+1zvynx skrev:pics or it didn't happenerik_94 skrev:se där ja!DEA!! skrev:lycka till!!gick fan helt okej! nu ere fan bara tuta o köra!
EttårsBumparNMrAndersson skrev:+1zvynx skrev:pics or it didn't happenerik_94 skrev: se där ja!gick fan helt okej! nu ere fan bara tuta o köra!
Grismeanzick skrev:Påtal om ett år, dumpade min brud ganska nyss på våran ettårsdag, det var hon ändå värdValoPallo skrev:EttårsBumparNMrAndersson skrev: +1
Brukar ni träffas ofta irl? Eller bara stöta på varandra i t.ex skolan osv?antonpg94 skrev:Tja tja!
nu är det så här ja gilla en tjej jävligt mycke, men nackdelen är att hon sluta svara när ja sa att henne va snyggare en hennes kompis-.- och nu till problemet ja tro att de va hennes kompis ja snacka med just då ja sa de, och tack vare de så tro ja att hon ha spridit nå ryckte... hur ska ja gå till väga?
Om du verkligen gillar henne tycker jag absolut du ska prata med henne irl och förklara att du bara försökte ge henne en komplimang att det inte var något illa ment mot hennes kompis eller så. Tjejer är ju ofta så men ifall hon tycker om dig så ska det nog inte vara några problem att prata henne tillrätta.antonpg94 skrev:jaa men hon ignorera mig....
kvinnomannenktm_danielsson skrev:Om du verkligen gillar henne tycker jag absolut du ska prata med henne irl och förklara att du bara försökte ge henne en komplimang att det inte var något illa ment mot hennes kompis eller så. Tjejer är ju ofta så men ifall hon tycker om dig så ska det nog inte vara några problem att prata henne tillrätta.antonpg94 skrev:jaa men hon ignorera mig....
Jag lovar dig , du är inte ensam om saken ..antonpg94 skrev:Tro mig jag har försökt!
Berggren-Tuning skrev:Jag lovar dig , du är inte ensam om saken ..antonpg94 skrev:Tro mig jag har försökt!
Har nog samma problem jag men ah , har lärt mig en sak.
Tjejer är inget att lägga tid på , det finns oerhört mycket saker att utforska innan man behöver ett fruntimmer.
Dom snor tid som man behöver till annat.
Var tillsammans med en tjej i 6månader.
Tappade kontakten med hälften av alla mina polare (tjejer som killar) ,
för att man aldrig hade tid med kompisar.
Så häng inte läpp om du inte får den du tycker om , de kommer bättre tider än dryga tjejer som ignorerar för att vara "tuffa".
Men en sak som du kan ha med dig i bakfickan.
Tjejer som är lite tuffa och dryga, dom ska du vara lite "bad boy" mot , alltså inte komma in på en fest , ser dom och skrika , tjeennna här är jag , utan ta det lite mer lugnt och sansat.
Tjejer som är glada , dom ska du bara vara dig själv emot!
Fjortisar, bjud dom på en xider så är det bara att fråga om ni ska träffas fler gånger, det går dom med på.
Tack för mig
Självklartdifaren skrev:kvinnomannenktm_danielsson skrev:Om du verkligen gillar henne tycker jag absolut du ska prata med henne irl och förklara att du bara försökte ge henne en komplimang att det inte var något illa ment mot hennes kompis eller så. Tjejer är ju ofta så men ifall hon tycker om dig så ska det nog inte vara några problem att prata henne tillrätta.antonpg94 skrev:jaa men hon ignorera mig....hahahaha fett skön äru
Berggren-Tuning skrev:Jag lovar dig , du är inte ensam om saken ..antonpg94 skrev:Tro mig jag har försökt!
Tjejer är inget att lägga tid på , det finns oerhört mycket saker att utforska innan man behöver ett fruntimmer.
Så häng inte läpp om du inte får den du tycker om , de kommer bättre tider än dryga tjejer som ignorerar för att vara "tuffa".
Tjejer som är lite tuffa och dryga, dom ska du vara lite "bad boy" mot , alltså inte komma in på en fest , ser dom och skrika , tjeennna här är jag , utan ta det lite mer lugnt och sansat.
Fjortisar, bjud dom på en xider så är det bara att fråga om ni ska träffas fler gånger, det går dom med på.
