Jag har alltid kört den från daz och har alltid funkat felfritt på alla win 7 och man behöver inte akta sig från uppdateringar, så det är bara att använda den som om du har äkta !
Om du har en HP eller Dell brukar det inte fungera att cracka windows. Men om du har byggt ihop din dator själv fungerar det att cracka hur bra som helst, eller ta remove wat.
vicke xX SMT skrev:Om du har en HP eller Dell brukar det inte fungera att cracka windows. Men om du har byggt ihop din dator själv fungerar det att cracka hur bra som helst, eller ta remove wat.
hmm där har du fel ! dom datorerna jag har testat på är:
Dell 660
compaq cq61 (hp och compaq är "samma")
en hemma byggd dator från inet
en uppgraderad dell 660
En compaq (namn vet jag inte ihuvudet)
och en mini pc av okänt märke
alla har funkat felfritt
ta och testa den jag länka ska du få se att den klarar det mesta
vicke xX SMT skrev:Om du har en HP eller Dell brukar det inte fungera att cracka windows. Men om du har byggt ihop din dator själv fungerar det att cracka hur bra som helst, eller ta remove wat.
hmm rätt ironsikt faktisk för dom datorerna jag har testat på är
Dell 660
en uppgraderad dell 660
alla har funkat felfritt
Hade en HP förr som ingen activator fungerade på, dock fungerade remove WAT. Men sen kom det en säkerhetsuppdatering som upptäckte att det inte var äkta windows, vilket ledde till att jag lät bli att uppdatera skiten alls.
Nu för ett tag sen byggde jag ihop en egen dator och det fungerade felfritt att aktivera windows. Activatorn var dock inbyggd i själva installationen så det aktiverade medans den installerade.
men om du inte kan ha bakgrundsbild och det kommer upp en ruta så finns det "windows 7 activator" som man kan ladda ner, man går bara igenom den sen är allt precis som äkta!
hmm rätt ironsikt faktisk för dom datorerna jag har testat på är
Dell 660
en uppgraderad dell 660
alla har funkat felfritt
Hade en HP förr som ingen activator fungerade på, dock fungerade remove WAT. Men sen kom det en säkerhetsuppdatering som upptäckte att det inte var äkta windows, vilket ledde till att jag lät bli att uppdatera skiten alls.
Nu för ett tag sen byggde jag ihop en egen dator och det fungerade felfritt att aktivera windows. Activatorn var dock inbyggd i själva installationen så det aktiverade medans den installerade.
Aha för dom jag har testat på så har det funkat felfritt har även gjort det på kompisens acer
och använder du bara remove wat så kommer det att försvinna när du installerar en "större" uppdatering precis som det hände dig
med den loadern jag länka kan man uppdatera alla uppdateringar utan att windows "avaktiveras"
Kör dessa 2, har alltid fungerat för mig. Om du kör utan kommer det bli jobbigt att kolla på film och spela eftersom att programmen minimeras av Windows activators meddelande
till att klia dig i röven med..
VA FAN TROR DU? de står ju för helvete FJÄDERVERKTYG!