Jag vet inte om den är till så bra nytta egentligen? Visst det beror ju på hur mycket mopeden är trimmad, men det känns faktiskt när den inte kan varva mer.
En polare körde urpluggad drac, när han slog på blackboxen och gasade fullt då så var gränsen oerhört tydlig. Det lät som om den skulle dö. Det sliter även på motorn att den inte kan varva ur så pass mycket, som den vill.
om polisen aldrig kört en urpluggad och en cdi strypt kan det funka men när jag provade en black box på min urpluggade drac så vart jag tvungen att ha 5,5k som maxvarv och då gjorde den fortfarande 70 på mätaren om man låg på fullgas länge pga drevningen (13,51) som ändå inte är så mycket
om polisen aldrig kört en urpluggad och en cdi strypt kan det funka men när jag provade en black box på min urpluggade drac så vart jag tvungen att ha 5,5k som maxvarv och då gjorde den fortfarande 70 på mätaren om man låg på fullgas länge pga drevningen (13,51) som ändå inte är så mycket
Men med en tung polis på går det kanske betydligt långsammare?:P
Du får hoppas på en tjockis polis
om polisen aldrig kört en urpluggad och en cdi strypt kan det funka men när jag provade en black box på min urpluggade drac så vart jag tvungen att ha 5,5k som maxvarv och då gjorde den fortfarande 70 på mätaren om man låg på fullgas länge pga drevningen (13,51) som ändå inte är så mycket
Men med en tung polis på går det kanske betydligt långsammare?:P
Du får hoppas på en tjockis polis
tyvär är jag själv väldigt lång bred stark osv så en tjockis skulle nog vara desamma som jag hahah
DEA!! skrev:Jag vet inte om den är till så bra nytta egentligen? Visst det beror ju på hur mycket mopeden är trimmad, men det känns faktiskt när den inte kan varva mer.
En polare körde urpluggad drac, när han slog på blackboxen och gasade fullt då så var gränsen oerhört tydlig. Det lät som om den skulle dö. Det sliter även på motorn att den inte kan varva ur så pass mycket, som den vill.
men en dt50 08 stryper varvet när man når 52 på mätaren (plus minus nån km/h) så även om man sätter i en fartbegränsare så kmr den spärren fortfarande vara kvar elr? och likadant fall man drar pluggen? kmr den fortfarande varv stoppa då? för isf äre ju ingen mening o ha plugg ens jöh
om polisen aldrig kört en urpluggad och en cdi strypt kan det funka men när jag provade en black box på min urpluggade drac så vart jag tvungen att ha 5,5k som maxvarv och då gjorde den fortfarande 70 på mätaren om man låg på fullgas länge pga drevningen (13,51) som ändå inte är så mycket
Men med en tung polis på går det kanske betydligt långsammare?:P
Du får hoppas på en tjockis polis
de flesta poliser är väll tjockisar med tanke på allt fika
DEA!! skrev:Jag vet inte om den är till så bra nytta egentligen? Visst det beror ju på hur mycket mopeden är trimmad, men det känns faktiskt när den inte kan varva mer.
En polare körde urpluggad drac, när han slog på blackboxen och gasade fullt då så var gränsen oerhört tydlig. Det lät som om den skulle dö. Det sliter även på motorn att den inte kan varva ur så pass mycket, som den vill.
men en dt50 08 stryper varvet när man når 52 på mätaren (plus minus nån km/h) så även om man sätter i en fartbegränsare så kmr den spärren fortfarande vara kvar elr? och likadant fall man drar pluggen? kmr den fortfarande varv stoppa då? för isf äre ju ingen mening o ha plugg ens jöh
Nej är den cdi-strypt, så spelar det ingen roll om du har dragen plugg eller blackbox. den kommer att stanna där hur eller hur. Men fixar du så att cdi:n blir ostrypt så ska det gå ju ...
men vi säger att man kör ostrypt CDI så borde ju en blackbox vara perfekt (bara blackbox o ostrypt cdi då,)
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
har ni testat att gasa med blackbox på tomgång ?
ni måste typ lura polisen med att ni har vatten i hela motorn också då för det låter typ som det just då