Korrupta moderatorer.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Är bensinskalle Arg, vresig och allmänt icke jämnställdhetsbehandlande?

Omröstningen slutade 16 december 2010, 22:58

JA
44
70%
NEJ JAG ÄLSKAR VÅRAN BENSINSKALLE.
19
30%
 
Antal röster: 63

Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 736
Blev medlem: 29 augusti 2010, 10:57
Ort: lidköping/sundbyberg
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

alla respekt till dig sockan, jag medtycker i det mesta du säger. Och din visningsbild kan inte beskrivas med ord!
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

De klistrade trådarna går ofta på nerverna. När man har en fråga om något inom dessa trådar så vet man att svaret dröjer oskäligt länge eller uteblir helt, många väljer därför att fråga på övriga forumet för att få svar och då anses det att vara felpost.
De klistrade trådarna är en bra tanke men dessvärre inte särskilt funktionell när alla huvudsakliga och viktiga delar är indelat i dessa trådar.
Kanske finns även risken med cylindertråden blir elitiserad. Det vill säga att de som frågar om cylindrar som inte anses intressanta eftersom att de inte tillhör hyper eller midrace 70cc. Alltså tråden blir en klubb för eliten. Då får man i stället ha trådar som behandlar varje klass, sport/ mid/ hyper.
En stor del av felposterna berör just dessa klistrade trådar.
En annan del berör de som skriver t ex. topic "Hjälp" "hjälp snabbt" "Peugotproblem" "Startproblem" "finns självpumpande däck till...?" Nä hrm skärpning grabbar!


Av lättklädda kvinnor har jag inte reagerat över föränn saken fick ljus på denna tråden. Man behöver knappast mer än öppna teven, eller titta ut genom fönstert en sommardag för att se detta, man ser inte skogen på grund av alla träden.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Håller faktiskt med dig, och för att hjälpa till att få lite rim och reson på forumet skulle kanske vara att skippa "sak-trådarna" helt. Är endå inte så många posts som hamnar där, vad jag har sett.

Sen om man delar in det i sport, midrace och hyper kommer endå alla "bra" hänga på enbart hyper, är jag rädd.

Det är ett koncept som hade kunnat funka, men enbart med ett subforum till t.ex scooter där det skulle funnits Scooter och sen ett till forum innuti scooter "cylinderfrågor" där ett helt eget forumblad öppnas enbart för frågorna där, och om det blir felposts är det bara att skicka vidare dem dit. :)

Vet inte om just vårat forum stödjer detta!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Nakna fruntimmer hör hemma i fibban, mm. och dem är för folk över 18.

i och för sig så har de flesta grabbar och tjejer en betydligt tidigare debut än det, men jag anser inte nakna brudar inte har här att skaffa. det finns en 18-årsgräns för sånt.

jag tillhör dem som kan få humör för vissa skribenters idiotier men jag tar det själv här bakom datorn utan att skriva det på nosen på vederbörande.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

svar till topic.

som du skrev så förtjänar vissa som tex gör 3 likadana trådar mer straff än att vara ful i mun.

såg precis en tråd där han undrade ngt om det var orginalmotor på en blocket annons. han fick ett svar.

nu var jag inne igen och såg tråden igen och gick in. då var det inget svar.

kollade och han har precis startat 3 st trådar med samma fråga. ingen av trådarna är låsta och han är ovarnad.
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Jag frågade om någon kunde låsa ena, lugna dig. :)

(p.s gamla är låst tack vare bristande topic, är 2 st olåsta och chifen var vänlig nog att svara endå på hans fråga. )
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

bra det :)

men liksom det var ungefär samma situation jag hamnade i första inlägget och tråden låstes direkt av mod och jag fick varning.

han borde inte få varning utan mer ett pm om upplysning av regler så att det inte händer igen :)
toxicstone
Kinaraket
Inlägg: 887
Blev medlem: 4 augusti 2010, 11:03
Ort: staffanstorp

Inlägg av toxicstone »

Kan förstå bensinskalle som tröttnar när folk gör samma slags misstag även om det inte är samma person, det är samma som man jämnför på min fars jobb "folketsparks terrarium", där kommer mycket människor hela tiden in, och det är en stor % som tror att det är gratis att gå in och se djuren och säger ungefär samma sak när dem får reda på det, samma som att barnen rör på saker som säljs där och bara lägger det hur som helst.

Inte samma människor men samma händelser.

Sen kan man alltid förenkla för sig själv,t ex topic: Hjälp!?!#!#!?

så kan personen få som svar:

Topicen ska innehålla ditt problem, ändra genast.

