"Lucid dream"

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

timbooi23 skrev:
somlow skrev:Någon som har lite trevliga drömmar att berätta från gårdagen?
Själv orkade jag inte då det var southpark på TV och jag kunde inte låta bli och somnade rätt så fort efter :oops:
jag har försökt två dagar i rad nu, men båda gångerna har jag kommit på mig själv att jag rör mig osv och sen somnat... några tips? :lol:
Lyssna på din andning, jag har kommit på mig själv ett antal gånger med att andas på det sätt man gör när man sover.
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

skall fan bli vråltrött och hoppas på det bästa :)
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Provade det här förut, en kompis skickade nån mp3 med nån kärring som pratar porrigt medans ljudet går från höger till vänster och tillbaka och tillbaka i hörlurarna.

Man fick instruktioner om att man skulle ligga still och först spänna sig allt vad man orkade och sen slappna av, sen kommer jag inte ihåg men dit mot slutet så kändes det som om "EI VITTU JAG FLYGER"

Sen fick jag den där samma känslan som jag har när jag skriver det sista på ett prov, det liksom spänner i röven och man skriver så snabbt man kan för att få ställa sig upp och lämna in. Sen kunde jag inte röra mig i 10-20 sek och höll på att flippa ur, sen höll hon tyst, och tur var ju det
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

ValoPallo skrev:Provade det här förut, en kompis skickade nån mp3 med nån kärring som pratar porrigt medans ljudet går från höger till vänster och tillbaka och tillbaka i hörlurarna.

Man fick instruktioner om att man skulle ligga still och först spänna sig allt vad man orkade och sen slappna av, sen kommer jag inte ihåg men dit mot slutet så kändes det som om "EI VITTU JAG FLYGER"

Sen fick jag den där samma känslan som jag har när jag skriver det sista på ett prov, det liksom spänner i röven och man skriver så snabbt man kan för att få ställa sig upp och lämna in. Sen kunde jag inte röra mig i 10-20 sek och höll på att flippa ur, sen höll hon tyst, och tur var ju det
Skaplig bump, men klart värt det när man får läsa dina klockrena förklaringar "EI VITTU JAG FLYGER". Dog en skvätt ;)
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Riejumike du får en muntlig varning pga din dubbelpost!

Läs reglerna så kommer du nog inte bryta mot fler av dem :)
gasgas ec
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 22 april 2012, 02:07
Ort: lilla edet

Inlägg av gasgas ec »

fett sugen på att testa! :P men som jag har fattat det så verkar det ju som att man verligen kan dö?? xD stämmer det elr? :lol:
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

gasgas ec skrev:fett sugen på att testa! :P men som jag har fattat det så verkar det ju som att man verligen kan dö?? xD stämmer det elr? :lol:
Varför i hela jävla friden skulle man dör för att man drömmer klardrömmar?

Jag har typ lucid dreams varje månad. Hade en senast förra veckan och jag lever än ;)
gasgas ec
Elmoped
Inlägg: 134
Blev medlem: 22 april 2012, 02:07
Ort: lilla edet

Inlägg av gasgas ec »

vete fan tänkte bara på att folk får hjärtklappningar och skit hahaxD

men liksom man borde ju kunna ta fördelar av deta med?:P om ens mamma har dött elr ngt så kan man ju ta "kontakt"med henne?:)
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

gasgas ec skrev:vete fan tänkte bara på att folk får hjärtklappningar och skit hahaxD

men liksom man borde ju kunna ta fördelar av deta med?:P om ens mamma har dött elr ngt så kan man ju ta "kontakt"med henne?:)
Då är nog hardcore knark att föredra ;)
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Jetforce_Dahlin skrev:
ValoPallo skrev:Provade det här förut, en kompis skickade nån mp3 med nån kärring som pratar porrigt medans ljudet går från höger till vänster och tillbaka och tillbaka i hörlurarna.

