RRX bara dog

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
johannesboorg
Elmoped

RRX bara dog

Inlägg av johannesboorg »

Tjenna min RRX bara la av när jag körde och när jag försöker springa igång den så bara "baktänder" den det smäller i avgasröret ingen aning va det kan vara tändstiftet va helt okej har bytat men funkar inte den går runt i motorn med den vill inte gå igång ingen aning jätte tacksam för svar! :D den e trimmad
Senast redigerad av johannesboorg den 22 november 2009, 16:52, redigerad totalt 1 gånger.
antis
Varnad

Re: RRX bara dog

Inlägg av antis »

johannesboorg skrev:Tjenna min RRX bara la av när jag körde och när jag försöker springa igång den så bara "baktänder" den det smäller i avgasröret ingen aning va det kan vara tändstiftet va helt okej har bytat men funkar inte den går runt i motorn med den vill inte gå igång ingen aning jätte tacksam för svar! :D
Har du något trim ? Var den nystartad ? Var den kall ? Har den bra komp ? Får den bensin ? Får den luft ?
Användarens profilbild
Tullis
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Tullis »

rengör förgasaren och testa igen :)
Användarens profilbild
johannesboorg
Elmoped

Inlägg av johannesboorg »

den får allting ja och den e trimmad till ungefär cirka 85, kan det vara membranet kanske?
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

johannesboorg skrev:den får allting ja och den e trimmad till ungefär cirka 85, kan det vara membranet kanske?
kolla membranet
Låst