Stereon kan du köpa av mig, har en JVC stereo (bra märke) med bra mått för att platsa under sadeln så vida en hjälm skafå plats där.
Högtalarna spelar väldigt stor roll och jag tycker inte du ska använda vilka skit-högtalare som helst. Mutant har bra högtalare. Vill du ha tips på hur du kan bygga så kolla i mitt projekt, tycker det är ett bra sätt att bygga och högtalarna är av bra märke.
Annars finns många som bygger med 2st 6,5" högtalare under sadeln samt en vanlig stereo, vilket också lär fungera finfint. Anledningen till att jag inte gjorde så är för att jag vill kunna spela samtidigt som jag åker (när sadeln är nedfälld).
Oavsett hur du väljer att bygga så råder jag dig att välja bra märken på alla komponenter, annars blir ljudkvaliteten bara en stor besvikelse.

Någon nämnde Carvin vega som är ett väldigt bra märke för övrigt

Har du frågor så säg till. Inte alls för att skryta men jag har nog ganska bra koll på vilka högtalare som är bra, så fråga om du vill. Och glöm inte att jag kan sälja dig en bra stereo!

S6 SP 70cc, Dellorto PHBG21, M. Evolution vev, S6 SP Replica, Malossi karbon reeds, S6 3.5g vikter, Polini gula fjädrar, Malossi tryck +35%, NGK Racing tändhatt, S6 filter, Snabbgas, SSP Ädelstål 280.
Kolla in mitt projekt och skriv en kommentar!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53477