Han säljer den där beasten för 3500kr, inte minst att det är en 09:a också! Tänkte köpa den men verkar vara något lurigt med att den är så sjukt billig!
Vad tror ni?
Han säljer den där beasten för 3500kr, inte minst att det är en 09:a också! Tänkte köpa den men verkar vara något lurigt med att den är så sjukt billig!
Vad tror ni?
Jag tänkte också på det, men vaffan en 09 ganska snygg aerox för 3500?
Typ ingen motor eller något , måste ju vara något stort fel eller ?:P
har sätt den inan och jag måste säga att det troligen är något lurt med den men kan ju kolla om han har alla papper och det och så länge man inte skickar pengar så är det lungt ju testa och se men hoppas inte för mycket bara
Vad tror ni?
Jag vet felet, det är inte den mopeden som han säljer, den bilden är en "kännd" Aerox bild från Google, bara sök aerox på google så kommer du få upp den bilden. Ledsen om jag krossa ditt hjärta för den.
OK, då förstår jag att det är fejk. Det var riktigt synd, för annars kulle jag ha köpt den direkt
Fattar bara inte hur man orkar lägga upp en annons som man inte tjänar något på, tvärt om, man betalar annonsen i onödan... Vad har man för liv egentligen
SickRazer skrev:OK, då förstår jag att det är fejk. Det var riktigt synd, för annars kulle jag ha köpt den direkt
Fattar bara inte hur man orkar lägga upp en annons som man inte tjänar något på, tvärt om, man betalar annonsen i onödan... Vad har man för liv egentligen
Lura folk på pengar är väl en ganska kvalificerad gissning
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
tror du på det eller? han har inget telefonnummer så man kan ringa och fråga + så har han tagit bilden från google och lagt upp det är inte hans moped.
bigge877 skrev:tror du på det eller? han har inget telefonnummer så man kan ringa och fråga + så har han tagit bilden från google och lagt upp det är inte hans moped.
Om du läste mitt inlägg ovanför så skulle du ha försttått att jag inte tror på den, hade bara hoppats...
Har redan sett den på Google, vet nu att det inte är hans moppe. Misstänkte honom hur som helst från första början, 3500 säljer man bara inte en sån där Aerox för
Orkar inte läsa alla inlägg, men den såldes samma dag och enligt min polare som ringde han var det inga fel på den eller så, bara att han behövde betala böter eller något och behövde pengar snabbt (aka snodd)
2stroke skrev:Orkar inte läsa alla inlägg, men den såldes samma dag och enligt min polare som ringde han var det inga fel på den eller så, bara att han behövde betala böter eller något och behövde pengar snabbt (aka snodd)
Det är fejk. Det är en känd Aerox på google, sök bara på Yamaha Aerox så kommer den upp bland de första bilderna. Det är inte hans moppe
Var fick din polare numret ifrån förresten? Finns ju inget telefonnummer i annonsen...
2stroke skrev:Orkar inte läsa alla inlägg, men den såldes samma dag och enligt min polare som ringde han var det inga fel på den eller så, bara att han behövde betala böter eller något och behövde pengar snabbt (aka snodd)
Det är fejk. Det är en känd Aerox på google, sök bara på Yamaha Aerox så kommer den upp bland de första bilderna. Det är inte hans moppe
Var fick din polare numret ifrån förresten? Finns ju inget telefonnummer i annonsen...