Dea: jag försökte att stå avslappnad för att få ett så rättvist kort som möjligt, jag hade dock käkat kebabpizza innan och det är nog därför jag ser lite spänd ut

Du vet väl att magen spänns ut väldigt mycket efter en kebabpizza?Demuz skrev:före bilden är tagen den 10 januari så ungefär en månad![]()
Dea: jag försökte att stå avslappnad för att få ett så rättvist kort som möjligt, jag hade dock käkat kebabpizza innan och det är nog därför jag ser lite spänd ut
jo det vet jag och det var väll kanske lite dumt att ta kort just då men aja..difaren skrev:Du vet väl att magen spänns ut väldigt mycket efter en kebabpizza?Demuz skrev:före bilden är tagen den 10 januari så ungefär en månad![]()
Annars ser det bra ut, hur många kg?
Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.PK skrev:är lite trött på detta nu..
inte gått ner något i stort sett. ett halvkilo..
vet inte vad det är som händer.. jag äter så bra jag kan! tror att jag kan äta för mycket?
aja. ska testa matlådor nu nästa veckatyp kött/lax med potatis/fullkornsmakaroner och grönsaker. ska äta 4 lådor/dag och därmed kunna hålla perfekt koll på vad jag käkar och att det är bra mat jag käkar..
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev:Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.PK skrev:är lite trött på detta nu..
vet inte vad det är som händer.. jag äter så bra jag kan! tror att jag kan äta för mycket?
aja. ska testa matlådor nu nästa veckatyp kött/lax med potatis/fullkornsmakaroner och grönsaker. ska äta 4 lådor/dag och därmed kunna hålla perfekt koll på vad jag käkar och att det är bra mat jag käkar..
Ut och rör mer på dig då, spring, gå cykla varje dag så borde man gå ner i vikt efter ett tagPK skrev:bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev:Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.PK skrev:är lite trött på detta nu..
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
PK skrev:bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev:Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.PK skrev:är lite trött på detta nu..
Pk pk pk... varför käkar du proteinpulver när du ska gå ner i vikt? pls.PK skrev:bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev:Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.PK skrev:är lite trött på detta nu..
För de är protein i?? haha, De är inte så mycket kolhydrater i..Axel skrev:Pk pk pk... varför käkar du proteinpulver när du ska gå ner i vikt? pls.PK skrev:bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev: Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.
ja? jag förklarade ju för dig?difaren skrev:För de är protein i?? haha, De är inte så mycket kolhydrater i..Axel skrev:Pk pk pk... varför käkar du proteinpulver när du ska gå ner i vikt? pls.PK skrev: bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...
Deff- Mer protein och mindre kolhydrater
Bulk- Både och, mycket kolhydrater.
ja du. 4 dagar i veckan. blev dock inget torsdag, fredag, måndag och tisdag pga sjuk men nu var jag och tränade i morse och kör måndagens pass och kör helg iställetdavid96 skrev:PK skrev:bara 1 skopa protein/dag. inget mer. INGET godis, dricker enbart vatten och en sockerfri pk då och då...Börniee skrev: Tar du kosttilskott? Tycker nog du borde sluta med dom då isåfall och se om du går ner lite mer i vikt.
hur fota tränar du? och hur seriöst ?
Jo, men vill ju samtidigt ha det som ger bäst resultat..PK skrev:Skulle tagit det sista paketet! riktigt prisvärt!Fatzy skrev:Snart blir det att bygga muskler igen!difaren skrev:Är det bara jag som går upp i vikt och inte bryr sig?
Alla verkar ju fan hålla på med deffskiten!
Nu till en annan fråga, vilket erbjudande är bättre?
Det HÄR eller det HÄR?
Jag är ute efter att bygga så mycket muskler som möjligt och vill optimera mina chanser. Var först inne på proteinpulver men det är både dyrare än det andra alternativet och sen har morsan snappat upp att någon fick magen sönderfräten av proteinpulver, något som jag synar. Så jag behöver hjälp med att välja vilken av produkterna och motbevisa att det fräter sönder magen.
fråga henne vad det är som fräts sönder av tex kött och grönsaker... protein finns i det mesta..
protein bygger ju upp muskler, det fräter inget. och sen är protein vanligt hedeligt protein och ingen prestationshöjjare man blir tokig av. förklara bara att man ska ha mycket protein när man tränar och att det inte ersätter kosten, utan plussar på mer protein!
