fixa spotify-premium så har du spotify i mobilen :)ktm_danielsson skrev:Limewire klarar jag mig utan, har hållt datorn virus ren sen jag fick den, förblir så ett tag till :wink:
Jo vet kör på video2mp3.net nu men det blir sån jääääävla kass kvalite.
Ja spotify osv finns men vill ha på Ipoden/Mobilen :)
rozander skrev:Drd pro om du är man
Ska du ha till iPhone (som jag) så är Replay Music det bästa imo! Du spelar låten på spotify och spelar samtidigt in den på disken med programmet. Awesome kvalla också!ktm_danielsson skrev:Bästa musiknedladdnings sidan/programmet?
Använde mig förut av dirpy.com som sen ett tag tillbaka är nere.
jag letar efter musikprogram till iphonemanske skrev:Ska du ha till iPhone (som jag) så är Replay Music det bästa imo! Du spelar låten på spotify och spelar samtidigt in den på disken med programmet. Awesome kvalla också!ktm_danielsson skrev:Bästa musiknedladdnings sidan/programmet?
Finnes på tpb
No shit?Born2Ride skrev:Spotify
Jo till viss del, men tänker aldrig i hela mitt liv använda det igen ändåJagHarEnDerbi skrev:Kör limewire, virus får man bara om man laddar ner fel filer
Som jag skrev längre upp använder jag mig redan av det, men det blir sån jävla dålig kvalité på skitenA3R0X skrev:Youtube converter? Hur lätt som hällst, gör om videos på youtube till Mp3 format. Går snabbt o enkelt, virus fritt osv..
Precis såPoWeRKinG skrev:jag letar efter musikprogram till iphonemanske skrev:Ska du ha till iPhone (som jag) så är Replay Music det bästa imo! Du spelar låten på spotify och spelar samtidigt in den på disken med programmet. Awesome kvalla också!ktm_danielsson skrev:Bästa musiknedladdnings sidan/programmet?
Finnes på tpb
så man laddar ner det poå datorn, spelar upp spotify, det känner av låten och sparar den, sen kan man ladda ner appen till iphone eller vad?
får gärna ge lite mer info i tråden eller PM
EDIT: Det var inget! byter ut frågan mot 3 ord. tack som f*n!
synd bara att man måste spela in alla låtar. skulle vara bättre om man bara spelade in en liten bit och så känner det av vilken låt det är och sparar hela låten :/ har lite för mkt musik för att kunna spela in alltmanske skrev:Precis såPoWeRKinG skrev:jag letar efter musikprogram till iphonemanske skrev: Ska du ha till iPhone (som jag) så är Replay Music det bästa imo! Du spelar låten på spotify och spelar samtidigt in den på disken med programmet. Awesome kvalla också!
Finnes på tpb
så man laddar ner det poå datorn, spelar upp spotify, det känner av låten och sparar den, sen kan man ladda ner appen till iphone eller vad?
EDIT: Det var inget! byter ut frågan mot 3 ord. tack som f*n!Men det listade du ut
Det bästa är att låtarna lägger sig direkt (och automatiskt) i iTunes också
Typ som Track ID gör för er som vet vad det är, fast där sparas ju inget, men nice om man hör en bra låt nånstansPoWeRKinG skrev:synd bara att man måste spela in alla låtar. skulle vara bättre om man bara spelade in en liten bit och så känner det av vilken låt det är och sparar hela låten :/ har lite för mkt musik för att kunna spela in alltmanske skrev:Precis såPoWeRKinG skrev: jag letar efter musikprogram till iphone
EDIT: Det var inget! byter ut frågan mot 3 ord. tack som f*n!Men det listade du ut
Det bästa är att låtarna lägger sig direkt (och automatiskt) i iTunes också