Jag kan rekommendera Gianelli 2t, men metrakit thrower kanske passar dig bättre, de får effekten lite tidigare men har inte alls samma topp, enligt mig.ronin skrev:Har en Derbi Senda med originalrör och bytt drev, undrar vad för trimrör som man kan köpa för att den ska gå snabbare och axxa bättre.
Går det att bara byta rör och inget annat?
Men man måste inte gå upp 10 storlekar i munstycket? Och när den blöddrar vad händer då? en till fråga att plugga original röret hur gör man då och är det svårt? tack för svar iafAssarrr skrev:Jag kan rekommendera Gianelli 2t, men metrakit thrower kanske passar dig bättre, de får effekten lite tidigare men har inte alls samma topp, enligt mig.ronin skrev:Har en Derbi Senda med originalrör och bytt drev, undrar vad för trimrör som man kan köpa för att den ska gå snabbare och axxa bättre.
Vad du behöver göra är att gå upp ca 10 storlekar i huvudmunstycke, sen gå ner om det skulle behövas, delvis ifall den blöddrar på fullgas.
10 strl var ett ungefär, och jo sålänge du drar pluggen i ditt trimrör är det gott rekommenderatronin skrev:Men man måste inte gå upp 10 storlekar i munstycket? Och när den blöddrar vad händer då? tack för svar iafAssarrr skrev:Jag kan rekommendera Gianelli 2t, men metrakit thrower kanske passar dig bättre, de får effekten lite tidigare men har inte alls samma topp, enligt mig.ronin skrev:Har en Derbi Senda med originalrör och bytt drev, undrar vad för trimrör som man kan köpa för att den ska gå snabbare och axxa bättre.
Vad du behöver göra är att gå upp ca 10 storlekar i huvudmunstycke, sen gå ner om det skulle behövas, delvis ifall den blöddrar på fullgas.
Okej, men gå upp 10 storlekar vad menas med det? finns det någon video som visar hur man gör?Assarrr skrev:10 strl var ett ungefär, och jo sålänge du drar pluggen i ditt trimrör är det gott rekommenderatronin skrev:Men man måste inte gå upp 10 storlekar i munstycket? Och när den blöddrar vad händer då? tack för svar iafAssarrr skrev: Jag kan rekommendera Gianelli 2t, men metrakit thrower kanske passar dig bättre, de får effekten lite tidigare men har inte alls samma topp, enligt mig.
När den blöddrar får den för mycket bensin på te.x fullgas, vilket kan hända när du byter huvudmunstycke, då ska du gå ner.
[/spoiler]ronin skrev:Okej, men gå upp 10 storlekar vad menas med det? finns det någon video som visar hur man gör?Assarrr skrev:10 strl var ett ungefär, och jo sålänge du drar pluggen i ditt trimrör är det gott rekommenderatronin skrev: Men man måste inte gå upp 10 storlekar i munstycket? Och när den blöddrar vad händer då? tack för svar iaf
När den blöddrar får den för mycket bensin på te.x fullgas, vilket kan hända när du byter huvudmunstycke, då ska du gå ner.