Det är något man kan ha i huvudet, eller i en .txt fil, vilket som känns lättast, som man bara klistrar in eller har i huvudet som man kommer ihåg, behöver inte göra det för personligt
om det inte handlar om flera fel i samma tråd.

§Tycker inte man ska ha bilder på kvinnor som är barbröstade eller visa könsorgan, hör inte hemma här, är dock lätt hänt att forumet blir "offtopic" pga man vill öka antal medlemmar.
§Klistrade trådar ska också bort, bra koncept men funkar aldrig.
§Sen självklarhet att gör man mer än 3 övertramp så stängs man av, dock med möjlighet att få bli medlem igen om man skärper sig.

Är mycket mer jag kan dra upp men känner inte för det "just" nu.
Har dock många synpunker på denna korta tid jag varit här att framföra.

ps: Har inte varit medlem sålänge så kan inte uttrycka mig angående bensinskalle men eftersom han lämnat ifrån sig sin moped, så har kanske även intresset lämnats, tror det står på hans profil att han är inne här ibland, inte aktiv i intresset iheller kanske.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

toxicstone skrev:Kan förstå bensinskalle som tröttnar när folk gör samma slags misstag även om det inte är samma person, det är samma som man jämnför på min fars jobb "folketsparks terrarium", där kommer mycket människor hela tiden in, och det är en stor % som tror att det är gratis att gå in och se djuren och säger ungefär samma sak när dem får reda på det, samma som att barnen rör på saker som säljs där och bara lägger det hur som helst.

Inte samma människor men samma händelser.

Sen kan man alltid förenkla för sig själv,t ex topic: Hjälp!?!#!#!?

så kan personen få som svar:

Topicen ska innehålla ditt problem, ändra genast.

Det är något man kan ha i huvudet, eller i en .txt fil, vilket som känns lättast, som man bara klistrar in eller har i huvudet som man kommer ihåg, behöver inte göra det för personligt
om det inte handlar om flera fel i samma tråd.

§Tycker inte man ska ha bilder på kvinnor som är barbröstade eller visa könsorgan, hör inte hemma här, är dock lätt hänt att forumet blir "offtopic" pga man vill öka antal medlemmar.
§Klistrade trådar ska också bort, bra koncept men funkar aldrig.
§Sen självklarhet att gör man mer än 3 övertramp så stängs man av, dock med möjlighet att få bli medlem igen om man skärper sig.

Är mycket mer jag kan dra upp men känner inte för det "just" nu.
Har dock många synpunker på denna korta tid jag varit här att framföra.

ps: Har inte varit medlem sålänge så kan inte uttrycka mig angående bensinskalle men eftersom han lämnat ifrån sig sin moped, så har kanske även intresset lämnats, tror det står på hans profil att han är inne här ibland, inte aktiv i intresset iheller kanske.
håller med om i stort sett allt. vill bara lägga til en sak i dina synpunkter att som du skrev. max 3 varningar så åker man ut UNDER EN TID. kar röra sig om en månad eller 2. tex om man har sitt projekt här så ska man en dag bara förstöra det genom att bli bannad 4 life. man ska få komma tillbaka efter ett tag.

tycker även att det ska vara tidsbegränsning på varningar. har man haft en varning i tex 3 mån så försvinner den. i det fallet var det säkert en engångsgrej.

jag har varit varnad i säkert 3 månader nu.
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Första gången VARNING.

Andra gången Extra Varning

Tredje gången Super varning

fjärde gången 5 cyber rapp av piskan plus en dubbel super varning

femte gången trippel super varning, plus att se ett helt avsnitt av efterlyst på teve 3 med Hasse Aro. Ska redovisas muntligt på forumet efteråt.

Ja då lär sig nog slynglarna om regler och sånt. :wink:
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

runners skrev:Första gången VARNING.

Andra gången Extra Varning

Tredje gången Super varning

fjärde gången 5 cyber rapp av piskan plus en dubbel super varning

femte gången trippel super varning, plus att se ett helt avsnitt av efterlyst på teve 3 med Hasse Aro. Ska redovisas muntligt på forumet efteråt.

Ja då lär sig nog slynglarna om regler och sånt. :wink:
Vad är det för fel på Efterlyst :( ?
Bild

Jag är odödlig
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

ktm_danielsson skrev:
runners skrev:Första gången VARNING.

