Hej har fått in lite vatten i vevhuset när jag tog av cylindern och vad är lättaste sättet? Har ingen värmepistol elr något sådant verktyg, ska jag bara låta den stå till de avdunstat?
Mamma vattna blommorna så satt jag i gräset med moppe plockat av allt membran och allt annat och cylinder så kom de vatten på motorn och in-.-
Nej är ingen bensin elr något i:)
Men är de farligt fall jag väntar tills imorn med 5-56? För kan inte få tag i något nu
*stoppa ner en slang bit å slanga ut vattnet.
*spruta i 5-56 å låt stå över natten inumhus så den dunstar bort.
*eller så drar du 5-56 å drar dit allt fast kickar utan tänstift.
något av dom sätten ska vell fungera
stunt 4 life skrev:
MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
stunt 4 life skrev:*stoppa ner en slang bit å slanga ut vattnet.
Vet att detta är OFFTOPIC menmen.......
Vad var meningen med detta inlägg? Alt detta har redan skrivits så vf skriva detta igen...... Nästan all av dina kommentarer är som detta........ SKIT!!!!
stunt 4 life skrev:*stoppa ner en slang bit å slanga ut vattnet.
Vet att detta är OFFTOPIC menmen.......
Vad var meningen med detta inlägg? Alt detta har redan skrivits så vf skriva detta igen...... Nästan all av dina kommentarer är som detta........ SKIT!!!!
läste bara hans inlägg. inte kommentarerna... dessutom så kan du hålla käften! om du inte tycker om mina kommentarer så kan du vell säga på vilket vis? vart fan är moppepojkarna påväg? förut va alla schyssta å hjäpte till med allt å om dom tyckte man skrev fel så frågade dom varför man skrev det... nu klagar alla om man råkar läsa fel, skriva fel eller lägga tråden fel.... troe tammefan att jag går över till moppenet ist för ts'r, för här verkar det ju bara vara moppefuckon som håller till.
stunt 4 life skrev:
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Men kan den stå inne över natten och sen kan jag fixa 5-56 imorn? Har ingen slang elr något annat, offt men den står bredvid min säng elr typ halv i sängen xD
david96 skrev:Men kan den stå inne över natten och sen kan jag fixa 5-56 imorn? Har ingen slang elr något annat, offt men den står bredvid min säng elr typ halv i sängen xD
ja, jo det ska vell gå men det är nog inte så bra! men om jag var du så skulle jag dra dit allt å kicka utan tändstift så kanske vattnet går ut så?
härligt önskar att min moppe hadde kommit in i rummet :/
stunt 4 life skrev:
Fall du läser lite högre upp sitter de Bara veven på, och har inget sugrör elr slang. Men kan väl inte börja rosta på en natt och kan ju bara tillsätta joner sen ändå ju
david96 skrev:Fall du läser lite högre upp sitter de Bara veven på, och har inget sugrör elr slang. Men kan väl inte börja rosta på en natt och kan ju bara tillsätta joner sen ändå ju
tänkte att lagren kanske fick vatten i sej å skärde ja. men ha i såndära joner du å vänta´te imöra
stunt 4 life skrev:
Inget sitter på+ behöver ny kolv då förra ägaren hade sättit den åt fel håll så lagom värmeskadad, går de att att stå över natten och fixa 5-55 imorn elr ska jag sitta med fönen tills allt är borta? Sen kan jag inte hälla i lite olja elr bensin istället så de inte rostar?
Drog ut moppen och ställde den upp och ner och vinkla tills de sluta rinna och har i 5-56 imorn så får vi se:)