Hej hej! Vad är det för grej som ska sitta på toppen bredvid tändstiftet (där det är blå inringat) och vad är det för nåt som ska vara där det är rött inringat ? MVH // Tobbe
PS: Mobilkamera !!!
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OzzE skrev:det röda TROR jag har med kylarvattnet att göra och ja det ska igenom förgasaren men som sagt TROR är inte säker, kan kolla det imorgon om du vill
gör det för klart att han vill va säker på vad det är man ska ju inte gissa för det kan va helt fel eller helt rätt men tycker du ska kolla om du har tid o lust för jag har ingen aning om vad det är xd
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
OzzE skrev:det röda TROR jag har med kylarvattnet att göra och ja det ska igenom förgasaren men som sagt TROR är inte säker, kan kolla det imorgon om du vill
gör det för klart att han vill va säker på vad det är man ska ju inte gissa för det kan va helt fel eller helt rätt men tycker du ska kolla om du har tid o lust för jag har ingen aning om vad det är xd
Ja tack! det vore skysst !
kallepalle skrev:
T0ff3 skrev:röda till förgasaren (förvärmningen)
blå om du har någon temp mätare, eller så lägger man en skruv där
då kan jag stärka det, eftersom det stämmer.
Okej tack!
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Den blåa är till termostaten och det andra (röda) är en "förvärmare" till förgasaren som kylarvatten rinner igenom..(inte nödvändigt) många som pluggar igen hålen istället bara, dom behövs ej:)
Derbi-j skrev:Den blåa är till termostaten och det andra (röda) är en "förvärmare" till förgasaren som kylarvatten rinner igenom..(inte nödvändigt) många som pluggar igen hålen istället bara, dom behövs ej:)