Okej, har kört crossen ett tag och efter jag bytt luftfilter på fanskapet (som jag alltid gör efter varje bankörning..) så har den börjat beté sig väääldigt konstigt. för det första så om jag kickar igång den och ligger på tomgången för länge, så kan han börja varva utav bara FAN, varvstopp alltså, och man får peta i tvåan-trean för att han ska dö (han svarar ej på dödarknappen, och ettan åker han iväg på..) och så är växlarna JÄVLIGT tröga att få i nu, det känns som om man ligger på högsta växel, alltså det går inte att peta fanskapet uppåt något mer, även fast jag är på ettan eller tvåan eller trean eller fyran. det händer liksom inget, spelar ingen roll om ajg crossväxlar eller växlar med koppling. när jag kör bana och hoppar brukar jag dock crossväxla då jag fäller ner mina armar för mkt om jag kopplar. (fråga inte) har jag kört ett tag (varmkört) så är den inte alls lika jobbig att peta i växlar, då går det skit lätt.
fanns ju ingen crossdel, så fick lägga den här och hoppas att någon vet svaret.. p.s hej d.s.
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
bombsäker då tidigare ägare är en väldigt seriös crossåkare och ägaren innan dess hade åkt gotland runt skiten på den. och jag fick med växellådsolja av förre ägaren
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”