som rubriken lyder så får jag inte igång min moped vet inte vad felet är men jag tror att det är tändningen. har nol koll på moped fronten. historian lyder att jag hittade den sen skickade jag in den till polisen och fick tillbaka den för att ingen hadde anmält den, och då rullade den fint men efter något år så tänkte jag att jag skulle få pärlan att gå snabbare men det gick inte så bra vart bara en massa trassel så nu behöver jag stor hjälp
lättare varioator vikter och tog bort variator ringen. jag drog bort all el för att det skulle bli lättare men då åkte CDI/tändspolen med och du har jag i stort sätt ingen anning vad jag ska göra
viktoralfredsson skrev:som rubriken lyder så får jag inte igång min moped vet inte vad felet är men jag tror att det är tändningen. har nol koll på moped fronten. historian lyder att jag hittade den sen skickade jag in den till polisen och fick tillbaka den för att ingen hadde anmält den, och då rullade den fint men efter något år så tänkte jag att jag skulle få pärlan att gå snabbare men det gick inte så bra vart bara en massa trassel så nu behöver jag stor hjälp
hoppas inte detta inläg blir låst
Tästa att ta lite smetsalva på 13 tUMS RÖRET i vevspjället
viktoralfredsson skrev:jens eftersom att jag skriver att jag har nol koll så vet jag inte varför du ska vara så dryg och skriva en massa moped ord fattar ingenting
Jag försöker bara förklara hur man gör så att du ska kunna köra din Get men du verkar inte vilja ha hjälp!
viktoralfredsson skrev:jens eftersom att jag skriver att jag har nol koll så vet jag inte varför du ska vara så dryg och skriva en massa moped ord fattar ingenting
Jag försöker bara förklara hur man gör så att du ska kunna köra din Get men du verkar inte vilja ha hjälp!
nae ingen vill ha din hjälp! För du trollar ju hela tinn, Väx upp omogna unge!
nae ingen vill ha din hjälp! För du trollar ju hela tinn, Väx upp omogna unge!