PoWeRKinG skrev:funkar att ringa med.moppepojk skrev:Tjena som Vicke skrev tidigare är Samsung galaxy mini bra eller är de bara brak ?
Funkar att smsa också

Det är hans mobil det är fel på inte den modellenvicke xX SMT skrev:Nu ska jag köpa en telefon och funderade på Samsung galaxy S i9000 eller en Samsung galaxy S plus i9001. Båda är likadana, de enda som skiljer dem åt är att Samsung galaxy Plus har bättre processor och priset skiljer endast 10€, så jag tänkte beställa en sån. Men idag när jag läste vad en som ägde telefonen hade skrivit så ångrade jag mig.
Han skrev att den hade en massa fel, bla.
att man måste sända ett meddelande ca. 3 gånger innan det far iväg,
man kan inte ringa om man håller för antennen
den hålls inte inne på nätet
när någon ringer funkar inte toutchen
man kan bara prata i ca 10-15 min innan samtalets avbryts osv osv.
funderar nu på att ta den sämre versionen pga. att folk verkar väldigt nöjda med telefonen.
Någon som har Samsung galaxy S plus i9001 som kan säga om den verkligen har så mycket fel eller om det är han som bullshittar
jo men tänkte om det är vanliga fel på domktm_danielsson skrev:Det är hans mobil det är fel på inte den modellenvicke xX SMT skrev:Nu ska jag köpa en telefon och funderade på Samsung galaxy S i9000 eller en Samsung galaxy S plus i9001. Båda är likadana, de enda som skiljer dem åt är att Samsung galaxy Plus har bättre processor och priset skiljer endast 10€, så jag tänkte beställa en sån. Men idag när jag läste vad en som ägde telefonen hade skrivit så ångrade jag mig.
funderar nu på att ta den sämre versionen pga. att folk verkar väldigt nöjda med telefonen.
Någon som har Samsung galaxy S plus i9001 som kan säga om den verkligen har så mycket fel eller om det är han som bullshittarOm allt det där hade varit fel på alla av den modellen hade nog samsung inte sålt den speciellt länge. Föredrar dock HTC så tycker du bör kolla på deras lurar!
Det är väldigt simpelt, gå till en 3 butik så fixar dom allt åt dig.PoWeRKinG skrev:sha!
behöver lite hjälp!
jo, har haft min iphone 3GutanS i 2 år nu. 3 skrmbyten och det har varit ett helvete..
jag ska förlänga mitt abonemag som är typ srf 300 kr eller va fan det är..
när man förlänger får man ju välja en ny mobil, hur funkar det? får man bara välja en eller är det pengar imellan eller hur funkar det?
från tre.se är det iallafall. ska ha en iphone 4s eller 4
ja men kostar mobilen och är det aktiveringsavgift osv?ktm_danielsson skrev:Det är väldigt simpelt, gå till en 3 butik så fixar dom allt åt dig.PoWeRKinG skrev:sha!
behöver lite hjälp!
jo, har haft min iphone 3GutanS i 2 år nu. 3 skrmbyten och det har varit ett helvete..
jag ska förlänga mitt abonemag som är typ srf 300 kr eller va fan det är..
när man förlänger får man ju välja en ny mobil, hur funkar det? får man bara välja en eller är det pengar imellan eller hur funkar det?
från tre.se är det iallafall. ska ha en iphone 4s eller 4
S2 har bl.a dualcore-processor så jo det skiljer ganska mycket.ekenARK skrev:kan verkligen rekomendera samsung galaxy s ! grymt bra lur för runt 3000kr. farsan och många kompisar har galaxy s2 men tycker inte de är så jätte stor skillnad förutom kameran och att den kostar 2k merhar inte haft nå problem med den alls, grymt bra skärm,touch kameran duger men funkar inte så bra i mörkret eftersom de inte finns nån lampa/blixt.
