Så jag behöver inspiration, så posta bilder på era nudebars och visa hur ni gjorde med knappar och allt!
MvH

Jo, men man har ju sett en del hojar där det finns någon knapp i knäkåpan och så vill man ju att det ska se så "cleant" ut som möjligt. Typ som på HasSse's baotian:Sockan skrev:styrenheterna sätts ju på som vanligt? enda du får göra är att borra hål. Hastighetsmätare finns från te.x Hebo om du köper Hebo styrstam så kan du köpa en liten "platta" som du kan sätta på den. kostar bara 300 spänn typ. Här är förövrigt min fatbar..
Exakt!daveneos skrev:Min kompis hjälpte mej och fixxade snygga hål där man kunde sätta knappar snyggt i benkåpan, tycker det blir för mycket på styret annars...
Jag bytte ju till nudebar för att det ska se cleant ut, fult om det är för mycket på styret
Ja, klart det är ganska så efterblivet att ha blinkersen i knäkåpan och jag tänker inte ha det, men jag vill ha det så cleant som möjligt.Sockan skrev:Ursäkta, men vad är det för fel på knappar på styret? Är ju det det är till för, just att man ska nå de snabbt. Men om du vill se ut som stadens mongo och böjja dig ner när du ska blinka, fine for me.![]()
Eller om du måste tuta om det kommer en bil som håller på att köra på dig. Min har ju inga kåpor på sig än men tycker det ser cleant ut som det är? Är ju bara de nödvändiga knappar som 99,99% av alla moppar har.
Annars tar du ju en sån här..
http://twostroke.se/product.asp?product=18962
Borrar ett hål tillräckligt stort för den, kopplar in den, trycker in den och har på epoxy lim och trycker den emot och håller kvar den tillräckligt länge...