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?NOName? skrev:tänkte börja gå på gym 1 gång per vecka. fotbollsträningar 2/vecka och sen länk resterande dagar utom fredag/lördag.
något bra shema att köra? omsagt bara 1 gång/vecka så ett allround shema för 1-2 timmar
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
inte så stot skillnad, båda går väl braFatzy skrev:Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?NOName? skrev:tänkte börja gå på gym 1 gång per vecka. fotbollsträningar 2/vecka och sen länk resterande dagar utom fredag/lördag.
något bra shema att köra? omsagt bara 1 gång/vecka så ett allround shema för 1-2 timmar
Jag har ett schema för hela kroppen, det är bara maskiner och tar typ 45-1h. Kan skriva av det om du är intresserad?NOName? skrev:inte så stot skillnad, båda går väl braFatzy skrev:Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?NOName? skrev:tänkte börja gå på gym 1 gång per vecka. fotbollsträningar 2/vecka och sen länk resterande dagar utom fredag/lördag.
Jag är oftast bara på gymmet en gång i veckan och då kör jag:NOName? skrev:inte så stot skillnad, båda går väl braFatzy skrev:Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?NOName? skrev:tänkte börja gå på gym 1 gång per vecka. fotbollsträningar 2/vecka och sen länk resterande dagar utom fredag/lördag.
jag har inte varit på gym på 2-3 år sen vi var från skolan någon gång, dock så har jag spelat fotboll så helt ur form är jag vell inte...Fatzy skrev:Jag har ett schema för hela kroppen, det är bara maskiner och tar typ 45-1h. Kan skriva av det om du är intresserad?NOName? skrev:inte så stot skillnad, båda går väl braFatzy skrev: Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?
[spoiler]Schemat som jag använde när jag skulle köra in kroppen på att börja gymma![]()
[/spoiler]
hmm, kan vara svårt att få in det, och vill inte gå ensam, några kompisar och jag sa idag att vi ska börja gå på gym 1 gång/vecka...DiNozzan skrev:Jag är oftast bara på gymmet en gång i veckan och då kör jag:NOName? skrev:inte så stot skillnad, båda går väl braFatzy skrev: Vill du köra maskiner, fria vikter eller både och?
Bänk
Chins
Hantlar för Biceps
Pushdowns
Plankan
Kan eventuellt lägga in det nedanför någon annan dag i veckan:
Marklyft
Frivändningar
Knäböj
Benpress
Vader
Eftersom att man bara är på gymmet 1 gång så tycker jag det är bäst att köra hela kroppen så man tränar färre övningar på varje muskelgrupp, men ändå tränar hela kroppen. För mig har detta funkat ganska bra, och faktiskt lyckats gå upp några kilo. Men eftersom du bara har 2 andra träningar i veckan så tycker jag nog att du skulle kunna palla dig ner till gymmet en dag till.
Bulk, du äter massor, går på kcal överskott, lägger på dig massa inte endast muskler utan även fett.ZX skrev:vad är det för skillnad på bulk och deff?
[/spoiler]NOName? skrev:jag har inte varit på gym på 2-3 år sen vi var från skolan någon gång, dock så har jag spelat fotboll så helt ur form är jag vell inte...Fatzy skrev:Jag har ett schema för hela kroppen, det är bara maskiner och tar typ 45-1h. Kan skriva av det om du är intresserad?NOName? skrev: inte så stot skillnad, båda går väl bra
[spoiler]Schemat som jag använde när jag skulle köra in kroppen på att börja gymma![]()
[/spoiler]
hmm, kan vara svårt att få in det, och vill inte gå ensam, några kompisar och jag sa idag att vi ska börja gå på gym 1 gång/vecka...DiNozzan skrev:Jag är oftast bara på gymmet en gång i veckan och då kör jag:NOName? skrev: inte så stot skillnad, båda går väl bra
Bänk
Chins
Hantlar för Biceps
Pushdowns
Plankan
Kan eventuellt lägga in det nedanför någon annan dag i veckan:
Marklyft
Frivändningar
Knäböj
Benpress
Vader
Eftersom att man bara är på gymmet 1 gång så tycker jag det är bäst att köra hela kroppen så man tränar färre övningar på varje muskelgrupp, men ändå tränar hela kroppen. För mig har detta funkat ganska bra, och faktiskt lyckats gå upp några kilo. Men eftersom du bara har 2 andra träningar i veckan så tycker jag nog att du skulle kunna palla dig ner till gymmet en dag till.
