Fästen till gianelli 2t

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
jontepolarN^
Elmoped

Fästen till gianelli 2t

Inlägg av jontepolarN^ »

Jag har en Derbi Senda drd edition med underliggande orginalrör. Jag har köpt ett överliggande gianellirör men har inga fästen till röret eftersom det är överliggande, hur löser jag detta?

Snabba svar uppskattas ! :)
Senast redigerad av jontepolarN^ den 5 november 2010, 15:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Ändra rubriken omedelbart
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Du får väl borra egna.. en fråga; varför köpte du inte bara röret som var gjort till din?
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
jontepolarN^
Elmoped

Inlägg av jontepolarN^ »

Sockan skrev:Du får väl borra egna.. en fråga; varför köpte du inte bara röret som var gjort till din?
jag såg en annan med likadan moppe som hade likadant rör
Användarens profilbild
Sockan
Kinaraket

Inlägg av Sockan »

Den kan ha överliggande motor, om jag inte har fel? tror det finns olika modeller, överliggande och underliggande.

Men är ju barra att kolla på dens fästen och borra likadana?? :D om inte slangar och sånt står i vägen vid motorn..
EFESIERBREVET, KAPITEL 5, VERS 24:
”Och liksom kyrkan underordnar sig Kristus, så skall också kvinnorna i allt underordna sig sina män”

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=22494 Kolla in mitt projekt!

Är du som mig och gillar sol och värme? Kör då mera bil och främja den globala uppvärmningen.
Låst