problem med cs

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
backmannn
Svårstartad skrothög

problem med cs

Inlägg av backmannn »

tja om det är två som spelar på mitt internet så kan vi inte joina samma server nån som vet vad felet är??

edit: det gäller bara online vi kan köra på lan server mot varan men inte på internet server
Senast redigerad av backmannn den 13 februari 2010, 22:45, redigerad totalt 1 gånger.
honda mt ska de va:D
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Re: problem med cs

Inlägg av RacingTobbe »

backmannn skrev:tja om det är två som spelar på mitt internet så kan vi inte joina samma server nån som vet vad felet är??
Det ska gå :P Man brukar ha samma internet när man tex: lanar, eller spelar på typ Dreamhack mm... men försök att logga ut och sen in igen på steam :) Det kanske går då :)
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Användarens profilbild
backmannn
Svårstartad skrothög

Inlägg av backmannn »

RacingTobbe skrev:
backmannn skrev:tja om det är två som spelar på mitt internet så kan vi inte joina samma server nån som vet vad felet är??
Det ska gå :P Man brukar ha samma internet när man tex: lanar, eller spelar på typ Dreamhack mm... men försök att logga ut och sen in igen på steam :) Det kanske går då :)
men det funkar inte har vare såhär flera gånger förut när ja lanar om tex min polare är inne på en server o ja ska joina den så ståre bara retrying to connect to server
Användarens profilbild
klurrs_derbi_drd_racing
Farsans gamla zündapp

Inlägg av klurrs_derbi_drd_racing »

backmannn skrev:
RacingTobbe skrev:
men det funkar inte har vare såhär flera gånger förut när ja lanar om tex min polare är inne på en server o ja ska joina den så ståre bara retrying to connect to server
Är det samma sak om kompisen ska joina dig?
Derbi Drd Racing<3

kolla galleri (:
Användarens profilbild
backmannn
Svårstartad skrothög

Inlägg av backmannn »

klurrs_Derbi_drd_racing skrev:
backmannn skrev:
RacingTobbe skrev: Det ska gå :P Man brukar ha samma internet när man tex: lanar, eller spelar på typ Dreamhack mm... men försök att logga ut och sen in igen på steam :) Det kanske går då :)
ja :?
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

backmannn skrev:
backmannn skrev: men det funkar inte har vare såhär flera gånger förut när ja lanar om tex min polare är inne på en server o ja ska joina den så ståre bara retrying to connect to server
Hmm :? undrar vad det kan vara dåe ? :?
Användarens profilbild
freidow
Farsans gamla zündapp

Inlägg av freidow »

antagligen för dåligt internet eller så äre något bugg som gör att inte ni kan joina varandra, något med ditt internet är det iaf
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

backmannn skrev:
backmannn skrev: men det funkar inte har vare såhär flera gånger förut när ja lanar om tex min polare är inne på en server o ja ska joina den så ståre bara retrying to connect to server
min polare har haft sámma problem men det bara gick över, men där var det värre dom var 2 bröder som sku spela med varan samtidigt i samma pcw så det sket sig oftast men inte kunde dom ''lura'' internet om dom connecta precis samtidigt prova det
RacingTobbe
Gasres
Kontakt:

Inlägg av RacingTobbe »

fax110 skrev:
backmannn skrev:
klurrs_Derbi_drd_racing skrev: Är det samma sak om kompisen ska joina dig?
min polare har haft sámma problem men det bara gick över, men där var det värre dom var 2 bröder som sku spela med varan samtidigt i samma pcw så det sket sig oftast men inte kunde dom ''lura'' internet om dom connecta precis samtidigt prova det
Bra förslag :)
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Kör ni på samma konton eller olika?
Skriv svar