Biltema höjaren är den med bara en skruv i mitten eller hur? Försökte själv kom inte på nåt, men om du mäter från orginal borde du kunna bygga en egen om du har ganska tjocka järnbitar, blir rätt billigt men ganska svårt förmodligen
MisterDT50R skrev:Biltema höjaren är den med bara en skruv i mitten eller hur? Försökte själv kom inte på nåt, men om du mäter från orginal borde du kunna bygga en egen om du har ganska tjocka järnbitar, blir rätt billigt men ganska svårt förmodligen
MisterDT50R skrev:Biltema höjaren är den med bara en skruv i mitten eller hur? Försökte själv kom inte på nåt, men om du mäter från orginal borde du kunna bygga en egen om du har ganska tjocka järnbitar, blir rätt billigt men ganska svårt förmodligen
har du några erfarenheter om den? om man kan höja den ännu mer om den fortf är för hög fram?
Edit: den är slut.
jag har den och jag tycker det är lagom höjd. skulle nog inte velat ha högre. tycker jag själv då.
vet inte om man kan höja den mer, men det borde gå...
har du några erfarenheter om den? om man kan höja den ännu mer om den fortf är för hög fram?
jag har den och jag tycker det är lagom höjd. skulle nog inte velat ha högre. tycker jag själv då.
gilerahjärnan skrev:
Persson97 skrev:alla fatbar fästen är väll mer eller mindre lika höga?
finns ju styrdämpare att köpa med på t.ex 24mx, det borde få upp styret lite grann.
finns ju styrdämpare att köpa med på t.ex 24mx, det borde få upp styret lite grann.
Detta är super lätt, ta dina gamla två original fästen och sätt den under dina nuvarande fatbar fästen. Du måste dock skaffa längre skruvar.
Detta är ett snyggt sätt att höja styret och är nästan helt gratis (förutom skruvarna)
MrCurop skrev:Detta är super lätt, ta dina gamla två original fästen och sätt den under dina nuvarande fatbar fästen. Du måste dock skaffa längre skruvar.
Detta är ett snyggt sätt att höja styret och är nästan helt gratis (förutom skruvarna)
varför har jag inte tänkt på det förr? tack för hjälpen!