Sätta på batteri på moppe utan batteri

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Tobinmountain
Elmoped

Sätta på batteri på moppe utan batteri

Inlägg av Tobinmountain »

Tjena! Har en MH furia 01 och det finns inget batteri på den. Om jag vill sätta på det ska jag byta elsystem till nåt som har batteri eller kan man köpa ett batteri och dra några kablar?
Tack på förhand :D
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Vad vill du göra med batteriet väl på moppen? Vad ska du använda batteriet till?
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Tobinmountain
Elmoped

När jag grejar med elen så är det lättare att bara slå på tändningen än att starta moppen.
Användarens profilbild
D4NI3L
Äppelpaj Racing

Inlägg av D4NI3L »

Sök bland guiderna, vet att det finns en där. :wink:
Tobinmountain
Elmoped

Okej, tack :)
Användarens profilbild
G-son
King of the street

Inlägg av G-son »

Tobinmountain skrev:När jag grejar med elen så är det lättare att bara slå på tändningen än att starta moppen.
Exakt vad vill du uppnå? Det mesta av originalelsystemet kommer inte påverkas av att du hänger på ett batteri, saker som lyse kommer fortfarande kräva att du startar moppen... Även på moppar som har batteri original brukar strålkastare m.m. drivas direkt från generatorn.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Skriv svar