Tjena, vet att detta kanske ska vara i variatorvikt tråden. Men får aldrig något svar där. Och såg en kille som fått svar, men det funkar inte för mig det killen fått svar på. Så testar här istället. I alla fall, plasten runt vikten. Det svarta, får liksom inte bort dem. Hur gör jag? Ska man bara trycka och försöka dra åt sidorna? Eller vad har hänt om den klibbat fast lite etc? Hur gör man? Några knep för att få det att lätta lättare? :p
sätt den över ett litet hål som ungefär vikten kommer igenom sen ta något som är samma storlek och tryck bara?? t.ex. en liten hylsa sen slå på den så borde vikten ramla ur
aerox-sami skrev:sätt den över ett litet hål som ungefär vikten kommer igenom sen ta något som är samma storlek och tryck bara?? t.ex. en liten hylsa sen slå på den så borde vikten ramla ur
Hade de varit jag hade jag nog eldat bort skiten. Bonnemeck. Annars så kan du ju nypa fat den i ett skruvstäd sätta en skruvmejsel/annat på metalldelen (själva vikten) och slå ut med valfritt redskap. (Förslagsvis hammare)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”
Anledningen till att du inte får bort plasten är att den ska sitta där, har du ens öppnat variatorn och kollat hur dom ska sitta?
edit: elelr dom där andra du länka till har jag ingen koll på, såg inte dom.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten