ostklump skrev:Undrar om nån har en Rieju drac/rr sport edi 04-05 med gianelli rör på? har ett rör som borde komma med posten snart men lite osäker på om det skulle passa hade ju använt det ca 4 dagar förra ägaren sen fick jag det för ett bra pris, Tänkte bara för har fan aldrig sett en Rieju drac/rr med ett gianelli rör
beror ju på vilken moped röret är byggt för det finns gianelli rör till drac men är det byggd för nån annat moped passar den bara kanske :P
Cappe14 skrev:är det värt att dra pluggen i mitt Hebo rör?
Det är klart det är =P. Förstår inte ens vinkeln med att ha ett pluggat Hebo rör om man vill ha bra acc. Tror jag läste att du ville ha det i drev tråden.
Så bort med pluggen illa kvickt. Så lär moppen gå rejält mycket bättre
ostklump skrev:Undrar om nån har en Rieju drac/rr sport edi 04-05 med gianelli rör på? har ett rör som borde komma med posten snart men lite osäker på om det skulle passa hade ju använt det ca 4 dagar förra ägaren sen fick jag det för ett bra pris, Tänkte bara för har fan aldrig sett en Rieju drac/rr med ett gianelli rör
Tjena! Håller på att sätta dit mitt avgassystem (stage6 pro replica krom) och undrar om det ska vara någon packning mellan röret och cylindern? Tacksam för svar!
RacingTobbe skrev:Tjena! Håller på att sätta dit mitt avgassystem (stage6 pro replica krom) och undrar om det ska vara någon packning mellan röret och cylindern? Tacksam för svar!
//Tobbe
Jaop, annars läcker ju lite av avgaserna ut där = du tappar effekt , så JA det ska det.
Har bestämt mig för ett turbokit rör till min Rieju. Vet dock inte om man ska ha ett vanligt överliggande eller typ dos salidos underliggande eller bara underliggande. Vad tkr ni? bra effekt med rören med?
Sen ett metrakit pro race underliggande rör passar det till orginal cylindern utan nått annat trim förutom pluggarna?
" På grönskande ängar
där vinden går i träd och blommor,
en morgon när solen värmer ansiktet
efter en lång sömn,
ska vi åter mötas en gång."
ostklump skrev:Har bestämt mig för ett turbokit rör till min Rieju. Vet dock inte om man ska ha ett vanligt överliggande eller typ dos salidos underliggande eller bara underliggande. Vad tkr ni? bra effekt med rören med?
Sen ett metrakit pro race underliggande rör passar det till orginal cylindern utan nått annat trim förutom pluggarna?
jag tror att jag tar det för 1849 kr :D vad tycker ni
vet inte om du bor ine i stan men underliggande på crossmoped är inte så fint och kan även ta i om man kör i skogen över hinder å stockar å sånt å då blir röret platt under = inte fint och påverkar säkert effekten :P en kompis kände sig ganska dum när han pajjade sitt underliggande Hebo
jag tror att jag tar det för 1849 kr vad tycker ni
vet inte om du bor ine i stan men underliggande på crossmoped är inte så fint och kan även ta i om man kör i skogen över hinder å stockar å sånt å då blir röret platt under = inte fint och påverkar säkert effekten en kompis kände sig ganska dum när han pajjade sitt underliggande Hebo
OKEJ, jag bor typ vid stan, men jag kör inte i skogen
så du tycker det andra, som är överliggande? det för 1699 kr