Mycket mer värt att beställa ett från tex Twostroke och sen hämta en stark häftapparat och häfta fast överdraget. Fast om du verkligen inte kan och inte orkar så ska du ju så klart lämna in, men det är mycket mer värt att göra allt själv!
Plus att det tar inte lång tid alls.
somlow skrev:Mycket mer värt att beställa ett från tex Twostroke och sen hämta en stark häftapparat och häfta fast överdraget. Fast om du verkligen inte kan och inte orkar så ska du ju så klart lämna in, men det är mycket mer värt att göra allt själv!
Kan du länka from twostrokes hemsida för jag hittar inte tyg där?
somlow skrev:Mycket mer värt att beställa ett från tex Twostroke och sen hämta en stark häftapparat och häfta fast överdraget. Fast om du verkligen inte kan och inte orkar så ska du ju så klart lämna in, men det är mycket mer värt att göra allt själv!
Kan du länka from twostrokes hemsida för jag hittar inte tyg där?
Haha det e lungt Min kusins mamma äger ett företag där hon klär om saker. Så lämnar in den där för 200kr. ville bara veta vad det kostar om man skulle lämna in. Sen ska jag inte ha bara en färg på sadlen det ska vara svart rött
Seenz skrev:Haha det e lungt Min kusins mamma äger ett företag där hon klär om saker. Så lämnar in den där för 200kr. ville bara veta vad det kostar om man skulle lämna in. Sen ska jag inte ha bara en färg på sadlen det ska vara svart rött
Aha men då tjänar du som fan på att lämna in den där!
haha bad min mormor sy om min sadel den bleriktigt bra och var as skön att åka på men tyvär så hade jag inte köpt ett så slitstarkt tyg så den gick sönder efter ett halvårs åkande
men be henne att sätta på ett riktigt slitstarkt tyg så det inte går sänder
Sånt sätesöverdrag man har när man jobbat och drar över sätena är UTMÄRKT! Är nån såndär galon-grej och slitstarkt osv. Blir snyggt o är billigt Biltema typ 69kr jula 89 tror jag.