nog om dej!Bergsten skrev:Haha vafan, såg den ju på blocket och kan ju säga att den inte va dyr, den va ju värd detml65 skrev:kan jö säga du kan dränka dig isjön , vem fan köper en sönderkörd Derbi som inget funkar på allt saknas osv för att göra org och fin .. det är som att skjuta sig själv i foten ..Bergsten skrev:
Tycker att du kan slänga dina kommentarer i sjön ja, om det är något som är skit så är det ju dem
Hade det inte varit bra mkt enklare att ha aeroxen med bara rör och sen mata på den som fan .. nu har du både vev + cylinder , bara köpa förgasare och rör så går den jö . Och bara för man har en moppe som gör 100 kör man inte det överallt.+ att nu när han säljer cylindern så får han ju igen lite som han gav för den... Att alla verkar så anti på det här projektet, Om inte jag redan haft 3 stycken mopeder så skulle jag köpt den om jag kunnat, jag tror den dära mopeden kommer gå bra i slutändan och se bra ut också, dessutom... Mycket kulare att glida runt på en moppe som man har stylat osv ansvarar för utseéndet själv. Och nej jag dränker mig inte i sjön för att jag rättar en som skriver dåliga kommentarer.
EDIT; kommer säkert bli fint men en 70cc borde du endå ha