Jag har varit i grannens garage hela morgonen och försökt få start på moppen stiftet hat gniista, komp och bensin... Så vi gjorde rent stiftet och den ville inte starta vi gjorde rent förgasaren och den ville fortfarande inte starta sen så sprutade han in lite ren bensin i förgasaren och då startade den, men sen när vi skruva ihop moppen och kåperna så ville den inte starta blev så himla arg... jag kickade o kickade efter typ 20ggr så startade den igen och då tänkte jag att jag får ta en tur... den gick felfritt jag kom hem kl 3 och nu när jag tänkte ta mig en tur så vill den inte starta jag har kickat as mycket och elstartat men den vill inte starta Blir snart GALEN! snälla Hjälp vet inte vad jag ska ta mig åt...
david96 skrev:
all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är ni säkra på det för att den gick ju förut kl3 körde 5-10min och den gick men nu när jag skulle starta så vill den inte... kan det vara något med flottören eftersom höjningsatsen gör så att moppen lutar mycket på sidostödet så att det läcker bensin, för det läcker ibland under moppen när den står lutad??
david96 skrev:
Allihopa varför dryper det bensin efter jag stängt av mopeden ur flottör huset? ska det vara hål i den lilla piggen som sticker ner från husett!!! EMERGENCY HELP
måste skynda mig med svart för mekanikern står och väntar i garaget... Btw när den stått en timme efter jag kört så blir den sur...SNABBA SVAR!
david96 skrev:
Tjenare allihhopa efter tre dagars pillande på den jävla plastpulkan med så jävla många plastkåpor så fick vi reda på att det läcker ur flottörskålen den var skadat... Pjuuuh!! någon som kan hjälpa mig med vart jag kan köpa en flottörskål till min aerox 08 orginal den har gurtner förgasare!
david96 skrev: