Kalla Fakta - Just nu - Vad tycker ni?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
toxicstone
Kinaraket

Kalla Fakta - Just nu - Vad tycker ni?

Inlägg av toxicstone »

Kalla Fakta är på TVn just nu, vad tycker ni?

Handlar om Söderhamn och dess politik, sverigedemokraternas fäste och invandringsfrågan.

Roligast jag dock sett är när kamerakillen gick ut på stan och skulle fråga invandrare om rasismen så kunde inte en enda svenska, bara det säger sitt.

Delar med er av vad ni tycker och tänker om situationen där.
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
lankan
Elmoped

Inlägg av lankan »

Ut med packet!
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres

Inlägg av aerox-sami »

lankan skrev:Ut med packet!
+1
Mura Got Blunt?
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Sverige för en hänsynslös invandring i förhållande till lediga arbetstillfällen, bostäder. Vi ser dag vi arbetslösheten växa, bostäderna minska och invandringen öka. Vi ser stora bostads områden domineras av invandrare medan ungomar tvingas bo hemma långt upp i ålder på grund av bostadsbristen. Sjukvården överbelastas och samtidigt skärs det ner på sjukvårdpersonal. De arbetslösa som inte kommer in på arbetsmarknaden "svenskar" beskylls själva för sin situation i arbetslöshet i arbetslinjen. Uteliggarna som är i huvudsak svenskar blir fler i antal i städerna för varje år.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
permorberg
Elmoped

Inlägg av permorberg »

har de..
eeazz
Elmoped

Inlägg av eeazz »

+1
manske
Elmoped

Inlägg av manske »

+1
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp

Inlägg av jan-ee »

runners skrev:Sverige för en hänsynslös invandring i förhållande till lediga arbetstillfällen, bostäder. Vi ser dag vi arbetslösheten växa, bostäderna minska och invandringen öka. Vi ser stora bostads områden domineras av invandrare medan ungomar tvingas bo hemma långt upp i ålder på grund av bostadsbristen. Sjukvården överbelastas och samtidigt skärs det ner på sjukvårdpersonal. De arbetslösa som inte kommer in på arbetsmarknaden "svenskar" beskylls själva för sin situation i arbetslöshet i arbetslinjen. Uteliggarna som är i huvudsak svenskar blir fler i antal i städerna för varje år.
tyvär är det våran verklighet -.-'
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

manske skrev:
+1
+1

Även fast jag inte vill vara en rasist så är det ju tyvärr så att det inte fungerar att Sverige ska ta hand om hela mellanöstern
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

blablablabla
Senast redigerad av nippertippan den 12 april 2011, 18:53, redigerad totalt 1 gånger.
Forumets nippertippa! Puss på er!
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Invandrarna tycker det visas för lite i invandrarprogram i teve. Teve 3 Svarar med att de tänker visa efterlyst två gånger i veckan i stället för en.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Användarens profilbild
^Nilsson^
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av ^Nilsson^ »

runners skrev:Invandrarna tycker det visas för lite i invandrarprogram i teve. Teve 3 Svarar med att de tänker visa efterlyst två gånger i veckan i stället för en.
Klassiker! :D
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

blablablabla
Senast redigerad av nippertippan den 12 april 2011, 18:53, redigerad totalt 1 gånger.
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

Skåningens-handelsbod skrev:
^Nilsson^ skrev:
runners skrev:Invandrarna tycker det visas för lite i invandrarprogram i teve. Teve 3 Svarar med att de tänker visa efterlyst två gånger i veckan i stället för en.
Klassiker! :D
klockren!
lätt jag tar den :P

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Användarens profilbild
DanielSahlin
Avstängd

Inlägg av DanielSahlin »

SVERIGE ÅT SVENSKARNA!
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp

Inlägg av adddam »

hahaha :D
Användarens profilbild
Osten R
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Osten R »

http://klockren.nu/
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

Osten R skrev:
http://klockren.nu/
vafan är det för jävla sida:P

Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

Inlägg av JagHarEnDerbi »

En dag kommer Invadrarna skapa inbördeskrig.
Mona Sahlin som sett för mycket på Aladdin och fick en vision där invandrarna sålde exotiska varor mitt inne i stockholm, och öknen började breda ut sig. -"Sverige, mångkulturens näste" där ALLA trivs.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

blablablabla
Senast redigerad av nippertippan den 12 april 2011, 18:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

roligaste jag har hört på länge :lol:
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

"välkomnade..."

Du vet väl att det var fransmän och britter som tvingade Indianerna att jobba i inhumanska förhållanden nere i sina gruvor? De flesta indianerna dog där i gruvorna, då tog man mörkhyade slavar från Afrika och skickade in istället. Det är därför det är så fyllt av mörkhyade i just USA.

Nordamerika kolonier skickade varor till storbritannien som skickade varor till afrika kolonierna som skickade slavar till nord amerika.. så gick de runt. :)
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

http://img100.imageshack.us/i/51334878.jpg/

Kolla den bilden.. säger ju endel om et.....
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
runners
King of the street

Inlägg av runners »

bluerider94 skrev:http://img100.imageshack.us/i/51334878.jpg/

Kolla den bilden.. säger ju endel om et.....
Ja och så känns Malmö för mig också och jag vantrivs i Malmö.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

"Därför växer Sverige så det knakar Svensk tillväxt är närmare asiatisk nivå. Här är förklaringen. "

Någon mer än jag som inte tar detta posetivt?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

Här har ni den bästa online tidningen: http://www.politisktinkorrekt.info

Självklart varnar dom för sidan bara för att dom visar nyheterna som dom är från början.
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

blablablabla
Senast redigerad av nippertippan den 12 april 2011, 18:54, redigerad totalt 1 gånger.
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:Vad anser ni om den här niqabdomen i DO idag då?
Hemskt! Men så fort det gäller invandrarnas kultur och seder i Sverige så godkänns det. Men om vi vänder på saken och säger att vi hade haft en liten sekt med enbart svenskar som burit denna kamoflage, hade detta godkänts då??? Nej antagligen inte.

Märk väl hur vår egen svenska kultur föraktas och man försöker på olika sätt förklara bort den genom att vara importerad till Sverige, inget är svenskt.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

blablablabla
Senast redigerad av nippertippan den 12 april 2011, 18:55, redigerad totalt 1 gånger.
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Skåningens-handelsbod skrev:Snart så får man be om ursäkt om man är svensk........
dags att skaffa ut lite pack ur landet.

Var inne på Willys i Vara och handlade, lade i en tia för att få en varuvagn och när man vände ryggen till vid blommorna, 1m från vagnen, så stjäl en #¤%&/ somalisk kärring vår varuvagn.

sedan när vi skäller ut kärringdjäveln så "förstår idioten inte svenska".
när jag kallade kärringen för tämligen grova invektiv så märkte jag att nog fan fattade idioten svenska alltid.
Tycker dem kunde ta seden dit de kommer och inte bete sig som tjuvaktiga svin som stjäl allt som inte är fastbultat vart dem än kommer kommer.
Sedan skall vi tydligen respektera oss hur illa dem än beter sig?
vi som i deras ögon är som otrogna hundar, nej du, det där köper jag fan inte.

Somaliska beteendet i ett nötskal, inte ens andra muslimer har något förtroende eller någon tolerans emot dem.

Jag känner igen det där med att de inte kan svenska. Så fort det är något som inte är i nackdel för dem att förstå så kan de inte svenska. Men om det är något som är till fördel för dem kan de svenska språket alldeles utmärkt.

Jag bor själva i Malmö som snart är en muslimsk kommun och där är sådana saker som du säger vardagligheter. Inte en enda dag utan man blir provocerad av dem. Blir man provocerad i trafiken och stoppar dem så ringer de alla sina kompisar och inom mindre än en kvart har man halva Rosengård på sig. De äger gatan och snart hela landet.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

vad kallar man en n*ger präst?

en helig skit!
Användarens profilbild
Bjule
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Bjule »

OKey okey grabbar, jag är själv halv-svensk! Och jag... känner igen mig så jävla mycket! jag har nästan bara svenska vänner och därför helt plötsligt blev jag en fiende för dom så dom skulle slåss... Det finns dock en bra låt som man kan lyssna på när man e lite butter( har inget ras-hat what so ever!) http://www.youtube.com/watch?v=R2FMBbmFEi4
-Han ser man bra i mörkret

-Kör på honom och säg att du inte såg honom.
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Born2Ride skrev:vad kallar man en n*ger präst?

en helig skit!