Man fick instruktioner om att man skulle ligga still och först spänna sig allt vad man orkade och sen slappna av, sen kommer jag inte ihåg men dit mot slutet så kändes det som om "EI VITTU JAG FLYGER"

Sen fick jag den där samma känslan som jag har när jag skriver det sista på ett prov, det liksom spänner i röven och man skriver så snabbt man kan för att få ställa sig upp och lämna in. Sen kunde jag inte röra mig i 10-20 sek och höll på att flippa ur, sen höll hon tyst, och tur var ju det
Skaplig bump, men klart värt det när man får läsa dina klockrena förklaringar "EI VITTU JAG FLYGER". Dog en skvätt ;)
Om man bumpar från 2008 kan jag börja tänka mig att kalla det en skaplig bump, plus att jag bidrog faktiskt till ämnet...

Det kändes ju så :P
Sen kändes det som om man satt fastspänd och höll på att störta, men själva flighten var skitkul
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Förlåt om jag ''bumpar'' upp tråden ;) tänkte bara undra om nån har lyckats?
Själv har jag inte gjort det så mycket men jag har varit nära att lyckas ;)
Live like today was you're last day.
fax110
Gasres
Inlägg: 1634
Blev medlem: 10 maj 2008, 20:14

Inlägg av fax110 »

jag har vart med om detta ett flertal gånger med aldrig vetat att det fanns ett nam på det.

jag har aldrig gjort exakt som beskrivningen men har ofta hamnat i detta läge och på sätt å vis kontrollerat mina drömmar ibland men alltid trott att jag dag drömt. första ledtråden till att nåt var skumt / att jag var dum i huvudet var att jag inte alltid lyckades kontrolera drömmarna och sen ibland när jag täkte tillbaks var allt alldeles för osamanhängande :P

ska testa beskrivningen en annan dag tack för bumpen
Användarens profilbild
Drpepper
Avstängd
Inlägg: 249
Blev medlem: 28 maj 2012, 22:11
Ort: Vänersborg!

Inlägg av Drpepper »

jag lyckades :D Låg i sängen och försökte :P sen typ kunde jag inte röra mig som om jag var fast spännd haha xD sen känndes det som någon typ gick omkring i rummet var fett läskigt ^^ :roll:
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 583
Blev medlem: 3 oktober 2011, 20:28
Ort: Östersund, Jämtland

Inlägg av Älg »

Jag vet att jag bumpar upp tråden som är några månader gammal men inatt hade jag en så kallad "lucid dream".

Jag låg och tittade på tv typ klockan tre (på natten/morgonen) och helt plötsligt så bara "jag drömmer" och då förstod jag att jag hade somnat och drömmer fast jag vet att jag drömmer. Jag drömde att jag var på lagret på Coop (har praoat där hela veckan) och att jag tänkte bara fan vad coolt och att jag måste prova styra något, så då tänkte jag att det skulle vara något bakom den dörren men när jag gjorde de så fick jag en underlig känsla i kroppen och höll på vakna och typ var vaken fast drömde fortfarande så jag blundade för att inte vakna helt och då fortsatte drömmen och de hände varje gång jag försökte styra något i drömmen. Så jag lyckade inte riktigt styra något riktigt i drömmen.
Kommer inte ihåg allt men just den där känslan i kroppen (typ tyngd över hela kroppen och jag kunde inte röra mig) kommer jag ihåg väl.

Men jag kommer ihåg att jag typ drömde i drömmen att jag sov vid datorn och kom på att man kunde se konstiga saker om man tittade medans man sov så jag öppnade ögonen och tittade på skärmen och allting rörde sig i massa färgen och såg astufft ut. (i drömmen alltså)

Sedan kommer jag ihåg att vaknade jag i sängen och tänkte att detta kanske var en sån där "false awakeing" (att man tror att man vaknat på riktigt fast man drömmer) så jag vände på mig och somnade om. sedan nu på morgonen hade så jävla många "vanliga" drömmar. (när jag drömmer är det alltid så jävla konstiga drömmar som blandas ihop och blir helt konstigt) men jag har inte drömt drömmar som jag kommer ihåg på jättelänge. Så detta var ganska intressant.

