Vilken moped? Det är ju mellanröret då det blir lite knivigt. Inge effekt tror jag inte. Behöver inte heller byta muntstyckePersson97 skrev:http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=5942
Passar denna på orginal röret?
Och blir de någon skillnad på efecten? sen undrar jag om man behöver byta munstycke om man byter ljuddämparen
Rieju mrx 03:) med dragen katalysator:) ja men kan det passa?Baszs skrev:Vilken moped? Det är ju mellanröret då det blir lite knivigt. Inge effekt tror jag inte. Behöver inte heller byta muntstyckePersson97 skrev:http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=5942
Och blir de någon skillnad på efecten? sen undrar jag om man behöver byta munstycke om man byter ljuddämparen
Orginal så sitter väl ljuddämparen fast svettsad i mellanröret???Persson97 skrev:Rieju mrx 03:) med dragen katalysator:) ja men kan det passa?Baszs skrev:Vilken moped? Det är ju mellanröret då det blir lite knivigt. Inge effekt tror jag inte. Behöver inte heller byta muntstyckePersson97 skrev:http://www.twostroke.se/product.asp?pro ... trib1=5942
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
david96 skrev:hej vill veta vad skillnaden är mellan mk pro 70 thrower och gamla pro race röret
vill veta vad skillnaden är på dem olika delarna av röret, header/midsection/diffusor/cone etc för dem ser inte alls lika ut utan nya 70 thrower ser ut att vara tjockare och sluta tidigare för alla säger de är samma, men dem ser inte lika ut :S
alla andra rör för utom orignal om dem ska vara laglig gör så den går rent ut sagt skit, ha orginal röretedden skrev:![]()
![]()
Tips på snygga avgasrör som inte är trimrör som passar en Peugeot xps 04(AM6 motor)? Under 2000kr. Plus var man kan köpa dem, länka gärna.
Tycker inte om det som sitter på den nu så hade tänkt byta till ett snyggt som låter fränt och inte gör att moppen går slött som en sköldpadda:![]()
![]()
Den kombon finns inte..edden skrev:![]()
![]()
Tips på snygga avgasrör som inte är trimrör som passar en Peugeot xps 04(AM6 motor)? Under 2000kr. Plus var man kan köpa dem, länka gärna.
Tycker inte om det som sitter på den nu så hade tänkt byta till ett snyggt som låter fränt och inte gör att moppen går slött som en sköldpadda:![]()
![]()
HasSse666 skrev:Den kombon finns inte..edden skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
(som svar på ditt PM)
Ja scr chrome tex. gå in på twostroke.se och titta.edden skrev:HasSse666 skrev:Den kombon finns inte..edden skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
(som svar på ditt PM)
men finns det några snygga avgasrör då?
Nix, är bara en plugg.Hedis skrev:Tjena finns det nån mer strypning än den som sitter i myningen i kröken på detta rör? ^^http://www.twostroke.se/product.asp?product=11178
Funkar fint på 50cc med.zweeparn skrev:tjenare tror ni yasuni r2 passar & går bra på 50cc då de är 70cc igentligen de pajjar inte cylindern eller nått va ?
tack på för hand moppepjökar !
jag rekommenderar Giannelli Enduro 2T, har haft det själv och tyckte den gick fintMårten Odlöw skrev:Tjena.
Min kompis skall köpa effektrör till sin Yamaha dt50r 1998 vilket rör tycker ni han skall köpa?
Länka gärna tack
köp ingen 50 sport de är onödigt porta den istället billigare+mer effektDerbiGangster skrev:shoo, undrar vilket rör som passar bäst t Derbi xtreme 06 helt orginal hade kanske tänkt skaffa 50cc racing senare så ett rör som funkar bra till båda 2