Påminner lite mig om en historia:

Det var en negerfamilj på mor , far, son och en dotter som farit över havet och båten hade gått läck som snart började sjunka och hela familjen överlevde. De simmade till en ö som låg i alldeles i närheten som inte låg längre bort än tvåhundra meter från fastlandet. Fadern hittade en flaskpost på stranden som först upp av vågorna. När han öppnade flaskan for en ande upp. först så anden arg ut men när han såg negerfar strålade andens ansikte upp. Anden tackade honom för att han befriat honom ur flaskan och som tack skulle fadern få tre önskningar uppfyllda. Men negerfar hade bara två endaste önskningar som var att komma i land med hela sin familj och dessutom att de ville bli vita. Då sade anden att deras önskan kunde räcka gott och väl men det finns förståss en liten hake:
"Ni ska simma över och jag ska ge er kraften att nå till stranden på andra sidan, men det ska komma en haj bakefter er och lyckas ni inte undkomma denna så äter den upp er. Dessutom får ni bara simma en i taget"
Negerfar såg lite betänksam ut men godtyckte förslaget. Då sade han åt sin fru att hoppa i vattnet och simma i väg. Hon simmade som besatt och en haj dök upp bakom henne men hon kom i land på andra sidan och "plopp" så blev hon vit. Hon skrek efter sin man och genast hoppade han i vattnet och simmade. Hajen kom bakom honom men även fadern klarade sig i land "plopp" så blev han också en vit man när han kom upp på stranden. Då skrek han åt sin dotter att hon skulle hoppa i vattnet och simma och genast hoppade hon i och lyckades också simma i land med hajen bara några centimeter bakom sig. När hon kom i land sade det "plupp" så blev hon också vit. Då skrek fadern åt sin son som ännu var kvar på ön att hoppa i vattnet och simma. Han hoppade i och simmade allt vad han förmådde men just innan han kom i land hann hajen i fatt honom och åt upp honom.
Modern började gråta, men fadern bara skrattade och tröstade henne:
Men lilla du det är väl inget att sörga. Det var ju bara en liten niggerunge"
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

runners
King of the street

Inlägg av runners »

Bjule skrev:OKey okey grabbar, jag är själv halv-svensk! Och jag... känner igen mig så jävla mycket! jag har nästan bara svenska vänner och därför helt plötsligt blev jag en fiende för dom så dom skulle slåss... Det finns dock en bra låt som man kan lyssna på när man e lite butter( har inget ras-hat what so ever!) http://www.youtube.com/watch?v=R2FMBbmFEi4
Jag har flera av mina vänner som är invandrade och också födda i Sverige. De tar tydligt avstånd från den invandrarpolitk som förs idag. De jag har som vänner är mina vänner som alla ska veta att ja under alla förhållande vill behålla som vänner men jag försvarar inte en invandrarpolitik som innebär att vi kommer gå under som land vilket är på väg att hända.

Man säger att invandrarna är tillgång på arbetsmarknaden. Men vilken arbetsmarknad??? När vi redan har 9-procent arbetslöshet i Sverige. Dessutom har vi bostadsbrist, samtidigt vi har hög bostadsbrist och redan överbelastad sjukvård. Var ska pengarna komma i från att försörga detta???
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp

runners skrev:
Bjule skrev:OKey okey grabbar, jag är själv halv-svensk! Och jag... känner igen mig så jävla mycket! jag har nästan bara svenska vänner och därför helt plötsligt blev jag en fiende för dom så dom skulle slåss... Det finns dock en bra låt som man kan lyssna på när man e lite butter( har inget ras-hat what so ever!) http://www.youtube.com/watch?v=R2FMBbmFEi4
Jag har flera av mina vänner som är invandrade och också födda i Sverige. De tar tydligt avstånd från den invandrarpolitk som förs idag. De jag har som vänner är mina vänner som alla ska veta att ja under alla förhållande vill behålla som vänner men jag försvarar inte en invandrarpolitik som innebär att vi kommer gå under som land vilket är på väg att hända.

Man säger att invandrarna är tillgång på arbetsmarknaden. Men vilken arbetsmarknad??? När vi redan har 9-procent arbetslöshet i Sverige. Dessutom har vi bostadsbrist, samtidigt vi har hög bostadsbrist och redan överbelastad sjukvård. Var ska pengarna komma i från att försörga detta???
Pengarna ska komma från borgare, som vänstern vill kasta gatusten på...
Skriv svar