demmuus95 skrev:dehär projektet gillas och följs såklart!

Fan va kul

känns ju bra att man har några som följer projektet iaf, så slipper det lägga ner.
Roxxen96 skrev:Håller med ovanstående! Sjukt grymma updates

Upp med en video på hur den går vore najs! ^^ Följer hela tiden!
Tack som fan

Just nu går den inte alls, håller på och "felsöker" i elsystemet. Mina lysen funkade ju att köra med ca 20 meter innan de dog igen, och kan hoppa igång igen om man kör på ett gupp, så är rätt säker på att det är glapp nån stans.

Fortsätt följa du, nu är ju vintern snart här. Är mycket med bruden men försöker samtidigt ta mig så mycket tid till projektet som det bara går.
Derbi_MackaN skrev:hon ser riktigt fresch ut

kommer absolut följa

lycka till

Tackar! Tror den kommer bli en riktig pärla till våren. Kommer lite rödeloxerade detaljer också kan jag avslöja. Ska va skruvar till variatorkåpan, kanske en ny kick, gashandtag m.m. Så det blir nog riktigt fräsht
Riejuman skrev:sir riktigt bra ut

Tack mannen
Kul att man fick lite kommentarer nu! Fortsätt gärna så, ge kritik och egna åsikter, tyck till, fråga osv.
Frågan från nyaste uppdateringen kvarstår; Kan man använda vilka O-ringspackningar som helst i toppen? Saknar inre packningen mellan förbränningsrummet och kylarvatten, samt 2 av de väldigt små som tätar till pinnbultarna.
Så undrar då om man kan köpa en packning från Jula/biltema och lägga istället, eller om nån vet vart man hittar ny sotningssats till Stage6 70cc.
Tack

S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.
Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477