söndags aktonerna. va seriösa!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

söndags aktonerna. va seriösa!

Inlägg av rieju4life »

hej.

nu e det så att jag börjar bli riktigt trött på alla som aldrig e seriösa på aktioerna.... man ska inte behöva diskutera osv om vem som van när det igt e ganska uppenbart. och ni små p12:or som tror detta e kul kan ju gå och göra annat!!! liksom buda 798kr när den kostar 799kr irl så fattar man ju att ni inte e seriösa.... och sen förstör ni dgen för många andra! tycker ni det känns nödvändigt???

jag har en viktig sak att säga!

MOGNA ELLER LÄMMNA DENNA SIDAN OCH KOM TBS SEN NÄR NI MOGNAT!!!!!!

MBH
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
Användarens profilbild
Macko96
Allvetande|Hastighetsrekord på TSR
Inlägg: 1288
Blev medlem: 19 september 2010, 10:56
Ort: Alingsås

Inlägg av Macko96 »

hm... det är en sak jag inte fattar med aktionerna... Det är att ni blir så j*vla sura så fort någon bjuder ett högt pris...

Det är en aktion då är det meningen att den som vill betala mest får väll betala mycket då. Det är väll hans ensak om han blir nöjd med att betala en krona mindre än i butik?

Så om någon är omogen här så är det du som klagar på att folk lägger höga bud! ;)
Har en DT50R från 94 till salu! Pm:a vid intresse!
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18181
http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... c_id=18180
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=21909
(22:11:57) Demuz: kan ni inte kicka mig på skoj? har aldrig blivit det
Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

Inlägg av rieju4life »

ahh men det va inte det jag riktigt fokuserade på... det e ens egn personliga sak men jag bryr mig inte om det.... det e bara att jag vill att man ska bjuda seriöst så det inte blir som igår när en bjöd det riktiga priset typ kl 15 på dagen//eftermiddan :/
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 13 februari 2011, 13:31
Ort: Karlstad

Inlägg av tS »

Stör mig på att alla ska klaga på aktionerna, ifall folk vill ge nästan nypris för en produkt, låt dem?
De behöver antaligen produkten så 100kr billigare blir bara ett + för dem.
Så länge folk betalar de dem bjuder ser jag inge fel med det.
Så mogna upp lite och förstå varför folk budar som dem gör..
Och p12? hur gammal är du ens?
[spoiler]Bild[/spoiler]
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Ååh.. när tänkte folket fatta att man får buda precis vad fan man vill? Snälla, sluta klaga på att folk höjer priset för mycket osv..
Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

Inlägg av rieju4life »

jag e 17 för den delen. och jag klagar inte för den delen på höga budosv... jag klagar på dom som lägger bud utan att vilja betala det sen... som t.ex gårdagen då va det en söm bjöd 798kr och alla andra fortsatte bjuda som om det budet inte fanns... och det budet va ju antagligen inte seriöst för det styret kostar 799kr nytt........ förstår ni hur jag menar?? vill inte klanka på dom som bjuder med 100kr direkt det e inte det jag va ute efter...
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
Användarens profilbild
Baszs
Svårstartad skrothög
Inlägg: 292
Blev medlem: 19 september 2012, 15:23
Ort: Kalmar

Inlägg av Baszs »

Den första som buder kanske buder högt för den vill ha skiten eller någon annan buder högt senare, då är det ju dens val om och buda högt och få bort andra genom detta..
difaren
Ligga någon?
Inlägg: 2257
Blev medlem: 23 mars 2011, 19:50

Inlägg av difaren »

Here we go again!
Användarens profilbild
NiXon
Elmoped
Inlägg: 83
Blev medlem: 23 september 2012, 10:55

Inlägg av NiXon »

men herregud..... Grejen med en auktion är att man budar vad man är beredd att betala för en vara, och om man nu är beredd att betala 798 kr för ett styre som kostar 799, så budar man det, punkt
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

har inte läst något inlägg men ts du gav mig irl garv med rubriken...

sen hur mycket man försöker kommer de alltid vara såhär.
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket
Inlägg: 1093
Blev medlem: 17 oktober 2010, 12:26

Inlägg av Nutbreaker »

han värkar inte ha något emot dom som VILL betala nästan nypris för grejerna utan dom som ger bud som sen inte kommer betala det...

det är två helt olika saker
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Vad gäller från om att växa upp: Det är ju samt alla andra som gnäller som stickna grisar så fort ni inte får allt så billigt som möjligt. Var glad att twostroke ens ger oss möjligheten att ha auktioner varje vecka. Kom ihåg att twostroke och twostrokerider INTE är samma företag och är oberoende av varandra (bortsett från reklam).

Jag kan med öppet hjärta säga att jag har varit grymt sugen på att göra det någon gjorde igår. Att gå in på en auktion och buda en krona under ordinarie pris. Detta endast för att visa er som gnäller hela tiden att det är så en auktion går till, den som är redo att betala mest får vara i fråga.

Det var nog allt för mig. Gilla läget, klistra på ett smile och sluta grina.
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
daniel.sjöman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 210
Blev medlem: 12 juli 2012, 20:46

Inlägg av daniel.sjöman »

Man budar det man är villig att ge för den. Stör mig på alla som klagar på att folk går upp för fort i pris i budgivningarna!
PalzaR
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:01

Inlägg av PalzaR »

Håller med tråd skaparen om att man ska sluta lägga troll bud men visst vill man betala nästan fullt pris så gör det men man borde få något straff om man inte betalar för dom förstör ju hela aktionen genom att lägga troll bud så ge
upp p12 or! ( det är inte riktat till er som inte lägger troll bud om ni tror det )
Bild
daniel.sjöman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 210
Blev medlem: 12 juli 2012, 20:46

Inlägg av daniel.sjöman »

Stroxx skrev:Håller med tråd skaparen om att man ska sluta lägga troll bud men visst vill man betala nästan fullt pris så gör det men man borde få något straff om man inte betalar för dom förstör ju hela aktionen genom att lägga troll bud så ge
upp p12 or! ( det är inte riktat till er som inte lägger troll bud om ni tror det )
Läs på dig lite innan du lägger en såndär efterbliv*n kommentar.
Står klart och tydligt i aktionerna att falska bud blir avstängda!
PalzaR
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 2 juli 2012, 23:01

Inlägg av PalzaR »

daniel.sjöman skrev:
Stroxx skrev:Håller med tråd skaparen om att man ska sluta lägga troll bud men visst vill man betala nästan fullt pris så gör det men man borde få något straff om man inte betalar för dom förstör ju hela aktionen genom att lägga troll bud så ge
upp p12 or! ( det är inte riktat till er som inte lägger troll bud om ni tror det )
Läs på dig lite innan du lägger en såndär efterbliv*n kommentar.
Står klart och tydligt i aktionerna att falska bud blir avstängda!
Det står att om man ändrar sitt bud så bli man avstängd från sidan om varför jag skrev kommentaren var för att jag blev irriterad av alla kommentarer som dum förklara tråd skaparen för ingen förstod vad han mennade!!!!
Bild
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Låser här då det är påväg att spåra och inget vettigt någonsin kommer fram i dessa trådar.
Låst