Andra gången Extra Varning

Tredje gången Super varning

fjärde gången 5 cyber rapp av piskan plus en dubbel super varning

femte gången trippel super varning, plus att se ett helt avsnitt av efterlyst på teve 3 med Hasse Aro. Ska redovisas muntligt på forumet efteråt.

Ja då lär sig nog slynglarna om regler och sånt. :wink:
Vad är det för fel på Efterlyst :( ?

EFTERLYST Ushhh ...nä men har tröttnat på se det...bara samma sak hela tiden.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

Vet att det va ett BRA tag sedan någon skrev i denna tråd men vill "uttrycka" mig om vad jag tycker om "bensinskalles" inlägg m.m

Han är en som upprätthåller ordning på forumet, tar bort skit kommentarer, låser onödiga trådar, säger åt och ger varningar till folk som skriver en aning fel om jag säger så.

Det är inge fel att vara lite sur ibland, när han rättar olika folk efter samma sak om å om igen så är det ju inte så konstigt att man låter en aning sur.

Dessutom, tänk er om inte han funnits, han bidrar ju med en hel del på forumet, det skulle finnas en hel del massa skit trådar, inlägg och en massa taskiga m.m användare.... De andra moderatorerna får mindre arbete och på så sätt hinner med annat. Har sett att han är kunnig och bidrar med ganska så många svar.

Personligen tycker jag det är bra att han finns, han gör en hel del nytta, att han är sur en aning ibland är kanske för att han är en moderator, som sagt... Sopa upp massa skit efter okunniga. Men som jag skrev innan, jag tycker att han gör nytta och är glad över att han kretsar runt på forumet :)
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

Om man är sur på en person som gör fel ....om och om och om igen är det klart att man får vara sur! En del människor lär sig långsamt och andra har en förmåga att aldrig lära sig.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Bergsten skrev:blablabla
+1, håller med om att det är bra med sånna som Bensinskalle...
Dock måste ju du vara mäster bumparen Bergsten :lol:
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

ktm_danielsson skrev:
Bergsten skrev:blablabla
+1, håller med om att det är bra med sånna som Bensinskalle...
Dock måste ju du vara mäster bumparen Bergsten :lol:
Vadå "blablabla" ? :o Vart faen skrev jag de?

Haha, är lite ny och sådant... Har inte heller direkt varit på något forum innan men jag försöker att sköta mig :roll:
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Bergsten skrev:
ktm_danielsson skrev:
Bergsten skrev:blablabla
+1, håller med om att det är bra med sånna som Bensinskalle...
Dock måste ju du vara mäster bumparen Bergsten :lol:
Vadå "blablabla" ? :o Vart faen skrev jag de?

Haha, är lite ny och sådant... Har inte heller direkt varit på något forum innan men jag försöker att sköta mig :roll:
Ja ändrade för ditt var så långt :)
Du sköter dig bra ;) Jobba på med dracen nu istället för o sitt vi datorn :D
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

ktm_danielsson skrev:
Bergsten skrev:
ktm_danielsson skrev: +1, håller med om att det är bra med sånna som Bensinskalle...
Dock måste ju du vara mäster bumparen Bergsten :lol:
Vadå "blablabla" ? :o Vart faen skrev jag de?

Haha, är lite ny och sådant... Har inte heller direkt varit på något forum innan men jag försöker att sköta mig :roll:
Ja ändrade för ditt var så långt :)
Du sköter dig bra ;) Jobba på med dracen nu istället för o sitt vi datorn :D

Ähh :D


Jahaja, man tackar :)
Mjo skulle gärna vara där nu men min morsa och farsa är skild, den står i farsans värmegarage typ 5 mil ifrån mig därför det går lite segt med uppdates'n nu :roll: Lämnade i vilket fall in fälgarna idag till en som kan ta bort skruvarna till bromsskivorna så dem bör vara lös på måndag eller tisdag så jag kan börja göra underverk av dem fälgarna :twisted:
Försöker jobba på med den så bra jag kan förövrigt :wink:
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Snygg bump, jäkla bananlallare!
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

Sockan skrev:Snygg bump, jäkla bananlallare!
+1
har saknat dina posts sockan;)
Kommentera mina bilder:)
Tompa1122
Elmoped
Inlägg: 78
Blev medlem: 12 april 2010, 16:08
Ort: Köping

Inlägg av Tompa1122 »

Måste seriöst kommentera denna tråd, lol.

Jag tycker forumet har tappat kvalité, ingen som läser reglerna .. Massa JÄVLA skottskadade avel som inte fattar hur man gör en topic i rätt forumdel.

