hur ser kroppsmodifieringen ut på alla dessa moppepöjkar här på tsr?
kanske är en stor brist på dom, eller är det mycket mer än vad man kan tro..
så vad har ni? allt från tatueringar till töjningar är värt att nämnas.
kan börja själv med att jag har läpp piercing och 10mm töjningar i båda öronen, eventuellt en industrial snart (googla industrial om ni inte vet vad det är).
jag ska töjja. men har några frågor. måste man ha ett vanligt örhänge först? hur länge? för anledningen till att jag ska töjja e för att jag e så anti örhängen(N)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
erik_94 skrev:jag ska töjja. men har några frågor. måste man ha ett vanligt örhänge först? hur länge? för anledningen till att jag ska töjja e för att jag e så anti örhängen(N)
jag har töjning i vänster öra, har 8mm. ha vanligt örönhänge i så länge som håltagarn säger, sen släng i 2mm (ha det i 2-4v) sen 3 elr 4mm (2-4v) och sen öka så hela tiden
erik_94 skrev:jag ska töjja. men har några frågor. måste man ha ett vanligt örhänge först? hur länge? för anledningen till att jag ska töjja e för att jag e så anti örhängen(N)
jag har töjning i vänster öra, har 8mm. ha vanligt örönhänge i så länge som håltagarn säger, sen släng i 2mm (ha det i 2-4v) sen 3 elr 4mm (2-4v) och sen öka så hela tiden
okej hur länge hade du örhänge?
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
tog hål när jag va 10 xD började töjja för ca 6månader sen
RacingTobbe skrev:Jag hade hål i örat, men sen blev jag slagen med knytnöve av en kines på en fotbollsmatch, så det försvann, sen har jag inte gjort nåt mer sen dess
RacingTobbe skrev:Jag hade hål i örat, men sen blev jag slagen med knytnöve av en kines på en fotbollsmatch, så det försvann, sen har jag inte gjort nåt mer sen dess
karate kid?
hahahaha, asg!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
ta hål i örat och så fort det har läkt kan du börja med att ta in ett piercing smycke, det är tjockare än ett vanligt öronhänge, och sen när du har haft i den ett tag så kan du börja töja med töjningssmycken, tips är att töja örat medans man står i en varm dusch, känns betydligt mycket mindre om huden mjukas upp först
har 14 mm töjningar i båda öronen som antagligen ska bli 16 mm i januari då ska jag också pierca ögonbrynet eller läppen och kanske en industrial (skriver ifrån mobilen drf kan texten se mongo ut)