå bättre+ hålla längre och billigare

resten såg bra ut, glöm inte munstycken
okej men måste jag byta vev till det?
nej, den är såpass snäll 80cc
Postat: 23 augusti 2013, 21:23
av JEPPEDD
uhm,..? alltså gianelli 2t, menar ni att jag ska köpa den lösa kröken som finns på twostroke och en ljuddämpare till de eller? hittar inte den gianelli 2t som jag har sett tidigare

Postat: 23 augusti 2013, 21:24
av david96
ah den där ja, eller ta original

Postat: 23 augusti 2013, 21:28
av JEPPEDD
david96 skrev:ah den där ja, eller ta original

men alltså den finns ju inte på twostroke?
vad skulle skillnaden bli om man hade en airsal 70cc och de andra samma då?
något annat rör som skulle passa in bra?
Postat: 24 augusti 2013, 04:50
av DEA!!
Gianellit är 2 delar som du sa jaa!
Postat: 1 september 2013, 02:26
av jonthä
Mhr 80cc racing ( midrace )
gianelli 2t
21mm dellorto
hebomembran
körde jag med 2 år HÅRD körning utan att vev eller lager blev dåligt.
Körde några också månader sen med samma motor fast med manston revo,hpi,24mm och lite mer innan de rasa, och det var för det blev hål i insuget så den gick snålt..
Så din setup måste motorn klara utan problem!