Håller med om att man ska skriva varflr man blir varnad men Bensinskalle gör rätt. Sluta gnälla som kärringar för att någon moderator tar i.
Sen i 90% av fallen tror jag man vet varför man blir varnad.

Sry för felstavningar, har extrem dyslexi.
Användarens profilbild
beckvall
F.D Moderator
Inlägg: 1851
Blev medlem: 20 oktober 2008, 17:55
Ort: sundsvall

Inlägg av beckvall »

jag kan förstå hur bensinskalle ha reagerat. jag själv har ledsnat på atta fel posts och etc. vissa dagar när de är många lackar man och låser istället för att flytta. men detta känns verkligen som personangrepp. och som sagt så ha detta forum sjunkigt i kvalite nå fruktansvärt på denna sista tid. och då krävs det drastiska åtgärder ibland....
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

förstår bensinskalle till 100%. jag tappade själv suget att vara kvar som moderator dels för att folk aldrig kan lära sig reglerna samt att man fick ofta skit för det man gjorde, speciellt när vi började bli stränga. att få skit för något som man lägger ner flera timmar i veckan på är absolut inget kul, och det kan få många att tappa suget. så ge istället beröm till moderatorerna som håller hårt på reglerna, och tillsammans kan vi göra detta forumet till vad det en gång var, men det krävs att alla hjälper till.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

http://www.reece-eu.net/gallery/var/alb ... 1272644853

tkr inte vi ska klaga. tän på att dom gör detta gratis på fritiden.. dom har säkert mkt att göra ändå. alla gör fel..
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

när man blir medlem på detta forum skriver man på att man skrivit reglerna så varför ska dom upplysa folket om reglerna när dom gjort fel. men om det är en seriös fråga så kan man ju iaf hjälpa han innan tråden låses
speedfightkillen
Varnad
Inlägg: 462
Blev medlem: 27 januari 2009, 17:01

Inlägg av speedfightkillen »

heeelllltt rätt asså:)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Det var då ett konstant bumpande med jämna mellanrum i den här tråden tycker jag :P
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket
Inlägg: 1011
Blev medlem: 4 augusti 2010, 14:53

Inlägg av Sockan »

Alltså era j***a kebablallare, de har skett flera bumps i den här tråden nu som var aktiv för LÄNGE sedan. Och ni som knappt doppat tån i vattnet kan inte säga något hur de är NU för det handlar om presens.


Tack och hej leverpastej.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”




http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!


Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 736
Blev medlem: 29 augusti 2010, 10:57
Ort: lidköping/sundbyberg
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

True words!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Sockan skrev:Alltså era j***a kebablallare, de har skett flera bumps i den här tråden nu som var aktiv för LÄNGE sedan. Och ni som knappt doppat tån i vattnet kan inte säga något hur de är NU för det handlar om presens.


Tack och hej leverpastej.
+1, stal orden ur munnen på mig (ursäkta för posten men måste få det sagt).
Är så jävla trött på att denna tråden konstant bumpas upp :?
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
vongyllis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 194
Blev medlem: 15 februari 2008, 11:26

Inlägg av vongyllis »

bensinskalle verkar va en av få som är vettiga här.

sen förstår jag han när nyblivna 15 åringar håller på och gå OT osv..

är ungefär när man gick i 9:an och nya 7:or kom..
det skreks och jävlades hela tiden.

man alla växer upp och man har ju själv vart en nybliven 15 åring ;)
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

vongyllis skrev:bensinskalle verkar va en av få som är vettiga här.

sen förstår jag han när nyblivna 15 åringar håller på och gå OT osv..

är ungefär när man gick i 9:an och nya 7:or kom..
det skreks och jävlades hela tiden.

man alla växer upp och man har ju själv vart en nybliven 15 åring ;)
varför ens bumpa upp tråden? alla vet att bensinkalle är en av dom bästa & mest aktiva moderaterna på detta forumet, pungt slut!
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Vore alla moddar här som bensindunken så hade detta forum vart det bästa forumet i hela Internet.
Kände bara att jag behövde säga det, bensin är ingen lallare som spm låter skit passera utan åtgärd.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 378
Blev medlem: 1 maj 2010, 12:18
Ort: Järfälla

Inlägg av Bjule »

Jag är jävligt glad att vi ens har bra moddar här, Bensinskalle och gänget ska ha stor cred!
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
Användarens profilbild
andersjohansson93
F.D Crew
Inlägg: 381
Blev medlem: 24 december 2009, 10:41
Ort: Ljungskile
Kontakt:

Inlägg av andersjohansson93 »

Bjule said it.
Låst