jag vill inte lägga ut massa pengar på trim så min fråga lyder.. är det mer värt att köpa 70cc 17,5 förgasare eventuellt en trim koppling och plugga ur röret
du kan justera pumpen men fall du vill vara säker så blanda i tnaken, slangen från oljepumpen lossnar väldigt ofta på mångas moppar efter ett tag och whoops så är din motor skuren
aa, cylindern och förgasaren är relativt bra men tycker ändå att du skall satsa på en polini corsa istället. vikter=runt 4g. kopplingsfjädrar= ganska hårda då du förmodligen vill ha axx, tryckfjäder=ganska hård
Riejuman skrev:aa, cylindern och förgasaren är relativt bra men tycker ändå att du skall satsa på en polini corsa istället. vikter=runt 4g. kopplingsfjädrar= ganska hårda då du förmodligen vill ha axx, tryckfjäder=ganska hård
corsa? är den bäst . är den värkligen värd 2000kr?
ps. vilka variator vikter 15x12, 16x13, 17x12, 19x15,5
och vilket mustyckset? orginal munstycket är 90..
vilka kopplinsfjädrar ?Ø105 eller Ø107
setupen.
polini 70sport
dellorto 17,5
+kopplingsfjädrar
tryckfjäder
och vikter
TOAT skrev:ps. vilka variator vikter 15x12, 16x13, 17x12, 19x15,5
och vilket mustyckset? orginal munstycket är 90..
vilka kopplinsfjädrar ?Ø105 eller Ø107
setupen.
polini 70sport
dellorto 17,5
+kopplingsfjädrar
tryckfjäder
och vikter
Kör Polini sport 70cc
Dellorto 19mm black racing och barkit 28mm insug
Du kan uinte ha högre än ''sport'' med orginal veven , kör du corsa så kommer den att rasa till slut så satsa på en sport cylinder
moppenissen96 skrev:Kör Polini sport 70cc
Du kan uinte ha högre än ''sport'' med orginal veven , kör du corsa så kommer den att rasa till slut så satsa på en sport cylinder
har jag inte skrivit sport? men iaf vilken storlek på kopplings fjädrar?
moppenissen96 skrev:Kör Polini sport 70cc
har jag inte skrivit sport? men iaf vilken storlek på kopplings fjädrar?
Du kan ha originalveven men det beror på hur långt din har gått nu