jag betalar mobil, mobilt bredband, försäkring, bensin själv, kläder betalar jag själv(oftast).
Jag får inte mycket av min mamma, allt jag får är av min pappa som jag bor 40 mil ifrån och träffar ungefär en gång varje månad, sen får jag inga pengar av mina morföräldrar för dom är döda och min farmor bor i iran.
Det var igår när min lillebror gjorde sönder mina goggles som jag skulle ha pengar för dom då blev jag arg på han och kanske fler gånger på han. Men min mamma och jag bråkar inte ofta.
Sen så ockuperar jonas tv:en hela tiden när han kör Cod hela tiden klart jag blir arg på han då.
och saker
Sen så får jag inte pengar när jag ska typ köra paintball och såna saker
Sen att jag är bortskämd är sant som fan, min lillebror får inte mycket, men idag ringde min pappa och frågade om han ville ha en ny cykel, och då svarade han nej och att han inte vill prata.
men jag skulle inte gå till min pappa och säga att han ska ge mig mindre saker.
kameran som jag fick förra helgen var hans 3 år gamla som han inte behövde när han köpte en ny, han frågade min lillebror, men han sa att han inte ville ha den.
och just förra året ärvde min mamma 700000 av min morfar som dog så jag fick ganska mycket då.
jag betalar allt själv saker som jag behöver/vill ha under året förutom datan,cyklarna och mopeden så har jag inte fått så mycket betalt förutom det, och underhåll som föräldern betalar beror på hur mycket dom tjänar.
sen så mopeden ska 2 personer ha och det är inte bara jag som ska ha den... Min lillebror ska få den efter mig, jag kunde haft mycket saker som jag kunde sålt men dom ärvs min lillebror, många saker jag får är till båda oss och inte bara till mig..
Och nu har jag inte direkt turen att ha föräldrar som bor ihop, inte ens nära varandra.