Rangad skrev:Ganska vass setup, Jag skulle börjat köra orginal sen bygga mig uppåt, Om du är en färsk femton åring som inte kört moppe eller typ cross innan duger 50 km/h och ett ok axx rätt så bra! Väldigt dålig setup för nybörjare
Dra blindröret är de lätt att köra bakan med aerox, mer teknik mindre trim hörredu!bamse skrev:Rangad skrev:Ganska vass setup, Jag skulle börjat köra orginal sen bygga mig uppåt, Om du är en färsk femton åring som inte kört moppe eller typ cross innan duger 50 km/h och ett ok axx rätt så bra! Väldigt dålig setup för nybörjare
Dock har jag kört cross sen jag va 11 och är jusst nu 16, :p
Men i mina öron lätt det mera som en hyper setup, rätt eller fel?
Har haft neos innan med 70cc osv på och det funkade men ändå för krongligt att få upp den, vill ha så lätt som möjligt att få upp den, räcker det inte till då tror du?
david96 skrev:om du vet ungefär vad du sysslar med och inte är en nybliven moppepojk som aldrig suttit på en moppe innan, kan ju bli frustrerande om du inte ställer in den rätt och den skär, ska gå fint att börja med de ser inget större fel då 50km/h tröttnar du på färden till ica
AndreWidestedt skrev:Dra blindröret är de lätt att köra bakan med aerox, mer teknik mindre trim hörredu!bamse skrev:Rangad skrev:Ganska vass setup, Jag skulle börjat köra orginal sen bygga mig uppåt, Om du är en färsk femton åring som inte kört moppe eller typ cross innan duger 50 km/h och ett ok axx rätt så bra! Väldigt dålig setup för nybörjare
Dock har jag kört cross sen jag va 11 och är jusst nu 16, :p
Men i mina öron lätt det mera som en hyper setup, rätt eller fel?
Har haft neos innan med 70cc osv på och det funkade men ändå för krongligt att få upp den, vill ha så lätt som möjligt att få upp den, räcker det inte till då tror du?
suzukiwheelier skrev:vet du vad du håller på med behöver du inte rycka någe vidare mycket, har själv prövat stunta med heltorginal vespa, jag höll in bromsen när ja gasa och släppte upp den sedan och gick upp rätt så lätt och du har redan handen på bromsen
Ja, det är lättare att få upp den ju mera du trimmar så denna setup duger brabamse skrev:suzukiwheelier skrev:vet du vad du håller på med behöver du inte rycka någe vidare mycket, har själv prövat stunta med heltorginal vespa, jag höll in bromsen när ja gasa och släppte upp den sedan och gick upp rätt så lätt och du har redan handen på bromsen
Håll er till frågan tack, frågan var om Setupen är bra för stuntning och inte ka behöva rycka armar osv urled.. Är setupen bra för stuntning, ja eller nej?