vet att den har dualcore processor men asså det jag menar att när man surfar och så så märker man inte någn JÄTTE skillnad. helt klart bättre telefon men oxå mkt dyrare så s1 är en jävligt bra tele för att kosta 3kktm_danielsson skrev:S2 har bl.a dualcore-processor så jo det skiljer ganska mycket.ekenARK skrev:kan verkligen rekomendera samsung galaxy s ! grymt bra lur för runt 3000kr. farsan och många kompisar har galaxy s2 men tycker inte de är så jätte stor skillnad förutom kameran och att den kostar 2k merhar inte haft nå problem med den alls, grymt bra skärm,touch kameran duger men funkar inte så bra i mörkret eftersom de inte finns nån lampa/blixt.
haha ofta? har bara kommit till 14k men det har fortfarande flytit perfekt på minVictorh skrev:line splitter då du har 17k+ poäng....Tuta skrev:Vafan behöver man dualcore till? Finns det så krävande spel?
Min kompis har fortfarande gamla tror jag, tyckte det var konstigt när typ alla har nya marketZer0x skrev:det är coolt med dualcoreTuta skrev:Vafan behöver man dualcore till? Finns det så krävande spel?![]()
har htc sensation fått det nya android market?
Det är svår att förklara men i längst ner på bilden din finns det en avlång fyrkan med rutor i, tryck på den så blir den avlångRacingTobbe skrev:Alla som har nyare HTC mobiler.
När jag vill ha en bild som bakgrundsbild som jag själv har tagit så går det bara att ta bilden som en fyrkant och inte en avlång så att den syns på hela skärmen så att säga.
Men hur gör jag så att jag får en avlång bild?
Hmm nej jag hittar ingen sådan knapp :/QviW skrev:Det är svår att förklara men i längst ner på bilden din finns det en avlång fyrkan med rutor i, tryck på den så blir den avlångRacingTobbe skrev:Alla som har nyare HTC mobiler.
När jag vill ha en bild som bakgrundsbild som jag själv har tagit så går det bara att ta bilden som en fyrkant och inte en avlång så att den syns på hela skärmen så att säga.
Men hur gör jag så att jag får en avlång bild?
Är i alla fall så på min...
Om inte dem grejerna funkar om dem nu SKA funka så lämnar du bara in den och klagar på allt som är fel.vicke xX SMT skrev:jo men tänkte om det är vanliga fel på domktm_danielsson skrev:Det är hans mobil det är fel på inte den modellenvicke xX SMT skrev:Nu ska jag köpa en telefon och funderade på Samsung galaxy S i9000 eller en Samsung galaxy S plus i9001. Båda är likadana, de enda som skiljer dem åt är att Samsung galaxy Plus har bättre processor och priset skiljer endast 10€, så jag tänkte beställa en sån. Men idag när jag läste vad en som ägde telefonen hade skrivit så ångrade jag mig.
Någon som har Samsung galaxy S plus i9001 som kan säga om den verkligen har så mycket fel eller om det är han som bullshittarOm allt det där hade varit fel på alla av den modellen hade nog samsung inte sålt den speciellt länge. Föredrar dock HTC så tycker du bör kolla på deras lurar!
vet inte om jag vågar köpa en..
du med din jäävla HTCenda felet är ju att dom är såå dyra
4s! Hade lätt valt den. Tycker att alla andra mobiler är skitmobiler, speciellt HTC och Sony Ericsson. Sony blev kassa när touchen slog igenom...ohrner1996 skrev:hej, snart jul och ska köpa ny telefon men vet inte villken jag ska välja, behöver hjälp,
samsung galaxy S2
iphone 4s
iphone 4
??
/ohrner
om man bara ringer och smsar duger en sån gott och väl ja. men tror du de med smartphones bara gör det?saile96 skrev:skärp er nu vad fan skall man ha en jäfla iphone skit till en sån här duger gott och väl http://www.samsung.com/se/system/consum ... ge_new.jpg