ja, men vääääldigt svårt om du inte är skilladRammeA skrev:tja, går det att få upp en orginal Derbi Senda xtreme på bakan?
Det går på slider orginal!! de har vi ju testat ;DRunkenslider skrev:Lite skillnad där hurrujonkyboys skrev:får lätt upp min blaster på bakkkan orginal, int ens svårtt
Så klart du kan köra original på bakhjulet, Med det är ju väldigt mycket svårare utan trim.
det är en annan sak med pulkaYamahaMarcus skrev:Det går på slider orginal!! de har vi ju testat ;DRunkenslider skrev:Lite skillnad där hurrujonkyboys skrev:får lätt upp min blaster på bakkkan orginal, int ens svårtt
Så klart du kan köra original på bakhjulet, Med det är ju väldigt mycket svårare utan trim.
Ja det kan man sägaLundzor skrev:det är en annan sak med pulkaYamahaMarcus skrev:Det går på slider orginal!! de har vi ju testat ;DRunkenslider skrev: Lite skillnad där hurru
Min kompis började med att åka långsamt (hans är helt orginal) och varva -> släppa kopplingen medans han ryckte.RammeA skrev:Ok tack för svarenmen ska jag börja stilla stående eller rulla lite?
RammeA skrev:men kan man få upp en Harley Davidson på hakan då O.orasmusborg skrev:Om man kan få upp en Harley Davidson på bakhjulet så kan man få upp en Derbi Senda i original skick!