Förlåt om de blev konstigt skrivet men kommer inte ihåg allt som sagt.
MrMeatball
Elmoped
Inlägg: 61
Blev medlem: 1 oktober 2012, 14:24

Inlägg av MrMeatball »

asså, kan jag typ "drömma" att jag sticker hem till te.x den som jag e kär i, och sätter på henne? eller funkar det inte så? :lol: :oops:
Användarens profilbild
Anteee
Varnad
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 januari 2012, 13:24

Inlägg av Anteee »

MrMeatball skrev:asså, kan jag typ "drömma" att jag sticker hem till te.x den som jag e kär i, och sätter på henne? eller funkar det inte så? :lol: :oops:
I princip ja! :)

Men vad jag har hör så tär det som bara den på hjärnan och att folk har blivit typ psykiskt störda av att ''Lucid dreaming''. har absolut ingen säker källa men om man tänker efter som är de väl lite logiskt?
Sverige: mopeder får bara gå 45km/h för att en 15åring inte klarar av högre farter.
men sen POFF så fyller man 16, och DÅ JÄVLAR ska man kunna köra motorcykel i 170km/h på motorvägen utan några problem alls.
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 583
Blev medlem: 3 oktober 2011, 20:28
Ort: Östersund, Jämtland

Inlägg av Älg »

MrMeatball skrev:asså, kan jag typ "drömma" att jag sticker hem till te.x den som jag e kär i, och sätter på henne? eller funkar det inte så? :lol: :oops:
Nja de beror väl på hur mycket du kan styra i drömmen, men om man lyckas blir man väl ganska besviken när man vaknar ;)
Användarens profilbild
Börniee
Gasres
Inlägg: 1526
Blev medlem: 16 september 2011, 20:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Börniee »

Typ som i en koma då eller?? ;)
Mitt Rieju Rrx Projekt
kjelle skrev:
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Är du utrustad med penis kommer du att göra det.
Användarens profilbild
Anteee
Varnad
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 januari 2012, 13:24

Inlägg av Anteee »

Niklas Berntsson skrev:Typ som i en koma då eller?? ;)
Helt korrekt, det känns som om man ligger som fastklämd i sängen
Sverige: mopeder får bara gå 45km/h för att en 15åring inte klarar av högre farter.
men sen POFF så fyller man 16, och DÅ JÄVLAR ska man kunna köra motorcykel i 170km/h på motorvägen utan några problem alls.
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 583
Blev medlem: 3 oktober 2011, 20:28
Ort: Östersund, Jämtland

Inlägg av Älg »

Anteee skrev:Men vad jag har hör så tär det som bara den på hjärnan och att folk har blivit typ psykiskt störda av att ''Lucid dreaming''. har absolut ingen säker källa men om man tänker efter som är de väl lite logiskt?
Nja, att de tär på hjärnan tror jag inte men att man kan bli psykist sjuk har säkert hänt, men då är de säkert av något som hänt i drömmen eller att man sett något när man är "vaken".
De finns ju dom som drömmer lucid fler gånger i månaden men jag har inte hört ngt om att folk blivit psykist sjuka.
Det är i princip som en vanlig dröm bara att man vet att man drömmer.
Användarens profilbild
Anteee
Varnad
Inlägg: 215
Blev medlem: 31 januari 2012, 13:24

Inlägg av Anteee »

Älg skrev:
Anteee skrev:Men vad jag har hör så tär det som bara den på hjärnan och att folk har blivit typ psykiskt störda av att ''Lucid dreaming''. har absolut ingen säker källa men om man tänker efter som är de väl lite logiskt?
Nja, att de tär på hjärnan tror jag inte men att man kan bli psykist sjuk har säkert hänt, men då är de säkert av något som hänt i drömmen eller att man sett något när man är "vaken".
De finns ju dom som drömmer lucid fler gånger i månaden men jag har inte hört ngt om att folk blivit psykist sjuka.
Det är i princip som en vanlig dröm bara att man vet att man drömmer.
Jaha okej tack så mycket, hehe varit lite nojjig på sistonde :lol:
Sverige: mopeder får bara gå 45km/h för att en 15åring inte klarar av högre farter.
men sen POFF så fyller man 16, och DÅ JÄVLAR ska man kunna köra motorcykel i 170km/h på motorvägen utan några problem alls.
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Jag har läst hela tråden nu!
Låt mig vara först med frågan vi alla undrar, Ni som lyckats och fortfarande hänger på forumet typ demus och pk kan man sätta på vilken brud man vill? Och kan jag göra det varje natt utan att bli ett psykfall

