Jag har fixat en webbutik som jag ska sälja t-shirts, tröjor och iphone skal.
Jag skulle behöva lite tips på motiv och olika texter.
Tack på förhand

(hoppas jag posta rätt)
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
http://jtsuf.spreadshirt.se/ det går inte att beställa atm, men jag kan skriva när det gårDemuz skrev:är den uppe än? isf länka?![]()
men om förslag på tröjor vet jag inte riktigt..
men försök att komma på något som folk skulle vilja köpa, ställ frågan till dig själv vad du skulle vilja köpa för slags tröja och hur den isf skulle se ut så får du kanske lite idéer.
men sånna tröjor med text som finns på marknader i stil med "hemma bra garaget bäst" osv säljer väll hyfsat om du kan komma på bra texter.
försök hitta din egen grej, något som konkurrenterna kanske inte har men som skulle kunna sälja?
riktigt svårt är det att lyckas med näthandel men lycka till!
Så där http://jtsuf.spreadshirt.se/samsung-gal ... e/color/70p0d1 skrev:Gillade mobilskalet du hade med dagarna.
Vettigt pris!
Skulle du skaffa det till Samsung Galaxy S3 så har du en köpare på den i alla fall!
Skulle föredra om det var ingraverat någon millimeter sin ifylld med färg/vad det nu är, då det har en förmåga att nötas när man lägger den på bordet etc.
Metall och plast?jack.lofgren skrev: Så där http://jtsuf.spreadshirt.se/samsung-gal ... e/color/70
Eftersom det är företaget Spreadshirt som tillverkar skalet så vet jag inte tyvärr, jag kollade på bilderna men såg bara plast. Det går går att beställa från hemsidan nu.p0d1 skrev:Metall och plast?jack.lofgren skrev: Så där http://jtsuf.spreadshirt.se/samsung-gal ... e/color/70
Vad är det som är metall på/i skalet? Och sist men inte minst, går det att beställa nu?
Så man skulle tekniskt sett kunna göra en egen shop på Spreadshirt, göra exakt samma design, sätta lägre pris på det så att man själv inte tjänar nåt, och beställa, så har man sparat massa pengar?jack.lofgren skrev:Jag tjänar 29 till 43 kr per skalGeggkulan2 skrev:Du tjänar väl nästan ingeting på det här?, alla pengar går ju till spreadshirt?, Och väldigt dyra skal 160kr exkl frakt.?,
kontakta något företag som kan göra tryck istället och gör en egen riktig webshop
Teoretiskt borde det väl vara?2stroke skrev: Så man skulle tekniskt sett kunna göra en egen shop på Spreadshirt, göra exakt samma design, sätta lägre pris på det så att man själv inte tjänar nåt, och beställa, så har man sparat massa pengar?
Men om man inte kan sälja till sig själv så borde man ju kunna sälja till en polare som sedan ger en grejerna?p0d1 skrev:Teoretiskt borde det väl vara?2stroke skrev: Så man skulle tekniskt sett kunna göra en egen shop på Spreadshirt, göra exakt samma design, sätta lägre pris på det så att man själv inte tjänar nåt, och beställa, så har man sparat massa pengar?![]()
Men det är klart att det finns en hake någonstans så att man inte kan göra som du säger.
Det är inte jag som sätter priserna, produkten och motivet har redan ett bestämt pris.Demuz skrev:Men om man inte kan sälja till sig själv så borde man ju kunna sälja till en polare som sedan ger en grejerna?p0d1 skrev:Teoretiskt borde det väl vara?2stroke skrev: Så man skulle tekniskt sett kunna göra en egen shop på Spreadshirt, göra exakt samma design, sätta lägre pris på det så att man själv inte tjänar nåt, och beställa, så har man sparat massa pengar?![]()
Men det är klart att det finns en hake någonstans så att man inte kan göra som du säger.
Men om man då har en intäkt på 29kr för skalet så har man ju köpt det för 131kr?jack.lofgren skrev:Det är inte jag som sätter priserna, produkten och motivet har redan ett bestämt pris.Demuz skrev:Men om man inte kan sälja till sig själv så borde man ju kunna sälja till en polare som sedan ger en grejerna?p0d1 skrev: Teoretiskt borde det väl vara?![]()
fixa ett tsr skal?jack.lofgren skrev:Jag har nu uppdaterat sidan, säljer bara skal. Om ni vill ha någon speciellt motiv eller text skriv det i ett pm här, och vilken mobil det är!Säg gärna vad ni tycker om skalen som ligger uppe nu också!
Om jag skulle få tillåtelse så kan jag göra detGuZt4v skrev:fixa ett tsr skal?jack.lofgren skrev:Jag har nu uppdaterat sidan, säljer bara skal. Om ni vill ha någon speciellt motiv eller text skriv det i ett pm här, och vilken mobil det är!Säg gärna vad ni tycker om skalen som ligger uppe nu också!
hade lätt köpt ett isfjack.lofgren skrev:Om jag skulle få tillåtelse så kan jag göra detGuZt4v skrev:fixa ett tsr skal?jack.lofgren skrev:Jag har nu uppdaterat sidan, säljer bara skal. Om ni vill ha någon speciellt motiv eller text skriv det i ett pm här, och vilken mobil det är!Säg gärna vad ni tycker om skalen som ligger uppe nu också!
Kan du skicka twostrokerider logon till mig så kan jag fixa skal? Mail : jackfanta97@hotmail.comDemuz skrev:
[spoiler]
[/spoiler]
jag tog den från facebook men maila jonas och fråga om du kan få en bild med högre kvalitet, kommer bli bättre dåjack.lofgren skrev:[/spoiler]Demuz skrev:[spoiler]
[spoiler]
[/spoiler]
Kan du skicka twostrokerider logon till mig så kan jag fixa skal? Mail : jackfanta97@hotmail.com
Jag gör det och länkar när den ligger uppeDemuz skrev:jag tog den från facebook men maila jonas och fråga om du kan få en bild med högre kvalitet, kommer bli bättre dåjack.lofgren skrev:[/spoiler]Demuz skrev:[spoiler]
[spoiler]
[/spoiler]
Kan du skicka twostrokerider logon till mig så kan jag fixa skal? Mail : jackfanta97@hotmail.com