verkar ganska bra det där. man skulle kanske kunna köra den "del 2" som du skrev på samma gång...
Det är så oftast varje gång du kört en ny övning, men efter 1a gången så kommer du nog inte få det igen, om du inte kör på helt andra vikter.k-skåpet skrev:Vart på gymmet nu 2 dagar i sträck, ska gå med mina polare så jag är där 5 dagar i veckan men på bara dessa 2 dagar har jag fått extrem träningsverk, är det normalt att få det i början för kommer inte orka gymma ifall man kommer ha såhär ont resterande tiden?
Ja du får ont de första gångerna du tränar musklerna. Detta är förmodligen ( finns inget konstaterande) för att dina muskelfästen har brutits ner och växer. När du tränat ett tag så får du ej träningsverk, sålänge du inte tar en längre paus sen tränar igen. då kommer det gärna.k-skåpet skrev:Vart på gymmet nu 2 dagar i sträck, ska gå med mina polare så jag är där 5 dagar i veckan men på bara dessa 2 dagar har jag fått extrem träningsverk, är det normalt att få det i början för kommer inte orka gymma ifall man kommer ha såhär ont resterande tiden?
Träna lugnt, det är som axel säger. Muskelfästena som måste hinna vänja sig! Och träningsvärk är inget spektakulärt då det bara bevisar att muskeln har fått mer belastning än vad den kanske är van vid.k-skåpet skrev:Vart på gymmet nu 2 dagar i sträck, ska gå med mina polare så jag är där 5 dagar i veckan men på bara dessa 2 dagar har jag fått extrem träningsverk, är det normalt att få det i början för kommer inte orka gymma ifall man kommer ha såhär ont resterande tiden?
Konditionen är typ den som är viktigast och om det är seriöst så kommer du typ spy efter ett träningspass.moppepojk skrev:någon som tränar MMA här och kan beskriva hur ni upplever det/tykar att det är?
för det ska nämligen öppna en ny klubb i min stad som ska erbjuda MMA och jag är sjukt sugen på att börja.
är ganska tränad och har gymmat i 15månader seriöst, tror du/ni att det är en bra grund för att börja träna kampsport?
MMA är ett helvete till träning jobbigt som fan dock är det roligt. Men som sagt innan första träningen spyr eller så mår piss av, annars kan det inte kallas för MMAmoppepojk skrev:någon som tränar MMA här och kan beskriva hur ni upplever det/tykar att det är?
för det ska nämligen öppna en ny klubb i min stad som ska erbjuda MMA och jag är sjukt sugen på att börja.
är ganska tränad och har gymmat i 15månader seriöst, tror du/ni att det är en bra grund för att börja träna kampsport?
mma är ju att du ska vara jävligt stark och samtidigt jävligt snabbmoppepojk skrev:någon som tränar MMA här och kan beskriva hur ni upplever det/tykar att det är?
Flexibel och jävligt bra kondition är nog viktigast.PK skrev:mma är ju att du ska vara jävligt stark och samtidigt jävligt snabbmoppepojk skrev:någon som tränar MMA här och kan beskriva hur ni upplever det/tykar att det är?
funderar själv på att börja. testa några pass iallafall
är varken flexibel eller har bra konditiondifaren skrev:Flexibel och jävligt bra kondition är nog viktigast.PK skrev:mma är ju att du ska vara jävligt stark och samtidigt jävligt snabbmoppepojk skrev:någon som tränar MMA här och kan beskriva hur ni upplever det/tykar att det är?
funderar själv på att börja. testa några pass iallafall