EDIT: fick det å låta som att jag skulle sätta på en brud i drömarna varje natt men menade såklart wild!
Senast redigerad av Rangad den 20 oktober 2012, 17:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
LillaNissen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 2 maj 2012, 17:03
Ort: Skåne

Inlägg av LillaNissen »

Fick höra om detta för något år sen, men har alltid undrat om det kan vara detta som hänt mig när jag var liten helt omedvetet?

Jag var väl ungefär 10år eller nåt, sen så var det som om jag vaknade alltså jag kunde sen min kropp, mina ben o sånt ligga i sängen ifrån kudden men jag kunde inte röra mig, Jag trodde ju att jag hade vaknat eller nåt så jag försökte gå upp men ingeting hände jag kunde inte röra mig utan jag bara låg där sen så typ sommnade jag och vaknade sedan som vanligt...

Kan det vara detta?
Bild
Klicka för att komma till mitt Puch Maxi projekt.
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

LillaNissen skrev:Fick höra om detta för något år sen, men har alltid undrat om det kan vara detta som hänt mig när jag var liten helt omedvetet?

Jag var väl ungefär 10år eller nåt, sen så var det som om jag vaknade alltså jag kunde sen min kropp, mina ben o sånt ligga i sängen ifrån kudden men jag kunde inte röra mig, Jag trodde ju att jag hade vaknat eller nåt så jag försökte gå upp men ingeting hände jag kunde inte röra mig utan jag bara låg där sen så typ sommnade jag och vaknade sedan som vanligt...

Kan det vara detta?
Det kan ha varit en sömnparalys, det är ett förstadie till klardrömmen. Såg du några skrämmande varelser eller typ skuggor som gick/ svävade runt i rummet?

Edit: http://www.klardrom.se/forum/

Edit2: 300 inlägg :D
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

asså är jag den enda som inte fatta ngt alls av den hät tråden (helt lost) xD
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Hmm jag testade nyss att gå och lägga mig helt stilla, efter cirka 30 minuter tror jag så slocknade allt, det vart helt svart, Jag fick som en orgasm i hela kroppen då vart jag livrädd och trodde jag hamnade i en sömnparalys och öppnade ögonen till att göra en reality check men det verkar som att jag är vaken nu hehe :oops: Nån som vet om jag var påväg in i en lucid dream?
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

Rangad skrev:Hmm jag testade nyss att gå och lägga mig helt stilla, efter cirka 30 minuter tror jag så slocknade allt, det vart helt svart, Jag fick som en orgasm i hela kroppen då vart jag livrädd och trodde jag hamnade i en sömnparalys och öppnade ögonen till att göra en reality check men det verkar som att jag är vaken nu hehe :oops: Nån som vet om jag var påväg in i en lucid dream?
Det var en sömnparalys du hamnade i, kan ha varit en Succubus som lekt med dig ;) hur gjorde du för att komma ur ? Lite mer specifierat svar skulle va kul
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

Rangad skrev:Jag har läst hela tråden nu!
Låt mig vara först med frågan vi alla undrar, Ni som lyckats och fortfarande hänger på forumet typ demus och pk kan man sätta på vilken brud man vill? Och kan jag göra det varje natt utan att bli ett psykfall


alltså det var ju ett bra tag sen jag försökte mig på detta och jag har aldrig riktigt lyckats för att när jag har börjat komma in i det så har jag blivit så uppspelt så att jag har sabbat det :?