Tack för mig
Tjejer som spelar svårfångade skiter jag blankt i, ska jag ha en tjej ska det vara nån som tycker om mig istället för att flörta med omgivningen genom att leka kurragömma med mitt tålanmodBerggren-Tuning skrev:Jag lovar dig , du är inte ensam om saken ..antonpg94 skrev:Tro mig jag har försökt!
Tack för mig
Släpa med henne på en fest och sup er redlöst fulla så flyter snacket på av sig självtD3nnis skrev:jahapp. då var de min tur.. jo de är så att jag har en kommpis som jag gillar. fast de felete med mig är att jag är så jävla feg och inte vågar säga något..
vi har ganska sjuk och likadan humor. och så ska hon alltid bita mig och jag tolkar som att hon gillar mig (hon visar de kanske på ett konstigt sätt) xD iaf. hur ska jag göra? är bara så jävla feg..
mjo rinskerna fins ju.. vet fan inte hur jag ska göra. funderar på vänta några dagar och se om hon säger något först (a)ktm_danielsson skrev:Släpa med henne på en fest och sup er redlöst fulla så flyter snacket på av sig självt ;)D3nnis skrev:jahapp. då var de min tur.. jo de är så att jag har en kommpis som jag gillar. fast de felete med mig är att jag är så jävla feg och inte vågar säga något..
vi har ganska sjuk och likadan humor. och så ska hon alltid bita mig och jag tolkar som att hon gillar mig (hon visar de kanske på ett konstigt sätt) xD iaf. hur ska jag göra? är bara så jävla feg.. :?
Nämen tar det som att ni umgås ganska mycket så ja det är väl bara att visa vad du tycker, det värsta som kan hända är ju att hon inte gillar dig på det sättet. Men tänk på att ifall det blir något förhållande eller något, när det tar slut kanske även eran vänskap tar slut, varit i den situationen själv.
PoWeRKinG skrev:detta funkar i ca 85% av fallen enligt mig:
prata med henne mkt på dagen och sen säg att du har tråkigt och att du tänkte gå ut att gå en sväng.. helst när det börjar bli mörkt för bästa resultat.
sen frågar du som att det inte var planerat att fråga om han ska hänga med och gå som sällskapsen efter ett tag så sätter ni er på ngn bänk eller ngt och pratar lite och då brukar det hända både det ena och det andra
funkar finemangglöm inte att "värma upp" med lite komplimanger på vägen dit
![]()
sen om det är så att du ballar ut så ä det bara att fortsätta prata som kompisaroftast så ser tjejen promenaden som trevlig och blir lite mer lättcharmig
hoppas det hjälpte!
/PK
Tror du har uppfattat det ganska rätt som om hon gillar digD3nnis skrev:PoWeRKinG skrev:detta funkar i ca 85% av fallen enligt mig:
prata med henne mkt på dagen och sen säg att du har tråkigt och att du tänkte gå ut att gå en sväng.. helst när det börjar bli mörkt för bästa resultat.
sen frågar du som att det inte var planerat att fråga om han ska hänga med och gå som sällskapsen efter ett tag så sätter ni er på ngn bänk eller ngt och pratar lite och då brukar det hända både det ena och det andra
![]()
sen om det är så att du ballar ut så ä det bara att fortsätta prata som kompisaroftast så ser tjejen promenaden som trevlig och blir lite mer lättcharmig
hoppas det hjälpte!
/PK
hmm ska va med henne i dag/morgon. ska ragga upp henne med moppennejdå men får väll göra ett försök iaf. brukar oftas va med henne mycket på kvällarna. hon vill gärna sitta nära och hålla i handen med för hon (Fryser). men får göra ett försök! Tack
just do it!D3nnis skrev:PoWeRKinG skrev:detta funkar i ca 85% av fallen enligt mig:
![]()
hoppas det hjälpte!
/PK
hmm ska va med henne i dag/morgon. ska ragga upp henne med moppennejdå men får väll göra ett försök iaf. brukar oftas va med henne mycket på kvällarna. hon vill gärna sitta nära och hålla i handen med för hon (Fryser). men får göra ett försök! Tack
Ajjamen visst ärre så, en stöt sen gör sängen resten!PoWeRKinG skrev:detta funkar i ca 85% av fallen enligt mig:
![]()
hoppas det hjälpte!
/PK