^Sådana här kommentarer är ju bara p12-aktigt, På vilket grundlag säger du ''Ut med alla'' för? Kom med lite vettiga kommentarer istället.
Gå en vecka på min skola så ändrar du dig... sist gång var dom 5 pers som gick på och sparkade mig i magen när jag satt ner. Dampade dock och sparkade på en stol med mina fina boots Så dom backade undan och stod och skrek rasist till mig..... 2 dagar senare kom det en äldre zigenare och skulle spöa mig. Han slog väl 5 knytnävar på mig. Dock fick jag inte ont och skrattar mest åt det nu för han är så jävla tjock ^^
men vad har du då gjort så att dom "tror" att du är "rasist"?
^Sådana här kommentarer är ju bara p12-aktigt, På vilket grundlag säger du ''Ut med alla'' för? Kom med lite vettiga kommentarer istället.
Gå en vecka på min skola så ändrar du dig... sist gång var dom 5 pers som gick på och sparkade mig i magen när jag satt ner. Dampade dock och sparkade på en stol med mina fina boots Så dom backade undan och stod och skrek rasist till mig..... 2 dagar senare kom det en äldre zigenare och skulle spöa mig. Han slog väl 5 knytnävar på mig. Dock fick jag inte ont och skrattar mest åt det nu för han är så jävla tjock ^^
Haha.. Men dessa är fortfarande bara 6 tillsamans Alltså inte alla invandrare. Men förstår att du inte gillar dessa!
DOCK handlar det ju inte bara om vad som händer i din skola nu snackar vi ju om vad som händer över hela sverige
Självklart finns det invandrare som är ''rena idioter'' . Men det finns många svenskar som också är det!
Och i de flesta fall är det folk som verkligen behöver hjälp som kommer hit!
Men jag håller med om att vi inte kan ta in hur många som helst! Och försöka skilja åt de som kommer hit och gör fanskap och de som behöver hjälp!
detta stämmer fan inte!
Dem som behöver hjälp som mest har inte RÅD att komma hit till sverige!
Om du hade läst ett av mina andra inlägg så hade du sett att de som allra mest behöver hjälp inte betalar med sina egna pengar..
''Så som jag har uppfattat det så är det vissa länder , t ex. Sverige har förpliktat sig till att ge skydd till ett visst antal flyktningar. Dessa blir fördelade från Flyktningslägren till länder som har ingått avtalet..'' Och det är väl de här som behöver mest hjälp?
jag vill börja med att det finns många asschyssta invandrare!!!
är inte rasist,men är fan påväg att bli....... i skolor, då skare va rasist hit o dit till allt som går emot dem.. ska leka coola o gå i gäng osv... alla svenskar som säger emot ska kallas rasister, vi tar in GRYMT mkt invandring om man jämför med andra länder och det som händer här är att dem behandlar svenskar som skit och vi får inte gör ngt tillbaka för då kmr rasistsnacket in..
vi låter invandrare ha precis samma förutsättningar som svenskar i skolor, har aldrig varit med om att lärare satt dåligt betyg på en elev för att den är invandrare..
sen när man kommer upp i åldern, säger dem att dem är i utanförskap och inte har samma förutsättningar, hur kommer det sig, dem hjälper väl varandra att komma ner i det,... dem börjar ta över landet och tror att de är egna regler för dem.. det avslöjar säkert allt om man kollar hur många av dem som begår riktig kriminalitet som är invandrare. om man inte räknar med trafikbrott. ingen svensk får något gratis heller, vi får kämpa i skolan osv, vad är det som säger att invandrare inte ska få göra det. sen kanske dem får offra vissa saker från sitt hemland, som att dem inte bara låter mannen i huset jobba, här i Sverige jobbar båda och ska man då gå runt på 1 lön.
man har ju lämnat sitt land under extrema förhållanden och då kommer man hit, man har ett hem osv, då kan man inte förvänta sig att man ska få det jättelätt här heller, jag tycker att alla är invandrare får skickas ut ur landet om dem inte kan sköta sig...
Senast redigerad av derbigp1open-10 den 24 maj 2013, 16:19, redigerad totalt 2 gång.
Självklart finns det invandrare som är ''rena idioter'' . Men det finns många svenskar som också är det!
Och i de flesta fall är det folk som verkligen behöver hjälp som kommer hit!
Men jag håller med om att vi inte kan ta in hur många som helst! Och försöka skilja åt de som kommer hit och gör fanskap och de som behöver hjälp!
detta stämmer fan inte!
Om du hade läst ett av mina andra inlägg så hade du sett att de som allra mest behöver hjälp inte betalar med sina egna pengar..
''Så som jag har uppfattat det så är det vissa länder , t ex. Sverige har förpliktat sig till att ge skydd till ett visst antal flyktningar. Dessa blir fördelade från Flyktningslägren till länder som har ingått avtalet..'' Och det är väl de här som behöver mest hjälp?
om jag har fattat rätt med din kommentar så tror du att sverige ska hjälpa dom flesta? vi hjälper nog lite fööör många, har glömt av hur många % som har röstat på SD, tror nog inte för att alla är rasister, inte vill sverigedemokraterna ha ut alla om jag har förstått de rätt, dom vill bara begränsa antalet som kommer in, kolla på finland, dom släpper inte in många, dom har ett fungerande samhälle också
Twixness skrev:
detta stämmer fan inte!
om jag har fattat rätt med din kommentar så tror du att sverige ska hjälpa dom flesta? vi hjälper nog lite fööör många, har glömt av hur många % som har röstat på SD, tror nog inte för att alla är rasister, inte vill sverigedemokraterna ha ut alla om jag har förstått de rätt, dom vill bara begränsa antalet som kommer in, kolla på finland, dom släpper inte in många, dom har ett fungerande samhälle också
Har aldrig sagt att jag håller med detta, Jag tycker också vi tar in för många. men samtidigt måste vi se det faktum att många behöver hjälp. Vi måste sluta va så trångsynta.