jag har dock lyckats göra det mesta jag vill i "vanliga" drömmar genom att tänka väldigt mycket på det man vill göra ända tills man somnar :P

sen vet jag inte riktigt om man kan sätta på vilken brud man vill men jag skulle tro att mycket går att göra med en hel del träning. dock så är det väll bättre att göra det i det verkliga livet än i en dröm? :wink:
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Rieju_Jacob skrev:
Rangad skrev:Hmm jag testade nyss att gå och lägga mig helt stilla, efter cirka 30 minuter tror jag så slocknade allt, det vart helt svart, Jag fick som en orgasm i hela kroppen då vart jag livrädd och trodde jag hamnade i en sömnparalys och öppnade ögonen till att göra en reality check men det verkar som att jag är vaken nu hehe :oops: Nån som vet om jag var påväg in i en lucid dream?
Det var en sömnparalys du hamnade i, kan ha varit en Succubus som lekt med dig ;) hur gjorde du för att komma ur ? Lite mer specifierat svar skulle va kul
Jag kommer inte riktigt ihåg, Allt vart helt tyst och mörkt (även fast jag blunda) så fruktade jag monster efterssom jag läst över 200 posts om LD idag D: så jag öppnade ögonen kollade att jag hade fem fingrar hoppade en gång och allt verkade normalt! Men det vart alltså som en orgasm i hela kroppen som varade så länge jag ville tills att jag öppna ögonen då började jag skaka om händerna
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

demmuus95 skrev:
Rangad skrev:Jag har läst hela tråden nu!
Låt mig vara först med frågan vi alla undrar, Ni som lyckats och fortfarande hänger på forumet typ demus och pk kan man sätta på vilken brud man vill? Och kan jag göra det varje natt utan att bli ett psykfall


alltså det var ju ett bra tag sen jag försökte mig på detta och jag har aldrig riktigt lyckats för att när jag har börjat komma in i det så har jag blivit så uppspelt så att jag har sabbat det :?

jag har dock lyckats göra det mesta jag vill i "vanliga" drömmar genom att tänka väldigt mycket på det man vill göra ända tills man somnar :P

sen vet jag inte riktigt om man kan sätta på vilken brud man vill men jag skulle tro att mycket går att göra med en hel del träning. dock så är det väll bättre att göra det i det verkliga livet än i en dröm? :wink:
alltså om du lär dig det kan du göra men du kan också fastna i fel sida och jag har själv haft lucid madrömmar efter det slutade jag försöka
Användarens profilbild
MaxX
Svårstartad skrothög
Inlägg: 169
Blev medlem: 6 juni 2012, 21:14

Inlägg av MaxX »

Verkar grymt läskigt men fan värt att testa, ska göra det inatt ;)
Aerox 03 Såld 2012-10-10

Neos 02 Köpt 2012-10-10
AndreWidestedt skrev:rekommenderar stark att köra utan olja.
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

MaxX skrev:Verkar grymt läskigt men fan värt att testa, ska göra det inatt ;)
Om du tänker så att det är läskigt osv så kommer du troligtvis fastna i en riktigt skrämmande paralys, när du ska lägga dig tänk typ på olika känslor, tex att springa och tänk på den typ 15 sekunder sen byt till nån annan känsla sen när du känner att nån känsla får dig att flyta bort mot en lucid så fortsätt tänka på den, länkade ett bra forum med tips lite upp i tråden ;)
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

testade detta inatt. säger bara, fan vad läskigt det var!
hörde mig själv snarka, och jag var typ vaken och visste att jag inte snarka just då? sen hörde jag mina hjärtslag och mina tår och fingertoppar surrade? fucked up säger jag bara. blir att testa inatt igen!
vill uppleva maximalt :D
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd
Inlägg: 497
Blev medlem: 22 maj 2012, 13:12
Ort: Jönköping

Inlägg av Rieju_Jacob »

Lajjnus skrev:testade detta inatt. säger bara, fan vad läskigt det var!
hörde mig själv snarka, och jag var typ vaken och visste att jag inte snarka just då? sen hörde jag mina hjärtslag och mina tår och fingertoppar surrade? fucked up säger jag bara. blir att testa inatt igen!
vill uppleva maximalt :D
Det va inte en lucid, bara en form av sömnparalys haha :D
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Lajjnus
Elmoped
Inlägg: 65
Blev medlem: 12 september 2012, 20:46

Inlägg av Lajjnus »

amen vafeeen, vad menar du med det då? :D aja jag hoppas på lucid inatt då! vill uppleva skiten!
Skriv svar